Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Poffertjes!!! Dat heb ik al lang niet meer op
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Alex167 schreef:Ik moet ook nog een uurtje! Dan ga ik mijn dochter ophalen van het kdv en bij mijn zusje (en haar vriend (in het huis van mijn ouders)) eten.
Mijn glazen bol zegt poffertjes.
Jij bent goehoed!
Gast- Gast
Ik loop nu drie keer per week. En ik heb mijn vriend ook al enthousiast gemaakt voor de TT-run, dus waarschijnlijk gaan we wel meedoenDolcis_ schreef:Leuk! Ik wil eigenlijk ook nog lopen vandaag.Suus schreef:Nog een half uurtje Maar dan moet ik nog even hardlopen van mezelf.
Hoevaak loop je nu ongeveer in de week?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sweety schreef:
Wel positief dat je gelijk mee kan doen met de trainingen. Lijkt het werk je wel leuk? Zijn er doorgroei mogelijkheden voor een hoger salaris?
Het is een nieuwe afdeling, dus iedereen begint maandag, daar zijn ook geen andere mogelijkheden voor. Het werk = wel oké, geen droombaan, maar opzich wel leuk om te doen. En er zijn, over een jaar oid wel mogelijkheden om hogerop te komen met een (kleine) salaris-verhoging, maar dat kunnen ze niet garanderen en het kan dat het op dat moment niet eens mogelijk is.
Gast- Gast
Alle credits gaan naar de glazenbol..Alex167 schreef:Reva schreef:Alex167 schreef:Ik moet ook nog een uurtje! Dan ga ik mijn dochter ophalen van het kdv en bij mijn zusje (en haar vriend (in het huis van mijn ouders)) eten.
Mijn glazen bol zegt poffertjes.
Jij bent goehoed!
Gast- Gast
Wat super gaaf Leuk!Suus schreef:Ik loop nu drie keer per week. En ik heb mijn vriend ook al enthousiast gemaakt voor de TT-run, dus waarschijnlijk gaan we wel meedoenDolcis_ schreef:Leuk! Ik wil eigenlijk ook nog lopen vandaag.Suus schreef:Nog een half uurtje Maar dan moet ik nog even hardlopen van mezelf.
Hoevaak loop je nu ongeveer in de week?
Gast- Gast
Ja, dank je voor de tip!Dolcis_ schreef:
Wat super gaaf Leuk!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zo, ik heb mezelf een enorme schop onder m'n kont gegeven. Eigenlijk voel ik me zo belabberd dat ik op bed wil liggen, maar morgen heb ik examen, hoe ziek dan ook. Dus nu zit ik fris gedouched en met een kop koffie klaar om nog wat te leren.
Hopelijk voel ik me zo/vanavond/morgen wel wat beter, anders kan ik me nu wel vast inschrijven voor de herkansing
Hopelijk voel ik me zo/vanavond/morgen wel wat beter, anders kan ik me nu wel vast inschrijven voor de herkansing
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Hmm.. dat is jammer Isabella. Wel fijn dat je tot vrijdag de tijd heb om erover na te denken. Heb je nog meer gesprekken op de planning staan of niet?
Sweety- Ratel
Caroow schreef:Zo, ik heb mezelf een enorme schop onder m'n kont gegeven. Eigenlijk voel ik me zo belabberd dat ik op bed wil liggen, maar morgen heb ik examen, hoe ziek dan ook. Dus nu zit ik fris gedouched en met een kop koffie klaar om nog wat te leren.
Ik vind het super knap van je dat je jezelf een schop onder je hol geeft omdat je door wilt zetten.
Maar aan de andere kant, ziek is ziek..
Gast- Gast
Gefeliciteerd, Darcy! Jammer dat ik heb gemist wat je precies gaat doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Sweety schreef:Hmm.. dat is jammer Isabella. Wel fijn dat je tot vrijdag de tijd heb om erover na te denken. Heb je nog meer gesprekken op de planning staan of niet?
Dat heb ik zelf gevraagd, omdat ik dan van 2 uitsluitsel krijg, dus dan kan ik het beslissen. Er lopen nog wel meerdere sollicitaties, maar ik heb nog geen gesprekken kunnen plannen, helaas.
Gast- Gast
Wel spannend iig! Ik hoop dat er wat op je pad komt wat je leuk vind en dat nog een lekker salaris heeft. En dan krijg je vrijdag uitsluitsel van de andere 2?
Sweety- Ratel
Lotus schreef:Gefeliciteerd, Darcy! Jammer dat ik heb gemist wat je precies gaat doen.
+1!!! PM?
Beterschap Caroow! Inderdaad ziek = ziek, maar ik kan me wel voorstellen dat je het tentamen graag wil doen. Herkansen is ook niet alles.
Fijn dat het gesprek goed ging, Isabella! Ik hoop dat je positief nieuws krijgt van de andere!
Leuke etagiere (?), CherrieLola!
Fijn dat je je beter voelt, Lotus!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb het koud.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik heb het koud.
Ik ook. En ik stoor me aan de lelijke stropdas van Dr. Phil op rtl5.
Gast- Gast
Dan moet je er gewoon niet naar kijken.
Lotus- Ratel
Thee'tje drinken? Dekentje om? Dikke trui aan? Of heb je dat al?
Qiara- Ratel
Reva schreef:Lotus schreef:Ik heb het koud.
Ik ook. En ik stoor me aan de lelijke stropdas van Dr. Phil op rtl5.
Ik vind Dr.Phil irritant...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Thee'tje drinken? Dekentje om? Dikke trui aan? Of heb je dat al?
Ik denk dat ik zo maar wat moet gaan eten.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Qiara schreef:Thee'tje drinken? Dekentje om? Dikke trui aan? Of heb je dat al?
Ik denk dat ik zo maar wat moet gaan eten.
Dat kan ook, het is inderdaad ook al bijna etenstijd :-). Weet je al wat je gaat eten?
Qiara- Ratel
Kip tandori
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Kip tandori
Volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten, klinkt wel lekker!
Qiara- Ratel
&^&%%@@! #$@!!! Ga ik naar het park voor takken, in mijn pyjama, staat daar zo'n man het park te sluiten. Stoer hoor, maar ik heb nog takken nodig. Bel ik een vriend om dit te vertellen zegt hij dat ik onzin praat er in de war ben. IK wil gewoon takken....
Gast- Gast
Ik moet over een uurtje richting mijn werk weinig zin in.
Is zo lekkerQiara schreef:Lotus schreef:Kip tandori
Volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten, klinkt wel lekker!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: