Aparte dingen van je kind van vandaag
+4
iloverose
Susan
Highway
studiebol
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aparte dingen van je kind van vandaag
Hier kruipt V ongeveer de hele dag al in de poppenwagen en gaat daar dan in zitten spelen. Ze zit er behoorlijk opgevouwen in of haar benen hangen er uit, en dan zit ze daar met een sambabal in, of een auto'tje druk aan het spelen en een lol dat ze heeft. En als ze er uit wil gaat ze gillen, dan haal ik haar er uit en 10 minuten later zit ze er weer in in met ander speelgoed
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Aparte dingen van je kind van vandaag
Als Yrsa iets wil zegt ze de hele tijd: 'Please, mama, please, please, please?' Tot voor vandaag was dat nog 'alsjeblieft, alsjeblieft,' maar ze heeft kennelijk besloten om internationaal te gaan. Ze zegt ook dingen als 'Help me!' (in het Engels dus) en 'Let's go!'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan kijkt ze Dora
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mijn baby reageert sinds vandaag hevig protesterend als ik een kop warme thee op mijn buik laat rusten, er komt dan een gigantische trap tegenaan
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Y. is alles uit de kast aan het trekken..en E. ligt lekker te slapen! Vandaag hebben we een, we doen helemaal niks en laten daarna ook alles liggen dag. Daarnaast zingt ze de hele dag al; klaaatiee...klaaatiieee...waar ze dat vandaan heeft?
Ik zit ook al de hele dag in mijn pyama nog!
Ik zit ook al de hele dag in mijn pyama nog!
Gast- Gast
Niet zoveel meer de laatste tijd, wel andere Engelse filmpjes op YouTube, zoals Peppa Pig.studiebol schreef:Susan kijkt ze Dora
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
A doet nu als ze iets niet mag en ik zeg van mag niet ,doet ze haar vinger in de oren "zo van ik hoor je lekker niet " grgrgr stiekum lig ik dubbel van het lachen
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ahh wat lief, studie!
En wat knap dat Y. al tweetalig is, Susan
Luuk is groot fan van bumba en vandaag keek hij het toevallig een keer op tv. Alleen het was denk ik voor zijn beleving heel plotseling afgelopen ofzo. Hij zat er echt heel erg in, en toen het was afgelopen begon hij echt te brullen! Dikke tranen over zijn wangen. Heel zielig, maar ik moest stiekem ook wel een beetje lachen
Luuk is groot fan van bumba en vandaag keek hij het toevallig een keer op tv. Alleen het was denk ik voor zijn beleving heel plotseling afgelopen ofzo. Hij zat er echt heel erg in, en toen het was afgelopen begon hij echt te brullen! Dikke tranen over zijn wangen. Heel zielig, maar ik moest stiekem ook wel een beetje lachen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee hier ook een bumba fan.als de 2 wormpjes een harte je maken begint ze al te wuifen daarna begint ze te wuifen en te krijzen "of is bumba voor het laast der op"hihi
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ah wat zielig!Aimee schreef:Ahh wat lief, studie!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
J wilde vanmorgen een 'toetje' (dat je bij haar een echt toetje maar ook iets lekkers als chocolade of zo) dus ik zeg tegen mijn man dat er nog een half bakje vla in de koelkast staat en dat ze die wel mag hebben. Maar die wilde ze dus niet. Pak ik een reepje pure chocolade uit de kast en laat die zien. Roept ze wel hard "Jaaaaaa, das pas toetje!"
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:J wilde vanmorgen een 'toetje' (dat je bij haar een echt toetje maar ook iets lekkers als chocolade of zo) dus ik zeg tegen mijn man dat er nog een half bakje vla in de koelkast staat en dat ze die wel mag hebben. Maar die wilde ze dus niet. Pak ik een reepje pure chocolade uit de kast en laat die zien. Roept ze wel hard "Jaaaaaa, das pas toetje!"
Haha goed bekeken!
En L.uuk, ah was bumba afgelopen!
Siem kan nee schudden als hij iets niet wil. Ik vind het geweldig! Siem wil je drinken? Nee..... Siem we gaan slapen, Nee.... haha
Zo lief, T kreeg net voor het eerst een stukje ontbijtkoek, en dat vond ze echt smullen! Luid ge-hmmm en een héél tevreden snoetje. Ze had nog een klein stukje in haar hand en ik ging alvast de kruimels opruimen zodat ze als ze klaar was weer lekker kon kruipen. Kijkt ze vanuit haar stoel naar beneden, strekt haar handje uit en stopt dat laatste stukje ontbijt koek met een brede grijns in mijn mond
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke dingen doen met kind in de omgeving
» Wat voor ondeugende dingen doet jouw kind?
» Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?
» Wat schaft de pot voor jou kind vandaag?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wat voor ondeugende dingen doet jouw kind?
» Van welke kleine dingen wordt je kind echt blij?
» Wat schaft de pot voor jou kind vandaag?
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: