Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Goed zo! Als het niks gaat worden met je smsjongen zal ik eens polsen of ik je nummer mag geven haha!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat lijkt me nou helemaal niets.Roze Roos schreef:Schiet op Janelie, hup je bed in!!
Ik ga zo mijn voorverwarmde bed maar in, lang leve mijn elektrische deken!
Gast- Gast
Dat is naar! Als slapen kut gaat! Aan de visolie dan maar?
Roze Roos- Ratel
Smikkell schreef:Bedenk een beloning vooor jezelf als je wel gaat.Bitterkoek_ schreef:Mja, het moet wel. Want anders gaat mn motivatie helemaal omlaag. Maar ik ben dus bang dat het niet lukt. Ik weet dat als ik ga thuis zitten dat het totaal geen zin heeft om aan school te werken. Teveel afleiding en zo.
Al ik, Zoetekoek, morgen naar school ga dan verdien ik daarna .......
Mja, ik kan niet zoveel beloningen bedenken eigenlijk. Maar het is niet eens zo'n slecht idee.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Slapen gaat K U T.
Mag ik trouwens weten waarom het slapen zo .K.U.T. gaat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat lijkt me nou helemaal niets.Roze Roos schreef:Schiet op Janelie, hup je bed in!!
Ik ga zo mijn voorverwarmde bed maar in, lang leve mijn elektrische deken!
Ik was ook altijd anti.. Tot ik in een huis ging wonen met een gaskachel en dus een ijskoude slaapkamer.. Dan is het wel lekker als je moe bent dat je bed warm is en je niet eerst een half uur hoeft te liggen rillen!
Roze Roos- Ratel
Balen zeg dat het slapen nog steeds zo slecht gaat. Dat maakt het overdag ook niet makkelijker voor je denk?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het ook echt balen voor je Smikkell!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Smikkell schreef:Ik zie alleen het verband niet..Smikkell schreef:Visolie slik ik elke dag
Als ik het goed onthouden heb zorgt visolie voor meer rust in je hoofd etc en zal dus als het goed is ook helpen om beter te slapen.
Laatst aangepast door Roze Roos op wo 2 feb 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Roze Roos- Ratel
Het kan je favoriete stuk taart zijn of een boek/tijdschrift dat je graag leest. Of een candy bar .Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Bedenk een beloning vooor jezelf als je wel gaat.Bitterkoek_ schreef:Mja, het moet wel. Want anders gaat mn motivatie helemaal omlaag. Maar ik ben dus bang dat het niet lukt. Ik weet dat als ik ga thuis zitten dat het totaal geen zin heeft om aan school te werken. Teveel afleiding en zo.
Al ik, Zoetekoek, morgen naar school ga dan verdien ik daarna .......
Mja, ik kan niet zoveel beloningen bedenken eigenlijk. Maar het is niet eens zo'n slecht idee.
Gast- Gast
Wie kijkt er ook He's just not that into you en moest er ook vlak voordat de reclame begon huilen? Of ben ik de ergste?
Gast- Gast
Ik ben gestopt met kijken, kijk naar de de show met Paul de Leeuw op nl3. Iemand die dit kijkt en mij kan vertellen waarom Paul zo moet huilen en ze foto's van Willem-Alexander en gezin laten zien?
Roze Roos- Ratel
Reva schreef:Wie kijkt er ook He's just not that into you en moest er ook vlak voordat de reclame begon huilen? Of ben ik de ergste?
Ik moest niet huilen, zit er ook niet heel erg in...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Balen dat slapen zo k.u.t. gaat Smik. Misschien de tip van RR opvolgen? Heb je nu (nog) niks aan, maar voor de volgende keer?
Reva, jij bent altijd de ergste. Ik kijk trouwens niet, het schijnt een rukfilm te zijn. Ik zit liever kou te lijden op zolder, mijn muishand is bevroren en ik kan er amper nog mee typen.
Reva, jij bent altijd de ergste. Ik kijk trouwens niet, het schijnt een rukfilm te zijn. Ik zit liever kou te lijden op zolder, mijn muishand is bevroren en ik kan er amper nog mee typen.
Gast- Gast
Mijn visoliepillenpotje zegt: bevordert het concentratievermogen, voor een goede gemoedstoestand. Goed voor hart en bloedvaten, cholestorol verlagend.Roze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik zie alleen het verband niet..Smikkell schreef:Visolie slik ik elke dag
Als ik het goed onthouden hebt zorgt visolie voor meer rust in je hoofd etc en zal dus als het goed is ook helpen om beter te slapen.
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:Wie kijkt er ook He's just not that into you en moest er ook vlak voordat de reclame begon huilen? Of ben ik de ergste?
Ik moest niet huilen, zit er ook niet heel erg in...
Óf jij hebt geen afwas staan
Alex: misschien moet je je koude muishand even aan je poes voeren. Zo.
Gast- Gast
Dames, ik ben moe dus ga maar eens naar mijn bedje toe!
Fijne avond/nacht en slaap lekker voor straks.
Fijne avond/nacht en slaap lekker voor straks.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ok.. Ik gaf het cliënten dus om andere redenen, maar goed! En melatonine is niks voor je?
Roze Roos- Ratel
Mag ik hier even heeeeeel hard komen gillen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Natuurlijk Kabouter! Wil je er ook over praten?
Roze Roos- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: