Pandora vs Trollbeads
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pandora vs Trollbeads
Voor mijn verjaardag krijg ik van mijn vriend een armband van Pandora of Trollbeads. Ik weet niet wat ik moet kiezen... Pandora is het bekendste, daarom vind ik Trollbeads eigenlijk leuker, de bedels zijn wat specialer vind ik. Maar Pandora is misschien wel op meer plekken te koop? Een vriendin van me heeft een Pandora armband en zij raadde me de Trollbeads aan. Ze zei dat de collectie veel groter is en dat Pandora juist steeds een kleinere collectie krijgt. Ik heb op beide sites gekeken en ik zie bij Pandora eigenlijk ook veel meer bedels dan ik dacht, ook veel dingen die ik nog nooit gezien heb. Wie heeft ervaring met één of beide merken? Wat zou je me aanraden? En kunnen de bedels van de ene eigenlijk ook op een armband van de ander?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Pandora vs Trollbeads
Ik heb al 7 jaar een pandora armband, toen werd alleenpandora verkocht bij de plaatselijke juwelier. Hij ziet ernog steeds prima uit.
Als ik nu mocht kiezen zou ik voor trollbeads gaan, vind ik iets volwassener.
Als ik nu mocht kiezen zou ik voor trollbeads gaan, vind ik iets volwassener.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Ik heb twee Pandora armbanden (de eerste was vol, dus een tweede gekocht). Ik vind de bedels van Pandora veel mooier dan die van Trollbeads. Er komen ook nooit andere bedels om mijn armband dan echte Pandora bedels.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb trollbeads en vind deze mooier dan pandora. Je kan de trollbeads bij best veel juweliers kopen, hier in de buurt op 5 plaatsen in ieder geval. Dus dat zal overal wel zo zijn.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Volgens mij maakt het niet zo gek veel uit!
Misschien een tip: Volgens mij kun je de bedels van Trollbeads om de armband van Pandora dragen. Andersom kan het niet. Dan heb je misschien het beste van twee werelden?
Ik heb zelf trouwens een armband van Pandora, die ik jaren terug voor mijn verjaardag heb gekregen, die is ongeveer 3/4 vol. Die draag ik altijd. Daarnaast heb ik voor mijn afstuderen een Trollbeads armband gekregen, daar zit nog niet zo heel veel aan en die draag ik ook echt maar af en toe.
Misschien een tip: Volgens mij kun je de bedels van Trollbeads om de armband van Pandora dragen. Andersom kan het niet. Dan heb je misschien het beste van twee werelden?
Ik heb zelf trouwens een armband van Pandora, die ik jaren terug voor mijn verjaardag heb gekregen, die is ongeveer 3/4 vol. Die draag ik altijd. Daarnaast heb ik voor mijn afstuderen een Trollbeads armband gekregen, daar zit nog niet zo heel veel aan en die draag ik ook echt maar af en toe.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Pandora
» Pandora
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» Veiligheidssluiting Pandora armband
» Goedkope Pandora-armband?
» Pandora
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» Veiligheidssluiting Pandora armband
» Goedkope Pandora-armband?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: