Veiligheidssluiting Pandora armband
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Veiligheidssluiting Pandora armband
Ik heb vorige week mijn nieuwe (niet van het echte merk) Pandora-armband voor het eerst naar m'n werk gedragen. Ik wist ook meteen weer waarom ik dat nooit echt deed, want het slotje sprong open en ik verloor hem dus halverwege de dag. Gelukkig wel gewoon op mijn werk zelf en ik had het ook meteen door, voor hetzelfde geld was ik hem buiten verloren en 'm echt kwijt geweest. Ben inmiddels al terug gegaan naar de winkel, het slotje bleek ook niet goed, heb een nieuwe armband gekregen. Maargoed, ik vind het eigenlijk zonde om hem zo weinig te dragen en wil hem ook gewoon naar werk gaan dragen. Het slotje zit nu wel goed, maar toch ben ik ergens een beetje huiverig dat hij alsnog openspringt, ik werk toch met kinderen en ben de hele dag actief bezig, plús die kleine priegelvingertjes die meteen aan je sieraden zitten (gelukkig wel met het commentaar 'Mooi! Mooooi!!' erbij ). Heb ff gegoogled en er zijn dus veiligheidssluitingen voor aan je Pandora-armband, deze zijn alleen niet van Pandora zelf, die ik gevonden heb. Maar weet iemand of je dit ook ergens in een winkel kunt kopen? Ik ben namelijk niet zo van het online bestellen, wil het liever eerst zien en vasthebben voordat ik het koop.
Bedoel dus zoiets als dit:
Bedoel dus zoiets als dit:
Gast- Gast
Re: Veiligheidssluiting Pandora armband
Pandora zelf heeft ze ook. Zodra ik de as van papa aan mijn armband heb hangen komt deze er ook zeker! Mijne, wel echt Pandora, is nog nooit opengesprongen maar toch...
Gast- Gast
Je moet wel goed passen of het past op jouw armband, dus zou het inderdaad niet online bestellen. Ik heb een biba armband en wilde ook iets van pandora, maar dat past er niet op, helaas. En ze hebben geen slotjes van biba zelf, dus ik heb ook nog niet gevonden, al is die nog nooit los gegaan.
Gast- Gast
Ik ga vanmiddag eens kijken, neem de armband mee. Heb wel een paar winkels waar ik zou kunnen kijken, dus hopelijk vind ik wat. Maar het is gelukkig niet iets wat alleen online te bestellen is?
Ja Leaf, als het as van je vader straks aan je armband hangt dan zou het echt verschrikkelijk zijn als je hem verliest!
Ja Leaf, als het as van je vader straks aan je armband hangt dan zou het echt verschrikkelijk zijn als je hem verliest!
Gast- Gast
Ik weet dat ze ze van Pandora zelf echt hebben, varierend tussen de 30 en 90 euro geloof ik. Hier zit een Pandora winkel en daar heb ik ze gezien. Ik wil de as echt niet verliezen inderdaad!
Gast- Gast
http://www.silverreef.nl/epages/0910302.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/0910302/Categories/Tedora/Stoppers Deze pagina verkoopt van Tedora, geen idee of dat er ook op past? Ik heb er 2 weken terug een armband en bedels besteld en een dag later was het al in huis!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet inderdaad dat Pandora ze ook verkoopt. Ik heb trouwens een echte Pandora, en die is echt nog nooit vanzelf opengegaan. Zelfs niet door friemelende kinderhandjes (met inderdaad de opmerking, ' oh wat mooi juf!!'.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedkope Pandora-armband?
» show je pandora armband, bedels.....
» TOV Essentials armband
» Noosa armband
» Zwarte armband
» show je pandora armband, bedels.....
» TOV Essentials armband