Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lotus schreef:Hier ben ik weer. Ben nu officieel aspirant lid van de cliëntenraad.
Gefeliciteerd!
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel!
Laatst aangepast door Lotus op di 1 feb 2011 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nu drie maanden de tijd om te kijken of het echt iets voor me is. Zij hebben de tijd om te kijken of ze blij met me zijn. Als alles goed is, word ik daarna echt lid en mag ik ook regelmatig met de raad van bestuur om de tafel.
Lotus- Ratel
Ik hoop dat het iets voor je is en jij positieve invloed kunt uitoefenen op het beleid...
people need people like you....
people need people like you....
Gast- Gast
Ik hoop ook dat ik het leuk vind en dat ik iets positiefs kan bijdragen.
Lotus- Ratel
Ik hoop dat het wat voor je is, klinkt wel heel gaaf om te doen:)
Mystic- Fluisteraar
Haha, ik weet alleen nog steeds niet wat ik precies moet doen. Maar ik heb een dikke map vol informatie gekregen, die ik maar eens ga doorspitten. En dan zie ik de 24e de rest van de leden bij mijn eerste vergadering. Spannend!
Lotus- Ratel
_Donnaa schreef:SoezieQ schreef:_Donnaa schreef:Whoooooooooooooooooooo.. W. is zonet geslaagd voor z`n C rijbewijs..
Gaaf
Gefeliciteerd!
Ik zou stiekem mijn C ook wel willen halen
Yeah, me 2 ooit haha..
Wil jij ook kijken voor die laarzen, want Roze Roos heeft alleen grote maten gevonden.
Thanks Roze Roos!:D
Doe ik!
Maat 36 toch?
Nou, op de foto's was niets te zien, dus ik heb een verwijzing voor de fysio gekregen.
Hopelijk vind hij wel snel wat er aan de hand is
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Dolores schreef:En is het dan van een instelling voor (geestelijke) gezondheidszorg?
Ja, van de instelling waar ik al jaren in behandeling ben.
Lotus- Ratel
Nou jij bent mijn 'held van de dag' Lotus!
Want het wordt tijd dat mensen dat doen.....
Kei goed van je!
Want het wordt tijd dat mensen dat doen.....
Kei goed van je!
Gast- Gast
Damn grrrr het is nu ECHT feest in mijn Master.
Ik heb opdrachten in November ingeleverd, de docent zou het per 1 feb nagekeken hebben.. maar dit wordt 1 maart! Kortom idiooooot en we kunnen er zo weinig aan doen! Echt frustrerend, want dit kan gewoon zo niet, het is niet fatsoenlijk dat dit zo lang duurt. Net al weer een e-mail naar een hoger niveau gestuurd, grrrrrrrrrrrrrrr moet het kwijt!
Ik heb opdrachten in November ingeleverd, de docent zou het per 1 feb nagekeken hebben.. maar dit wordt 1 maart! Kortom idiooooot en we kunnen er zo weinig aan doen! Echt frustrerend, want dit kan gewoon zo niet, het is niet fatsoenlijk dat dit zo lang duurt. Net al weer een e-mail naar een hoger niveau gestuurd, grrrrrrrrrrrrrrr moet het kwijt!
Gast- Gast
Leuk Lotus, gefeliciteerd!
Wat vervelend SunnyScience! Wel apart dat docenten dat zomaar kunnen maken, ik ken het van mijn opleiding...
Wat vervelend SunnyScience! Wel apart dat docenten dat zomaar kunnen maken, ik ken het van mijn opleiding...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Bedankt meiden!
Lotus- Ratel
Sunny> dat is wel balen zeg Hoop dat het toch eerder gebeurd. Zal duimen voor je.
Gast- Gast
Ja 36.SoezieQ schreef:
Doe ik!
Maat 36 toch?
Nou, op de foto's was niets te zien, dus ik heb een verwijzing voor de fysio gekregen.
Hopelijk vind hij wel snel wat er aan de hand is
Vreemd dat ze niets hebben gevonden.. Hopelijk vindt de fysio het idd snel.
Gast- Gast
Ik hoop het, meeste stress is er bij mij wel af. Ik heb het tentamen gehaald, alleen de opdrachten nog... en ik weet zeker dat die wel voldoende zijn. Het is meer enorm vervelend voor de mensen die echt feedback nodig hebben op opdrachten. Ik vind het gewoon zo onredelijk. En ja er is een personeelstekort, maar wij worden een beetje de dupe!
Gast- Gast
Een ijzelwaarschuwing nog wel..
hopelijk niet morgen ook weer.... please please..
hopelijk niet morgen ook weer.... please please..
Gast- Gast
Ik hoop het ook niet. Ben weer een beetje klaar met de winter. Ik wil lente!
Mystic- Fluisteraar
Gefeliciteerd, Lotus! Mooie uitdaging voor je!
Ik kom net bij de psycholoog vandaan. Plan de campagne: ik maak een afspraak met de diëtiste, ga met haar een dagmenu opstellen waar ik me aan MOET houden. De weegschaal moet de deur uit () en ik mag 1x in de week een uurtje sporten (OMG HOE ga ik dat overleven, ik ga normaal 3x 2 uur).
Psych en ik hebben nog 3 gesprekken en na het 3e gesprek volgt een evaluatie. Gaat het dan goed (oftewel houd ik me aan het schema en voel ik me beter) dan blijven we zo doorgaan. Gaat het niet goed (teveel afgevallen/niet meer aan het eetschema houden/weer braken/teveel sporten) dan moet ik naar tweedelijns.
Poehee, werk aan de winkel. En ik vind het doodeng.
Ik kom net bij de psycholoog vandaan. Plan de campagne: ik maak een afspraak met de diëtiste, ga met haar een dagmenu opstellen waar ik me aan MOET houden. De weegschaal moet de deur uit () en ik mag 1x in de week een uurtje sporten (OMG HOE ga ik dat overleven, ik ga normaal 3x 2 uur).
Psych en ik hebben nog 3 gesprekken en na het 3e gesprek volgt een evaluatie. Gaat het dan goed (oftewel houd ik me aan het schema en voel ik me beter) dan blijven we zo doorgaan. Gaat het niet goed (teveel afgevallen/niet meer aan het eetschema houden/weer braken/teveel sporten) dan moet ik naar tweedelijns.
Poehee, werk aan de winkel. En ik vind het doodeng.
Gast- Gast
Jemig! Dat topic "Vind je jezelf mooi?" is gewoon al meer dan 20 pagina's geworden!
Gast- Gast
Dat zijn veel grote stappen ineens Alex...
Is dat haalbaar?
Ik krijg al bijna een paniekaanval als ik het lees.....
Is dat haalbaar?
Ik krijg al bijna een paniekaanval als ik het lees.....
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: