Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Gast- Gast
Re: Dagcafé 2011
Reva schreef:Qiara schreef:Reva schreef:Wie kijkt er ook He's just not that into you en moest er ook vlak voordat de reclame begon huilen? Of ben ik de ergste?
Ik moest niet huilen, zit er ook niet heel erg in...
Óf jij hebt geen afwas staan
Hmmm, heb wel afwas staan...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gast- Gast
Jeetje, klote Smik! Hoelang heb je er al last van? Ben je er al voor bij een arts geweest?
Gast- Gast
Gast- Gast
Hmmm dat is naar Smikkel, dan blijft het zo'n cirkel! En gewoon douchen voordat je gaat slapen en zorgen dat je om half 11 in je bed ligt is geen optie? Waarom ben je met je melatonine gestopt? En een pammetje is ook niks? Weet je waardoor je niet kan slapen? Is het omdat je teveel nadenkt of omdat je overdag weinig doet en dus niet moe bent of een hele andere reden?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
---
Laatst aangepast door Kabouter op wo 2 feb 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Oow dat is naar! Ik denk wel dat er voor de familie hun gevoel veel valt of staat bij de begrafenisondernemer.. Hopelijk komt het goed! Komen jullie er verder een beetje uit?
Roze Roos- Ratel
Ow ja, dat ellendige geregel. Dat heb ik ook gehad. Ik kan me goed voorstellen dat je er shagerijnig van wordt. Hopelijk kan je hier even je hart luchten en je rust eventjes pakken. Morgen gaat het vast wel beter.
Gast- Gast
Roze Roos schreef: Is het omdat je teveel nadenkt of omdat je overdag weinig doet en dus niet moe bent of een hele andere reden?
Dat soort dingen hebben mensen ook atlijd jaren tegen mij gezegd. 'Oh maar als je een drukke dag hebt gehad val je vast wel in slaap'...of 'Als je straks fulltime werkt dan heb je zo'n vast ritme dat je gewoon 's avonds in slaap valt'. Nou, niks daarvan. Ik werk gewoon 45-50 uur in een week en alsnog slaap ik nooit voor 3u 's nachts of zelfs nachten helemaal niet, terwijl de wekker om 6u al is gegaan
Smikkell: heel vervelend dat het niet lijkt te verbeteren, maar blijf het ajb wel proberen. Ook al lijkt het niet op elk gebied z'n vruchten af te werpen.
Gast- Gast
Ja terug in een normaal ritme is erg lastig! En zaken zoals geen tv/laptop 2 uur voordat je gaat slapen etc, daar blij je ook wakker van of zit je nu op zo'n punt dat je alles al geprobeerd hebt?
Roze Roos- Ratel
Daarom vraag ik het ook Ik val vaak wel snel in slaap dus heb wat dat betreft niks te klagen, ik droom gewoon hele nachten en wordt dan nog wel eens moe wakker. Dus wat dat betreft heb ik ook geen tips enzo!
Roze Roos- Ratel
Reva schreef:
Smikkell: heel vervelend dat het niet lijkt te verbeteren, maar blijf het ajb wel proberen. Ook al lijkt het niet op elk gebied z'n vruchten af te werpen.
+1! Ik blijf hopen dat er binnenkort verbetering in komt!
Ah, Kabouter, dat is ook wel heel vervelend!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
---
Het wordt verder wel heel mooi en echt mama voor ons gevoel.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3456
Het wordt verder wel heel mooi en echt mama voor ons gevoel.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3456
Laatst aangepast door Kabouter op wo 2 feb 2011 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: