Goedkope Pandora-armband?
+7
Dora
SoGood
Rumble
TukTuk
Toet
Caro
Bazinga
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedkope Pandora-armband?
Iemand tips of een adres?
Een goede nepperd mag ook!
Een goede nepperd mag ook!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Goedkope Pandora-armband?
Die van mij is nep en in Istanbul gekocht :-). Prima ding.. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan haha!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een neppert van het kruidvat! Ik geloof dat het bandje 2 euro kostte en de bedels 1 euro. Geen idee of ze hem nog steeds verkopen trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Deze misschien? Van dat merk hebben ze ook behoorlijk wat bedels.
http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden/product/42950/more-more-zilveren-armband/
http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden/product/42950/more-more-zilveren-armband/
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Caro schreef:Die van mij is nep en in Istanbul gekocht :-). Prima ding.. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan haha!
Tis een endje fietsen....
Ik ga even Kruidvat in de gaten houden en de More sieraden bekijken!
Bazinga- Ratel
Ik wilde mijne verkopen, maar dat is geen nepperd..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Rumble schreef:Ik wilde mijne verkopen, maar dat is geen nepperd..
Láme!
Heb er inmiddels eentje opgeduikeld en er 3 bedels bijgekocht. Rib uit m'n lijf.... Cadeautje van 100 euro, pfoei. She better be happy
Bazinga- Ratel
Leuk, voor wie?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Leuk, voor wie?
Mn beste vriendin! Ze is donderdag jarig. Haar vader is een maand geleden heel plots overleden en ik wilde haar iets geven, iets tastbaars, voor haar vader, maar wist niet wat. Ik weet dat Leaf veel aan haar Pandora armband heeft (gehad) dus ik wilde m'n vriendin ook een bedel geven. Maar daar moet dan natuurlijk wel een armband bij..
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Sogood schreef:Leuk, voor wie?
Mn beste vriendin! Ze is donderdag jarig. Haar vader is een maand geleden heel plots overleden en ik wilde haar iets geven, iets tastbaars, voor haar vader, maar wist niet wat. Ik weet dat Leaf veel aan haar Pandora armband heeft (gehad) dus ik wilde m'n vriendin ook een bedel geven. Maar daar moet dan natuurlijk wel een armband bij..
Wat een lieve vriendin ben jij!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Nah 't werkt ook verslavend haha. Zo'n armband is 1 ding.. 1 bedel is mooi.. Maar die andere was ook mooi... En ze is gek op uiltjes, dus ook een uiltje erbij.... Zag nog wel 10 bedels die leuk waren, heel toepasselijk, heel mooi en typisch vriendin, maar Pandora is zó belachelijk duur :/ Dus heb 't hier maar bij gehouden.
Maar goed, we hebben wel komende jaren voor elke gelegenheid een cadeau-idee
Maar goed, we hebben wel komende jaren voor elke gelegenheid een cadeau-idee
Bazinga- Ratel
Even showen
Ben hel benieuwd wat ze ervan gaat vinden, heb d'r eigenlijk nog nooit over Pandora gehoord en ze is verder redelijk 'anti-rage', dus ik kan niet wachten tot haar reactie!
Ben hel benieuwd wat ze ervan gaat vinden, heb d'r eigenlijk nog nooit over Pandora gehoord en ze is verder redelijk 'anti-rage', dus ik kan niet wachten tot haar reactie!
Bazinga- Ratel
Wanneer ga je er geven? En laat je even weten wat ze er van vond?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Wat ontzettend lief van je zeg, zo'n cadeau!
Ik mis mijn Pandora..
Ik mis mijn Pandora..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dora schreef:Wanneer ga je er geven? En laat je even weten wat ze er van vond?
Morgenavond! Armband zit nu met een beschermpoppetjegevaldingie in 't doosje en ik moet me onwijs inhouden niet al langs te gaan en 'm al te geven
Bazinga- Ratel
Weet je, ik zou het misschien gewoon al doen. Ik zou namelijk zo van de kaart zijn dat ik enorm zou gaan janken als een vriendin mij met die gedachte zo'n cadeau zou geven.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat een super lief cadeau!
Ik vind Minx' reactie ook wel een goeie. Ik zou ook echt in tranen uitbarsten.
Ik vind Minx' reactie ook wel een goeie. Ik zou ook echt in tranen uitbarsten.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Minx schreef:Weet je, ik zou het misschien gewoon al doen. Ik zou namelijk zo van de kaart zijn dat ik enorm zou gaan janken als een vriendin mij met die gedachte zo'n cadeau zou geven.
Eens.
En ik vind het erg mooie bedels. Zou het echt superlief vinden als ik dit zou krijgen!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb 'm gister maar gegeven en bleek wel een goede zet, ja! Hoewel ze zei vandaag ook nog wel flink wat keren te gaan huilen, hoor..
Anywho! Ik gaf 't doosje, ze was verbaasd omdat ze al cadeau had gehad, technisch gezien, maar vond 't heel lief. Ze opende 't doosje en zei 'EEN ZAKJEEE' (da's onze humor, neh je had erbij moeten zijn) Zakje ging open, ze nam de armband in d'r hand ennnn d'r lip begon te trillen...
En toen moest ze dus heel erg huilen. Heb d'r vast gehouden en getroostknuffeld en toen ging de armband om ennn die bleek iets te groot haha! Dus ze gaat een nieuwe kopen en dan neem ik deze gewoon. Vond ze ook een mooi idee, zei ze.
Leuk moment; later bekijkt d'r vriend de armband en zegt 'Waarom Dora? Moet er dan ook niet een aapje aan of zo.. Oh.. Pan..dora.. Ja, dat klinkt wel logischer..'
Anywho! Ik gaf 't doosje, ze was verbaasd omdat ze al cadeau had gehad, technisch gezien, maar vond 't heel lief. Ze opende 't doosje en zei 'EEN ZAKJEEE' (da's onze humor, neh je had erbij moeten zijn) Zakje ging open, ze nam de armband in d'r hand ennnn d'r lip begon te trillen...
En toen moest ze dus heel erg huilen. Heb d'r vast gehouden en getroostknuffeld en toen ging de armband om ennn die bleek iets te groot haha! Dus ze gaat een nieuwe kopen en dan neem ik deze gewoon. Vond ze ook een mooi idee, zei ze.
Leuk moment; later bekijkt d'r vriend de armband en zegt 'Waarom Dora? Moet er dan ook niet een aapje aan of zo.. Oh.. Pan..dora.. Ja, dat klinkt wel logischer..'
Bazinga- Ratel
haha dat zakje, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Fijn dat het zo'n momentje was en ze het mooi vond. Ben het met haar eens dat het inderdaad een mooi idee is dat jullie straks beiden een armbandje hebben
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Veiligheidssluiting Pandora armband
» show je pandora armband, bedels.....
» Pandora
» Zwarte armband
» Welke armband?
» show je pandora armband, bedels.....
» Pandora