Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
wc-eend schreef:Ik ga nar school. Fijne dag iedereen!
Succes!
Donnaa, is toch niet erg om meer gepost te hebben dan Darcy? Of is dat ook zo'n ongeschreven regel?
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben gaaaaar. Vannacht was het errug gezellig hier, dus ik lag pas tegen 1 uur in bed. Vanmorgen was mijn liefste dochter om kwart voor 6 wakker ... GAAAAAP.
Nu weer aan het werk, volgens mij een lekker dagje vandaag.
Ik ben gaaaaar. Vannacht was het errug gezellig hier, dus ik lag pas tegen 1 uur in bed. Vanmorgen was mijn liefste dochter om kwart voor 6 wakker ... GAAAAAP.
Nu weer aan het werk, volgens mij een lekker dagje vandaag.
Gast- Gast
Dat is ook helemaal niet erg hoor hahaha maar een paar weken geleden stond ik nog op 1 Ik denk wel dat het algemeen bekend is dat ik veel posts heb, maar ik word steeds meer ingehaald, sta al op vier
En flauw van die ongeschreven regels.
En flauw van die ongeschreven regels.
Laatst aangepast door Darcy op di 1 feb 2011 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan zou ik ook gaar zijn Alex. Succes met werken!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy je staat op 4 ja Ik op 22. Denk niet dat ik je ooit in ga halen haha!
Gast- Gast
Dolcis, als jij nou eens even niet op het forum komt, dan kan ik je inhalen.
Lotus- Ratel
Ik sta vast ergens op 300 ofzo
Meestal is A. rond 7 uur wakker, maar ze heeft gister niet zoveel gegeten dus ik denk dat ze wakker werd omdat ze trek had.
Meestal is A. rond 7 uur wakker, maar ze heeft gister niet zoveel gegeten dus ik denk dat ze wakker werd omdat ze trek had.
Gast- Gast
Goedemorgen iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Je bent actiever dan mij Dus ook als ik nog forum haal je me vast wel inLotus schreef:Dolcis, als jij nou eens even niet op het forum komt, dan kan ik je inhalen.
Alex, 7 uur is wel een mooie tijd Ik was eindelijk vrij vandaag. Dus dacht lekker uit te gaan slapen. Maar ik was om 10 over 6 al klaar wakker :cyclops:
Dus stond alsnog vroeg naast mijn bed. Best gek, want als mijn wekker gaat als ik moet werken dan kom ik er moeilijk uit en heb ik het gevoel nog wel dagenlang verder te kunnen slapen. Maar als mijn wekker niet gaat ben ik alsnog wakker en stap ik zo mijn bed uit.
Goedemorgen Suus!
Gast- Gast
Hahahahha
Ik ben er weer. Ik ben altijd zo in de war met tijden maar ik hoef pas over een uur weg!!! Maargoed dat ik even een klasgenoot belde hahahah
Ik ben er weer. Ik ben altijd zo in de war met tijden maar ik hoef pas over een uur weg!!! Maargoed dat ik even een klasgenoot belde hahahah
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Laatst had ik je bijna ingehaald, maar je hebt een sprintje getrokken.
Lotus- Ratel
Soms heb ik van die momenten jaLotus schreef:Laatst had ik je bijna ingehaald, maar je hebt een sprintje getrokken.
WC-eend, wat grappig! Zo was ik ervan overtuigd dat ik vandaag moest werken. Zo stond het in mijn agenda en had ik het ook aan de gastouder door gegeven.
Maar ik keek vant weekend in de planningsmap, en ik hoef helemaal niet te werken. Ik was zo in de war, heb wel 4 of 5x in de map gekeken om zeker te weten dat ik écht niet aan het werk hoef vandaag..
Gast- Gast
Ik heb me al omgekleed. Ga nu eerst nog even iets lezen en dan ga ik maar. Tot later!
Lotus- Ratel
Ik heb gesolliciteerd voor stewardess bij de KLM! Er zijn weer vacatures namelijk!!! Lijkt me zo leuk, ik ben bijna afgestudeerd en dan eerst een paar jaar overal heenvliegen
Iedereen goed geslapen?
Iedereen goed geslapen?
Gast- Gast
Wat leuk Yasmin!
Lotus- Ratel
Ik ben sowieso altijd heel snel in de war met tijden. Ik heb Dyscalculie namelijk hahaha!
Ik heb net ook wel 5x op mijn telefoon gekeken. Ach heerlijk nog even binnen zitten. Alleen had ik niet zo hoeven haasten
Ik heb net ook wel 5x op mijn telefoon gekeken. Ach heerlijk nog even binnen zitten. Alleen had ik niet zo hoeven haasten
Zwerver- Ratel
ik ben er ook weer!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Joehoe marietje!
Zwerver- Ratel
Goed dat je gaat sporten, Lotus! Ik wilde vanmorgen voor mijn werk ook nog even gaan hardlopen, maar ik kwam mijn bed maar niet uit! Nu moet ik van mezelf om 5 uur...
Suus- Lady Post-a-lot
Hoe gaat het hardlopen ?Suus schreef:Goed dat je gaat sporten, Lotus! Ik wilde vanmorgen voor mijn werk ook nog even gaan hardlopen, maar ik kwam mijn bed maar niet uit! Nu moet ik van mezelf om 5 uur...
Ben jij ook al zo bezig met hardlopen dat je gefrustreerd raakt als je niet kunt lopen?
Gast- Gast
wc-eend schreef:Joehoe marietje!
joehoe toiletduckie!!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Het gaat wel goed! Maar ik had vorig jaar een blessure aan mijn knie, dus ik doe rustig aan. Ik loop nu ongeveer 3 kilometer, maar 13 maart moet ik op 5 km zitten, want dan doe ik mee met de CPC-loop in Den HaagDolcis_ schreef:Hoe gaat het hardlopen ?Suus schreef:Goed dat je gaat sporten, Lotus! Ik wilde vanmorgen voor mijn werk ook nog even gaan hardlopen, maar ik kwam mijn bed maar niet uit! Nu moet ik van mezelf om 5 uur...
Ben jij ook al zo bezig met hardlopen dat je gefrustreerd raakt als je niet kunt lopen?
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: