Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:wijsneusQiara schreef:Hadden jullie de kaas ook meegerekend (a 1,50), dat kwam er in een latere post nog bij?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je met je hoofd op de weegschaal geleden tijdens het wegen van de groente?Reva schreef:Jongens, mn bon ligt al ergens onder de resten eten in de prullenbak hoor! Die kan ik toch niet gaan opgraven, iegh
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.
Gast- Gast
Waarom is er nou nooit iets leuks op tv, ik hou niet zo van die CSI-achtige programma's
Gast- Gast
Hoe was het vandaag? Je zal wel moe zijn...toetje_ schreef:Het wordt weer geen nachttopic voor mij
Gast- Gast
Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
blikje gepelde tomaten, (1 euro) champignons, (1 euro)
uitjes (1 euro), bosui (1 euro), macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni (2,00).
Hmmz, ik kom er ook niet aan. Dus dat zijn vast twee flessen wijn in de aanbieding.
courgette (1 euro),
uitjes (1 euro), bosui (1 euro), macaronipakket groenten (1.50 aanbieding), wijn (3 euro, aanbieding), gehakt (3 euro), macaroni (2,00).
Hmmz, ik kom er ook niet aan. Dus dat zijn vast twee flessen wijn in de aanbieding.
Gast- Gast
Hoi Toet! Hoe was je eerste dag?
Qiara- Ratel
Pak een boek. De TV is niet verplicht jou te vermaken.Anousch schreef:Waarom is er nou nooit iets leuks op tv, ik hou niet zo van die CSI-achtige programma's
Gast- Gast
Anousch schreef:Waarom is er nou nooit iets leuks op tv, ik hou niet zo van die CSI-achtige programma's
Ik hou er ook niet van. Pap wel, helaas....
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Heb je met je hoofd op de weegschaal geleden tijdens het wegen van de groente?Reva schreef:Jongens, mn bon ligt al ergens onder de resten eten in de prullenbak hoor! Die kan ik toch niet gaan opgraven, iegh
Het heeft in ieder geval gesmaakt, haha. Maar gewoon 1 fles wijn en 1 blikje tomaten. Ik dacht ook echt 'huh' en heb zelfs buiten nog op de bon gekeken of ik niet de boodschappen van de meneer voor me ook had betaald Maar het waren wel kastanjechampignons trouwens..en gesneden uien. Maar ja, dan nog.
Hmm, misschien zei mn moeder daarom dat ik een bh aan moest doen als ik boodschappen ga doen
Gast- Gast
Qiara schreef:Hoi Toet! Hoe was je eerste dag?
Saai.
Laatst aangepast door toetje_ op ma 31 jan 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ABE schreef:Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
JE VERGEET DE KAAS. Q., PAK D'R!
Gast- Gast
Een courgette kan ook nog 1.80 zijn en kastanjechampignons zijn ook wat duurder. Gesneden uien.. Hmz.. Ik kom er echt niet aan!ABE schreef:Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
Voor 20 euro zijn mijn boodschappenlijstjes echt wat langer.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
Nou dan kom ik op precies 17 euro. Dus er zat een extra fles wijn in het mandje.
Gast- Gast
Maar het ging wel goed?
Laatst aangepast door Qiara op ma 31 jan 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Reva schreef:ABE schreef:Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
ABE Kaas a 1,50 moet er nog bij!!!
Qiara- Ratel
Okee, okee, ik beken
Nee maar met het lijstje van ABE klopt het wel aardig. Als je die verloren 3 euro aan de gesneden uien en kastanjechampignons wijt.
Maar dan nog zeg. Pffff.
Toet: wat naar! Gaat het wel?
Nee maar met het lijstje van ABE klopt het wel aardig. Als je die verloren 3 euro aan de gesneden uien en kastanjechampignons wijt.
Maar dan nog zeg. Pffff.
Toet: wat naar! Gaat het wel?
Gast- Gast
Qiara schreef:Reva schreef:ABE schreef:Een prei ( 1 euro),
courgette (1 euro),
ABE Kaas a 1,50 moet er nog bij!!!
Nou dan kom ik op precies 17 euro. Dus er zat een extra fles wijn in het mandje.
Gast- Gast
-weg-
Laatst aangepast door toetje_ op ma 31 jan 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, wat naar Toetje. Ernstig?
Hoe laat gaan jullie op doordeweekse dag ongeveer op bed?
Hoe laat gaan jullie op doordeweekse dag ongeveer op bed?
Gast- Gast
Jezus wat naar toet :O wat een pech ook :O
Maar, een ergotherapeut hoeft jou niet bang te maken. Die kunnen ook slechts komen kijken voor tijdelijke adviezen of aanpassingen of tips. Dat hoeft niet blijvend te zijn of iets wat jarenlang zo zal gaan.
Maar, een ergotherapeut hoeft jou niet bang te maken. Die kunnen ook slechts komen kijken voor tijdelijke adviezen of aanpassingen of tips. Dat hoeft niet blijvend te zijn of iets wat jarenlang zo zal gaan.
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: