Het wordt me nu echt teveel ...
+16
moepie
Darius
Flemy
M@niek
sheila123
Roodkapje
Annemie
Tania
truestar
liesje
maiadebij
Linda
Coco
loesje
Novalee
Parisienne
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het wordt me nu echt teveel ...
... dat ik sinds N.'s geboorte eigenlijk nog geen ene nacht normaal heb kunnen (door)slapen. N. wordt elke avond tussen 23.00 uur en 00.00 uur wakker. Meestal 's nachts ook weer. De ene keer is het maar 1 keer, de andere keer is het om het uur. En waarvan?! Geen idee!
We zijn haar sinds een paar weken rond 23.00 uur weer een fles gaan geven. Je probeert elke keer weer iets nieuws. Helaas wordt ze 's nachts gewoon nog steeds minimaal 1 keer wakker, meestal is ze dan ook echt wakker en slaapt ze niet snel. Meestal geven we haar nog een flesje melk, al is het maar een klein laagje. De ene keer valt ze gelijk in slaap als ik haar weer neerleg, de andere keer blijft ze huilen/boos, nog een andere keer slaapt ze gelijk maar wordt ze tien minuten later weer wakker. Ook het in slaap vallen gaat niet altijd even goed. De ene keer is ze, als ze naar bed gaat, zo weg. De andere keer zijn we een hele avond bezig.
Ik weet het allemaal niet meer! Er is gewoon ook geen patroon in te ontdekken.. geen reden te bedenken waarom ze wakker wordt en waarom ze niet gewoon lekker blijft slapen. Ze wil niet bij ons in bed, anders was dat een oplossing. Met haar op de bank liggen wil ze ook niet meer. Bij haar zitten helpt ook niet. Extra flesjes e.d. werken dus ook niet altijd.
Pff.. ik heb het heel lang aangekund, maar het gaat me nu echt opbreken! Wie heeft ervaring, kan tips geven of me nog wat moed inspreken?
We zijn haar sinds een paar weken rond 23.00 uur weer een fles gaan geven. Je probeert elke keer weer iets nieuws. Helaas wordt ze 's nachts gewoon nog steeds minimaal 1 keer wakker, meestal is ze dan ook echt wakker en slaapt ze niet snel. Meestal geven we haar nog een flesje melk, al is het maar een klein laagje. De ene keer valt ze gelijk in slaap als ik haar weer neerleg, de andere keer blijft ze huilen/boos, nog een andere keer slaapt ze gelijk maar wordt ze tien minuten later weer wakker. Ook het in slaap vallen gaat niet altijd even goed. De ene keer is ze, als ze naar bed gaat, zo weg. De andere keer zijn we een hele avond bezig.
Ik weet het allemaal niet meer! Er is gewoon ook geen patroon in te ontdekken.. geen reden te bedenken waarom ze wakker wordt en waarom ze niet gewoon lekker blijft slapen. Ze wil niet bij ons in bed, anders was dat een oplossing. Met haar op de bank liggen wil ze ook niet meer. Bij haar zitten helpt ook niet. Extra flesjes e.d. werken dus ook niet altijd.
Pff.. ik heb het heel lang aangekund, maar het gaat me nu echt opbreken! Wie heeft ervaring, kan tips geven of me nog wat moed inspreken?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Het wordt me nu echt teveel ...
Ik heb geen tips voor je, maar ik wil je wel even een geven, het lijkt me ontzettend zwaar!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
en als je haar nou eens wat langer laat huilen?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hier was onze dochter precies hetzelfde. Echt, ik zou het zo getypt kunnen hebben. Het enige wat ik je kan vertellen is dat ze nu wel slaapt. Nog steeds niet elke nacht, maar wel het grootste deel van de nachten. Ze is nu bijna 2.
Gast- Gast
ten eerste: Wat hier heeft geholpen is om de knop om te zetten. Ze wordt wakker, dat is een feit. Echt heel vervelend en slopend, maar het is niet anders. Het iedere nacht weer opnieuw hopen dat ze nu toch ein-de-lijk een keer een nachtje doorslaapt zorgt voor een veel grotere teleurstelling en kost veel meer energie dan wanneer je je er op instelt.
De meeste mensen worden een aantal keer per nacht wakker, die slapen alleen snel weer door. Kinderen worden ook vaak meerdere keren per nacht wakker, een enkel kind slaapt van 8 tot 8 non stop door zonder één keer wakker te worden De kinderen die 'doorslapen' (voor zover je het dus doorslapen kunt noemen) worden wakker, zijn misschien even wakker en vallen dan uit zichzelf weer in slaap. Jouw dochter heeft blijkbaar een beetje (veel) hulp nodig om weer in slaap te vallen.
Kun je er een patroon in ontdekken, is ze overdag druk geweest als ze 's nachts slecht slaapt? Heeft ze anders/minder/meer geslapen overdag als ze 's nachts moeilijk slaapt? Wie weet kun je eens een slaapdagboek bij houden, kort omschrijven hoe de dag is geweest en hoe de nacht is verlopen. Wie weet kun je er een patroon in ontdekken.
De meeste mensen worden een aantal keer per nacht wakker, die slapen alleen snel weer door. Kinderen worden ook vaak meerdere keren per nacht wakker, een enkel kind slaapt van 8 tot 8 non stop door zonder één keer wakker te worden De kinderen die 'doorslapen' (voor zover je het dus doorslapen kunt noemen) worden wakker, zijn misschien even wakker en vallen dan uit zichzelf weer in slaap. Jouw dochter heeft blijkbaar een beetje (veel) hulp nodig om weer in slaap te vallen.
Kun je er een patroon in ontdekken, is ze overdag druk geweest als ze 's nachts slecht slaapt? Heeft ze anders/minder/meer geslapen overdag als ze 's nachts moeilijk slaapt? Wie weet kun je eens een slaapdagboek bij houden, kort omschrijven hoe de dag is geweest en hoe de nacht is verlopen. Wie weet kun je er een patroon in ontdekken.
Gast- Gast
Heb je weleens een siroop geprobeerd om rustig te slapen? Geloof dat het van sleepzzz is.
Mijn kinderen (bijna 15) maand zijn moeilijke slapers, mijn zoontje wordt nog zo'n 4-5 keer wakker per nacht en als ik pech heb mijn dochtertje ook 2-3 keer, de nachten dat ik er alleen voor sta geef ik hem weleens die siroop en meestal wordt hij dan maar 2 keer wakker.
Wellicht helpt het jullie dochtertje ook. Het is vanaf 1 jaar te gebruiken en kan dagelijks gebruikt worden.
Mij erop instellen scheelt idd ook een hoop frustratie.
Mijn kinderen (bijna 15) maand zijn moeilijke slapers, mijn zoontje wordt nog zo'n 4-5 keer wakker per nacht en als ik pech heb mijn dochtertje ook 2-3 keer, de nachten dat ik er alleen voor sta geef ik hem weleens die siroop en meestal wordt hij dan maar 2 keer wakker.
Wellicht helpt het jullie dochtertje ook. Het is vanaf 1 jaar te gebruiken en kan dagelijks gebruikt worden.
Mij erop instellen scheelt idd ook een hoop frustratie.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ach... hier ook een dikke knuf..
Een tijd geleden heb ik ook een topic geopend over het slechte slapen van m'n dochter, jij hebt toen erg goede tips gegeven. Ik kan je helaas geen andere tips geven, alleen een beetje moed.
Het is logisch dat je er soms even doorheen zit. Een kind wat 's nachts vaak wakker wordt is nou eenmaal zwaar. En de ene keer kan je het beter hebben dan de andere keer. Ik had gister ook even een "ik-zit-er-ff-helemaal-doorheen-moment".
Wat Rejoy zegt is inderdaad waar. Als je erop hoopt is het toch een soort teleurstelling. Blik op oneindig werkt beter. Alleen is dat soms een beetje te moeilijk als je er even doorheen zit.
Deel je de nachten met je man/vriend? Dus de een de ene nacht en de volgende nacht de ander. Dan kan je misschien een keertje wat langer slapen. Of kan je haar misschien een keertje een nachtje naar opa en oma brengen? Dan kunnen jij en je partner samen een lekker nachtje maken. Ik lees dat het soms wel eens helpt om een kindje een nachtje uit z'n omgeving te halen.
Een tijd geleden heb ik ook een topic geopend over het slechte slapen van m'n dochter, jij hebt toen erg goede tips gegeven. Ik kan je helaas geen andere tips geven, alleen een beetje moed.
Het is logisch dat je er soms even doorheen zit. Een kind wat 's nachts vaak wakker wordt is nou eenmaal zwaar. En de ene keer kan je het beter hebben dan de andere keer. Ik had gister ook even een "ik-zit-er-ff-helemaal-doorheen-moment".
Wat Rejoy zegt is inderdaad waar. Als je erop hoopt is het toch een soort teleurstelling. Blik op oneindig werkt beter. Alleen is dat soms een beetje te moeilijk als je er even doorheen zit.
Deel je de nachten met je man/vriend? Dus de een de ene nacht en de volgende nacht de ander. Dan kan je misschien een keertje wat langer slapen. Of kan je haar misschien een keertje een nachtje naar opa en oma brengen? Dan kunnen jij en je partner samen een lekker nachtje maken. Ik lees dat het soms wel eens helpt om een kindje een nachtje uit z'n omgeving te halen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
N was ook zo'n slechte slaper en mij frustreerde het ook zo enorm omdat ik elke avond ging slapen met het idee "nou vannacht slaapt hij vast een keer door!" en dan hoorde ik hem, keek op mijn wekker en dacht "neeee WEER geen nacht doorslapen!"
Sinds hij ongeveer 1,5 jaar is geweest slaapt hij wel heel goed! Ik leg hem 19 uur in bed en hoor hem voor het eerst weer rond 7:00/7:30!
Hoeveel slaapt je dochter overdag? Bij mij heeft het destijds wel gescheeld dat N van 2 naar 1 slaapje ging volgens mij. En sinds hij helemaal niet meer slaapt overdag (tegen zijn 2e verjaardag) slaapt hij helemaal prima snachts.
J slaapt nu ook nog niet door, is nog geen nacht gebeurt hier, maar ik ging er nu wel in met het idee dat ik het eerste jaar niet door zou slapen. Maar bij haar is het alleen voeden en weer slapen dus dat is wel te doen.
Sinds hij ongeveer 1,5 jaar is geweest slaapt hij wel heel goed! Ik leg hem 19 uur in bed en hoor hem voor het eerst weer rond 7:00/7:30!
Hoeveel slaapt je dochter overdag? Bij mij heeft het destijds wel gescheeld dat N van 2 naar 1 slaapje ging volgens mij. En sinds hij helemaal niet meer slaapt overdag (tegen zijn 2e verjaardag) slaapt hij helemaal prima snachts.
J slaapt nu ook nog niet door, is nog geen nacht gebeurt hier, maar ik ging er nu wel in met het idee dat ik het eerste jaar niet door zou slapen. Maar bij haar is het alleen voeden en weer slapen dus dat is wel te doen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Sleepzz Junior Rust- en Slaapsiroop
heb ik met google gevonden
succes meis. komen er misschien toch ook geen kiesjes door?
heb ik met google gevonden
succes meis. komen er misschien toch ook geen kiesjes door?
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Mijn dochter is inmiddels 4,5 jaar en slaapt nog niet door.. Het is wel beter geworden tot een jaar geleden werd ze in de avond al minimaal een keer wakker, of sliep pas laat in en werd dan snachts ook nog eens 4 tot 5 keer wakker.. Ze was om 5 uur ook al klaar met slapen en kreeg haar dan met geen mogelijkheid meer in slaap.
Nu gaat het wel wat beter. Ze gaat gewoon op tijd naar bed en word nog maar 1 tot 2 keer wakker in de nacht. Ze slaapt tot ongeveer een uur of 6.
Er zitten hier trouwens ook nog drama nachten bij hoor, gister werd ze bijv 4x wakker snachts. Hier geen tips dus, wacht zelf al 3 jaar op de gouden tip ;-)
Nu gaat het wel wat beter. Ze gaat gewoon op tijd naar bed en word nog maar 1 tot 2 keer wakker in de nacht. Ze slaapt tot ongeveer een uur of 6.
Er zitten hier trouwens ook nog drama nachten bij hoor, gister werd ze bijv 4x wakker snachts. Hier geen tips dus, wacht zelf al 3 jaar op de gouden tip ;-)
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn zoontje wordt ook nog iedere nacht wakker. Minimaal 1 keer maar meestal vaker. Als ik mazzel heb gaat hij nadat ik z'n speentje/knuffel heb gegeven weer slapen. Maar het gebeurt ook vaak dat hij blijft huilen. Heel lang ging het het dan wel goed als hij bij ons in bed kwam, maar de laatste tijd blijft hij dan ook onrustig.
Ik heb geen tips voor je maar ik weet wel hoe je je voelt. Kan je kindje niet een nachtje uit logeren? Dan kan je in ieder geval weer is een keertje 1 nachtje doorslapen.
Ik heb geen tips voor je maar ik weet wel hoe je je voelt. Kan je kindje niet een nachtje uit logeren? Dan kan je in ieder geval weer is een keertje 1 nachtje doorslapen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Bij mijn zoontje is het meestal zo dat hij het dan te warm of te koud heeft, daardoor werd hij wakker, als ik hem dan bijvoorbeeld een broekje aan deed, dan sliep hij meteen weer verder.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou haar inderdaad een papje geven rond 23 uur en dan op bed leggen. Iig 's nachts geen extra melk, dat zien ze als lekker en voor iets lekkers zou ik ook graag wakker willen zijn. Bij mijn neefje is het daarmee helemaal uit de hand gelopen. Die was 5 en werd nog wakker voor een bekertje melk. Het is een ramp geweest om dat af te bouwen.
Ik heb verder niet echt tips helaas. Maar je hebt wel van die ontspannende massageolie van weleda??? geloof ik met lavendelgeur. Ik weet niet of het werkt hoor, maar misschien het proberen waard?
Ik heb verder niet echt tips helaas. Maar je hebt wel van die ontspannende massageolie van weleda??? geloof ik met lavendelgeur. Ik weet niet of het werkt hoor, maar misschien het proberen waard?
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
O meid wat herkenbaar. Mijn dochter is 2 jaar geweest nu en het gaat nu gelukkig weer iets beter. Ik heb geen tips voor je wij hebben ook alles geprobeerd. Niks hielp....Het is loodzwaar ik weet het! Hele dikke knuffel en ik hoop dat het snel beter mag gaan!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Heel herkenbaar. Eerst werd ze alleen wakker voor haar tut. Toen werd ze wakker en was die tut niet genoeg en moest ze ook melk. Toen had ze een tijd dat ze gewoon niet meer ging slapen, 1x ben ik om half 3 uit bed gegaan om met haar tot half 6 beneden te zitten, ik had me toen voorgenomen dat ik daar niet meer aan begon. De volgende dag was het weer raak, ik heb haar (hoe zielig dan maar ook) gewoon laten huilen en daarna heeft ze het nooit meer gedaan. Ze komt nog wel af en toe voor haar tutje.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik zou het zo zelf geschreven kunnen hebben.. Hier is het met de jongste precies hetzelfde, alleen dan gelukkig in periodes. Ze heeft het dus niet altijd. En dat is aan de ene kant heel erg fijn, maar aan de andere kant weten we met haar dus nooit waar we aan toe zijn.
Ze kan bijvoorbeeld een maand heel goed slapen en dan zitten we heerlijk dat ritme, om vervolgens weer een periode in te gaan dat ze echt een drama met slapen is. En echt zonder duidelijke reden.
Hier is het de ene keer dat ze niet in slaap komt ´s avonds en soms nog wel een paar uur wakker is. De ene keer ligt ze zelf te rommelen, de andere keer is het steeds huilen en moeten we er een paar keer heen.
Soms is het dat ze rond middennacht ineens wakker wordt en niet meer kan slapen. Mijn man heeft haar al een paar keer een flesje gegeven om te zien of dat werkt, maar ook dat maakt niet uit. Ook heeft ze momenten dat ze midden in de nacht of heel vroeg ´s morgens wakker wordt. En elke keer bedenken we een andere reden (Ze heeft slecht gegeten, vast honger. Of tanden. Of een droom. Of....), maar het is iedere keer niets lijkt wel.
Het enige wat hier echt helpt is wat langer laten huilen. En heus niet in erge mate, heus niet een half uur. Maar bijvoorbeeld een kwartier laten gaan, dan valt ze wel in slaap en dan hebben we er daarna ook geen 'last' meer van (om het even zo te verwoorden).
Ze kan bijvoorbeeld een maand heel goed slapen en dan zitten we heerlijk dat ritme, om vervolgens weer een periode in te gaan dat ze echt een drama met slapen is. En echt zonder duidelijke reden.
Hier is het de ene keer dat ze niet in slaap komt ´s avonds en soms nog wel een paar uur wakker is. De ene keer ligt ze zelf te rommelen, de andere keer is het steeds huilen en moeten we er een paar keer heen.
Soms is het dat ze rond middennacht ineens wakker wordt en niet meer kan slapen. Mijn man heeft haar al een paar keer een flesje gegeven om te zien of dat werkt, maar ook dat maakt niet uit. Ook heeft ze momenten dat ze midden in de nacht of heel vroeg ´s morgens wakker wordt. En elke keer bedenken we een andere reden (Ze heeft slecht gegeten, vast honger. Of tanden. Of een droom. Of....), maar het is iedere keer niets lijkt wel.
Het enige wat hier echt helpt is wat langer laten huilen. En heus niet in erge mate, heus niet een half uur. Maar bijvoorbeeld een kwartier laten gaan, dan valt ze wel in slaap en dan hebben we er daarna ook geen 'last' meer van (om het even zo te verwoorden).
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Wij lieten het ook wel eens een kwartiertje gaan, oordoppen zijn dan wel handig hoor. En dan merk je snel genoeg of ze zich overstuur huilen, dat wil ik ook niet hebben.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier precies hetzelfde gehad, sinds begin van het jaar lieten we haar s'nachts huilen en gingen dan steeds even naar haar toe, gaven een aai over haar bol, stopten haar weer in en gingen weer weg. We lieten dan steeds iets meer tijd tussen de keer daarop dat we heen gingen. Dit hielp soms wel. Dan sliep ze een nacht later veel beter. Maar toch was het niet ideaal en begonnen we zo weer van vooraf aan.
Uiteindelijk heb ik de stap gezet naar de chiropractor. Ik dacht kan er altijd eens na laten kijken want mijn idee was namelijk niet dat er iets in haar nek/rugje niet goed zou zitten. Dus ik ging meer heen om wat uit te sluiten.
Maar wat bleek, in haar nekje zat het niet goed. De chiropractor heeft haar behandeld. Die eerste nacht wat ze nog een keer wakker maar daarna sliep ze ineens 3 nachten door! We moesten na twee weken weer komen, toen sliep ze inmiddels ook weer slechter. In totaal ben ik vier keer met haar geweest, het ging steeds beter. Op dit moment gaat het super goed! Ze wordt nóg wel eens wakker (denk dat ze ook een moeilijke slaper is) maar dan kunnen we haar weer instoppen of een slokje water geven en dan slaap ze de rest van de nacht door. Het verschilt ook een beetje, soms gaat het 2 weken helemaal goed en soms zit er weer een week bij dat het wat minder gaat.
Uiteindelijk heb ik de stap gezet naar de chiropractor. Ik dacht kan er altijd eens na laten kijken want mijn idee was namelijk niet dat er iets in haar nek/rugje niet goed zou zitten. Dus ik ging meer heen om wat uit te sluiten.
Maar wat bleek, in haar nekje zat het niet goed. De chiropractor heeft haar behandeld. Die eerste nacht wat ze nog een keer wakker maar daarna sliep ze ineens 3 nachten door! We moesten na twee weken weer komen, toen sliep ze inmiddels ook weer slechter. In totaal ben ik vier keer met haar geweest, het ging steeds beter. Op dit moment gaat het super goed! Ze wordt nóg wel eens wakker (denk dat ze ook een moeilijke slaper is) maar dan kunnen we haar weer instoppen of een slokje water geven en dan slaap ze de rest van de nacht door. Het verschilt ook een beetje, soms gaat het 2 weken helemaal goed en soms zit er weer een week bij dat het wat minder gaat.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb helaas geen tips, maar wil je wel een dikke geven!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat balen Parisienne
S. slaapt de laatste 2 maanden ook slecht. Ik heb vorige week een tip gekregen om Kindival van VSM eens te proberen. Ik heb het nog niet in huis maar ik ga het denk ik wel proberen. Maar ik wacht eerst even totdat hij weet beter is. Hij heeft al een week griep en heeft keelontsteking, oorpijn enz
S. slaapt de laatste 2 maanden ook slecht. Ik heb vorige week een tip gekregen om Kindival van VSM eens te proberen. Ik heb het nog niet in huis maar ik ga het denk ik wel proberen. Maar ik wacht eerst even totdat hij weet beter is. Hij heeft al een week griep en heeft keelontsteking, oorpijn enz
Gast- Gast
Ook hier niets meer te zeggen dat alles wat er al gezegd is... het is heel naar en je wordt er inderdaad doodmoe van! Je kunt een hoop hebben als mens ben ik inmiddels ook wel achter maar op een gegeven moment Moet je opladen.. Hier hebben we Dylan om de zoveel maanden een heel weekend naar mijn ouders gebracht zodat we beide weer eens goede konden slapen en bijkomen en weer gewoon van elkaar genieten! (ons humeur vooral naar mekaar toe ging er echt aan onderdoor)
Geen 'echte' tip dus maar werkte voor ons heel goed!
Dylan heeft ruim 2 jaar heel slecht geslapen en daarna nog een jaar regelmatig wakker snachts.. en nu is hij bijna 4 en wordt hij nog maar een paar keer per week wakker..
Succes ermee!!!
Geen 'echte' tip dus maar werkte voor ons heel goed!
Dylan heeft ruim 2 jaar heel slecht geslapen en daarna nog een jaar regelmatig wakker snachts.. en nu is hij bijna 4 en wordt hij nog maar een paar keer per week wakker..
Succes ermee!!!
Gast- Gast
Ik ben ook heel wat keren zo wanhopig geweest, zeker bij Ezra, omdat ik toen nog totaal niet wist wat ik ervan kon verwachten. Hij begon min of meer door te slapen toen hij 16 maanden was, maar toen vervolgens de zomertijd begon was het ook weer over. Uiteindelijk zijn we er tijdens logeerpartijtjes bij opa en oma achter gekomen dat hij veel lekkerder sliep in een campingbed dan in zijn ledikant, dus dat hebben we toen een week uitgeprobeerd en een hele week sliep hij door. Hij heeft toen thuis een campingbed gekregen (wel met zijn eigen matras erin) en vanaf dat moment sliep hij veel beter. Inmiddels heeft hij allang een groot bed en slaapt hij meestal goed en soms een paar nachtjes wat minder.
Yrsa sliep ook pas heel laat door, maar bij haar waren we er meer op ingesteld. Afgelopen zomer heeft ze wel een aantal weken gehad dat ze 's avonds maar niet wilde gaan slapen en ik tot tien uur met haar bezig was, dat vond ik toen ook wel pittig.
Yrsa sliep ook pas heel laat door, maar bij haar waren we er meer op ingesteld. Afgelopen zomer heeft ze wel een aantal weken gehad dat ze 's avonds maar niet wilde gaan slapen en ik tot tien uur met haar bezig was, dat vond ik toen ook wel pittig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als ik de gouden tip had had ik hem ook gelijk aan mijn buren gegeven.. Hun kind 15? maanden ligt soms 's nachts echt een dikke 45 minuten heel hard te huilen.. Ik vraag mij dan ook wel eens af of die ouders dat niet horen?
Heb 1x op het punt gestaan om aan te bellen 's nachts maar vond toch eigenlijk dat ik dat niet kon maken
Heb 1x op het punt gestaan om aan te bellen 's nachts maar vond toch eigenlijk dat ik dat niet kon maken
Gast- Gast
Punk'd schreef:Als ik de gouden tip had had ik hem ook gelijk aan mijn buren gegeven.. Hun kind 15? maanden ligt soms 's nachts echt een dikke 45 minuten heel hard te huilen.. Ik vraag mij dan ook wel eens af of die ouders dat niet horen?
Misschien blijft hij huilen, al gaan ze er naartoe.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?
» Is het teveel?
» Teveel vruchtwater
» Teveel spullen.
» 1 pil teveel ingenomen
» Is het teveel?
» Teveel vruchtwater
» Teveel spullen.
» 1 pil teveel ingenomen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: