Pandora
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pandora
Wie van jullie heeft er nog een Pandora armband? Ik heb de mijne gister weer eens tevoorschijn gehaald en opgepoetst. Kan ik 'm van de week weer om.
Nu zag ik dat ze hele leuke nieuwe bedels hebben. Tenminste, voor mij zijn ze nieuw omdat ik de armband misschien al 2 jaar niet om heb gehad. Nu zit ik te twijfelen of ik een nieuwe armband koop (de armband die ik nu heb is vol) of dat Pandora alweer een beetje geweest is? Moet wel zeggen dat ik steeds vaker verkooppunten van Pandora zie en soms zelfs hele winkels.
Wat vinden jullie?
Nu zag ik dat ze hele leuke nieuwe bedels hebben. Tenminste, voor mij zijn ze nieuw omdat ik de armband misschien al 2 jaar niet om heb gehad. Nu zit ik te twijfelen of ik een nieuwe armband koop (de armband die ik nu heb is vol) of dat Pandora alweer een beetje geweest is? Moet wel zeggen dat ik steeds vaker verkooppunten van Pandora zie en soms zelfs hele winkels.
Wat vinden jullie?
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Pandora
Ik heb jaren een Pandora armband gehad. Gekregen van mijn moeder en de bedels ook allemaal gekregen. Zat zo'n grote emotionele waarde aan. De armband ben ik helaas kwijtgeraakt. Had echt tranen in m'n ogen toen ik er achter kwam..
Met mijn verjaardag heb ik een nieuwe gekregen van mijn moeder en die draag ik nu weer elke dag. Mij interesseert het eerlijk gezegd niet of het in is of niet, het doet mij denken aan de reden waarom ik hem gekregen en die is voor mij gewoon heel bijzonder.
Met mijn verjaardag heb ik een nieuwe gekregen van mijn moeder en die draag ik nu weer elke dag. Mij interesseert het eerlijk gezegd niet of het in is of niet, het doet mij denken aan de reden waarom ik hem gekregen en die is voor mij gewoon heel bijzonder.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik heb jaren een Pandora armband gehad. Gekregen van mijn moeder en de bedels ook allemaal gekregen. Zat zo'n grote emotionele waarde aan. De armband ben ik helaas kwijtgeraakt. Had echt tranen in m'n ogen toen ik er achter kwam..
aaaaah,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh daar zou ik ook echt van balen. Mijn pandora armband heb ik niet heel vaak om, maar de meeste bedels heb ik wel gekregen of op een bepaald moment in mijn leven gekocht. Elke bedel heft wel een betekenis voor mij en daarom veel emotionele waarde.Arwyn schreef:Ik heb jaren een Pandora armband gehad. Gekregen van mijn moeder en de bedels ook allemaal gekregen. Zat zo'n grote emotionele waarde aan. De armband ben ik helaas kwijtgeraakt. Had echt tranen in m'n ogen toen ik er achter kwam..
Ik blijf het een mooie armband vinden dus als jij graag wat bedels er bij zou willen zou ik een tweede aanschaffen.
Gast- Gast
Ik heb nog een pandora-armband, maar hij staat nu op Marktplaats, ik draag hem eigenlijk nooit meer. Niet dat ik het niet mooi vind trouwens, maar ik draag hem gewoon te weinig en ik kan het geld goed gebruiken. De bedels die je laat zien vind ik wel leuk! Al koos ik zelf altijd voor bedels met zo min mogelijk 'scherpe' uitsteeksels, omdat me dat niet lekker lijkt zitten.
Gast- Gast
Ik heb niet alle bedels bij een bepaald moment gekregen. Heb er veel van mijn ouders gekregen, van mijn schoonouders en vriend voor mijn verjaardag. Weet helaas niet meer van wie ik precies welke heb gehad. Van mijn vriend kon ik er nog een paar herinneren (o.a. een hartje) en toen ik de armband pakte zei ik: 'Oh die en die heb ik van jou gekregen.'
ThinkPink- Prater
Lennox: ik heb een bedel van een giraffe en die prikte nog wel eens in mijn pols.
ThinkPink- Prater
Ik draag hem bijna dagelijks. Het is niet hip maar voor mij is hij heel speciaal.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind 'm ook nog steeds leuk en mijn armband heeft ook een grote emotionele waarde voor mij. Aan iedere bedel hangt een herinnering, heel leuk.
Ik draag hem momenteel ook niet trouwens, heb nu altijd mijn Noosa om al weet ik ook niet zo goed of dat nog wel 'in' is.
Ik draag hem momenteel ook niet trouwens, heb nu altijd mijn Noosa om al weet ik ook niet zo goed of dat nog wel 'in' is.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Pandora
» Pandora vs Trollbeads
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» binnenmaat pandora bedel
» Veiligheidssluiting Pandora armband
» Pandora vs Trollbeads
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» binnenmaat pandora bedel
» Veiligheidssluiting Pandora armband
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: