Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dank jullie wel Ik liep al helemaal te stralen toen de mevrouw van de Kamer van Koophandel "gefeliciteerd" zei hahah. "Jaaaa", zei ik, "nu ben ik onderneeeeemer". NERD
Gast- Gast
Wat goed, Darcy. Gefeliciteerd!
Ik zou zweren dat m'n benen minder dik zijn Of ik zit momenteel gewoon heel positief wat betreft mn benen.
Ik zou zweren dat m'n benen minder dik zijn Of ik zit momenteel gewoon heel positief wat betreft mn benen.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat goed, Darcy. Gefeliciteerd!
Ruilen? Ik voel me een olifant
Gast- Gast
Gefeliciteerd Darcy, super stoer!
@Reva, ik voel me zo nu en dan ook heel slank
@Reva, ik voel me zo nu en dan ook heel slank
Gast- Gast
Gefeliciteerd darcy-lief!
Ik ben ook blij. Voelde me vandaag na weken eindelijk weer eens lerares. Heb eindelijk iets bij kunnen dragen. Ook nog zo'n vreselijke politieagent gespeeld en zo vreselijk boos geworden dat ik keelpijn heb, dat is wel vervelend. Mijn god dat geluid van die krijsende kinderen gaat echt door merg en been.
Maar nu ben ik vrij en al op weg naar huis! Yeah baby, it's time for me :-)
Ik ben ook blij. Voelde me vandaag na weken eindelijk weer eens lerares. Heb eindelijk iets bij kunnen dragen. Ook nog zo'n vreselijke politieagent gespeeld en zo vreselijk boos geworden dat ik keelpijn heb, dat is wel vervelend. Mijn god dat geluid van die krijsende kinderen gaat echt door merg en been.
Maar nu ben ik vrij en al op weg naar huis! Yeah baby, it's time for me :-)
Gast- Gast
He hallo, anders doen jullie even of het een illusie is. Ik eet geen chips meer hoor. Dat is voor mij een zak of 2-3 in de week. Pfff. Ik dacht ook al dat ik meer taille had
Gast- Gast
Gast- Gast
Hahaha.. Ik snap nog steeds niet dat sommige mensen zoveel chips kunnen eten.. Ik moet er niet aan denken..Reva schreef:He hallo, anders doen jullie even of het een illusie is. Ik eet geen chips meer hoor. Dat is voor mij een zak of 2-3 in de week. Pfff. Ik dacht ook al dat ik meer taille had
Gast- Gast
Gast- Gast
Darcy, gefeliciteerd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Stoer hoor, Darcy! En nu op zoek naar cliënten?
Jep dus als je nog iemand weet Denk aan mij!
Gast- Gast
Ik mag nog een uurtje en dan ben ik weer klaar voor vandaag
En jullie?
En jullie?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nog een half uurtje Maar dan moet ik nog even hardlopen van mezelf.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk! Ik wil eigenlijk ook nog lopen vandaag.Suus schreef:Nog een half uurtje Maar dan moet ik nog even hardlopen van mezelf.
Hoevaak loop je nu ongeveer in de week?
Gast- Gast
Dág dames, ik kwam alleen even hallo zeggen! Gesprek ging prima, ze willen me heel graag hebben, maar ik weet nog niet of ik het wil. Ik heb afgesproken vrijdag contact met ze op te nemen over hoe & wat, dan hoor ik het ook van het hotel. Als ik wil mag ik maandag met de training beginnen en dan aantal trainingen de komende weken & dan 1 maart echt starten... maar ik baal onwijs van het salaris en daar zijn geen mogelijkheden in, helaas. Nu ga ik het hele huis stofzuigen, want de opa en oma van mijn vriend komen, voor het eerst, op bezoek bij ons, dus het moet er natuurlijk netjes uitzien
Gast- Gast
Ik moet ook nog een uurtje! Dan ga ik mijn dochter ophalen van het kdv en bij mijn zusje (en haar vriend (in het huis van mijn ouders)) eten.
Gast- Gast
Leuk Isabella! Alleen jammer van het salaris. Misschien toch nog even wachten inderdaad.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik moet ook nog een uurtje! Dan ga ik mijn dochter ophalen van het kdv en bij mijn zusje (en haar vriend (in het huis van mijn ouders)) eten.
Mijn glazen bol zegt poffertjes.
Gast- Gast
En ik moet het snel beslissen, dus dat is nogal balen. Maar het bedrijf waarvoor je gaat werken (binnen dit bedrijf) is wel leuk.
Gast- Gast
Wel positief dat je gelijk mee kan doen met de trainingen. Lijkt het werk je wel leuk? Zijn er doorgroei mogelijkheden voor een hoger salaris?Isabella schreef:Dág dames, ik kwam alleen even hallo zeggen! Gesprek ging prima, ze willen me heel graag hebben, maar ik weet nog niet of ik het wil. Ik heb afgesproken vrijdag contact met ze op te nemen over hoe & wat, dan hoor ik het ook van het hotel. Als ik wil mag ik maandag met de training beginnen en dan aantal trainingen de komende weken & dan 1 maart echt starten... maar ik baal onwijs van het salaris en daar zijn geen mogelijkheden in, helaas. Nu ga ik het hele huis stofzuigen, want de opa en oma van mijn vriend komen, voor het eerst, op bezoek bij ons, dus het moet er natuurlijk netjes uitzien
Ik zie net een vriend en vriendin van mijn ex voorbij lopen. Je zag gewoon dat ze expres naar een dichte winkel keken zodat ik ze niet zou herkennen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: