Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Isabella schreef:Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
zoveel? :face:
Ja, het bonnetje ligt naast me
Edit: Okee okee, ik zie dat ik kaas ben vergeten (1.50), maar dan nog!!
Gast- Gast
Reva schreef:Isabella schreef:Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
zoveel? :face:
Ja, het bonnetje ligt naast me
Edit: Okee okee, ik zie dat ik kaas ben vergeten (1.50), maar dan nog!!
Dan is jouw macaroni van goud denk ik
Gast- Gast
Is dat allemaal voor 1 avond Reva? Want ik weet niet wat een 'macaronipakket' is, maar volgens mij heb je genoeg groente zo, dus dan zou je dat weg kunnen laten? Of een zak roerbakgroenten nemen ipv alle losse groenten?
Ik weet wel dat toen ik dagelijks boodschappen deed, ik ook makkelijk voor 15 euro per avond boodschappen deed. Terwijl ik het nu voor 40 euro voor een hele week doe. Blijkbaar helpt dat toch.
Ik weet wel dat toen ik dagelijks boodschappen deed, ik ook makkelijk voor 15 euro per avond boodschappen deed. Terwijl ik het nu voor 40 euro voor een hele week doe. Blijkbaar helpt dat toch.
Gast- Gast
Marin schreef:Is dat allemaal voor 1 avond Reva? Want ik weet niet wat een 'macaronipakket' is, maar volgens mij heb je genoeg groente zo, dus dan zou je dat weg kunnen laten? Of een zak roerbakgroenten nemen ipv alle losse groenten?
Whaha, ja allemaal voor 1 avond Maar ik maak altijd een heel grote pan pastasaus en dan maak ik heleboel zakjes voor in de diepvries met saus. En dan kan ik gewoon pasta per keer vers koken.
Gast- Gast
Dames, ik heb een vraagje.
Ik ben een formulier aan het invullen en er staat een vraag:
Beschrijf de samenstelling van uw gezin: moet ik dan alleen mezelf er bij zetten aangezien mijn vriend officieel het formulier in vult of moet hij er dan ook nog bij?
Ik ben een formulier aan het invullen en er staat een vraag:
Beschrijf de samenstelling van uw gezin: moet ik dan alleen mezelf er bij zetten aangezien mijn vriend officieel het formulier in vult of moet hij er dan ook nog bij?
Gast- Gast
Zo, ik zit vol
Euh geen idee Brennus. Misschien kan je invullen dat hij de hoofdbewoner is en dat jij inwoont?
Euh geen idee Brennus. Misschien kan je invullen dat hij de hoofdbewoner is en dat jij inwoont?
Gast- Gast
Marin schreef:Zo, ik zit vol
Ja precies, dat dacht ik dus ook, dat ik alleen mezelf er neerzet omdat hij al de heffingplichtige is zeg maar.
Gast- Gast
willen jullie een vriendin van mij even een duim geven?
http://www.jeugdambassadeur.nl/kandidaat/36/
echt super bedankt!
http://www.jeugdambassadeur.nl/kandidaat/36/
echt super bedankt!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Marin schreef:Zo, ik zit vol
Ja precies, dat dacht ik dus ook, dat ik alleen mezelf er neerzet omdat hij al de heffingplichtige is zeg maar.
Ik zou inderdaad ook invullen gezin bestaat uit hoofdbewoner en inwoner ... Of samenwonend, hoe je het wil omschrijven.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Anousch schreef:willen jullie een vriendin van mij even een duim geven?
echt super bedankt!
Gedaan
Gast- Gast
Ik heb het 3 keer nagerekend, maar kom met geen mogelijkheid op 20 euro!Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Gast- Gast
Samenwonend met partner?Brennuss schreef:Marin schreef:Zo, ik zit vol
Gast- Gast
Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Of heb je gesneden uitjes en gesneden champignons gekocht?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
En hoeveel flessen wijn houdt 'wijn' in?Inge schreef:Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 31 jan 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inge schreef:Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
typ je bonnetje eens over ?
Gast- Gast
[quote="Jade"]
Ga je voor de hele straat koken? 20 euro voor die lijst lijkt me geen normale portie.
Inge schreef:Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Ga je voor de hele straat koken? 20 euro voor die lijst lijkt me geen normale portie.
Gast- Gast
Misschien zijn het dan 10 blikken gepelde tomaten.Megara schreef:Inge schreef:Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 31 jan 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]
zon blikje kost 16 cent X 10 = 1,60
Megara schreef:Misschien zijn het dan 10 blikken gepelde tomaten.Jade schreef:Inge schreef:Huh wat zijn de bedragen per boodschap dan? Kom echt niet op 20,- uit en dan reken ik de producten vrij ruim.Reva schreef:Een prei, courgette, blikje gepelde tomaten, champignons, uitjes, bosui, macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni.
20 euro!
Gast- Gast
Bedoel je tomatenpure of geoelde tomaten? Ik betaal altijd wel iets meer voor gepelde tomaten.Jade schreef:
Gast- Gast
Hadden jullie de kaas ook meegerekend (a 1,50), dat kwam er in een latere post nog bij?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jongens, mn bon ligt al ergens onder de resten eten in de prullenbak hoor! Die kan ik toch niet gaan opgraven, iegh
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.
Gast- Gast
Het wordt weer geen nachttopic voor mij
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
wijsneusQiara schreef:Hadden jullie de kaas ook meegerekend (a 1,50), dat kwam er in een latere post nog bij?
Gast- Gast
[quote="Reva"]Jongens, mn bon ligt al ergens onder de resten eten in de prullenbak hoor! Die kan ik toch niet gaan opgraven, iegh
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.[/quote
en zeker een gouden courgette?
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.[/quote
en zeker een gouden courgette?
Gast- Gast
Megara schreef:
Reva heeft aangegeven dat ze een grote pan pastasaus gaat maken, die ze dan in kleine porties invriest .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: