Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!

+10
SnowWhite
Ilargi
Jezzie
Tania
Rovine
Lien
Arwyn
Zora
Floor
Ooh La La!
14 plaatsers

Ga naar beneden

Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis! Empty Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!

Bericht  Ooh La La! wo 16 nov 2011 - 1:52

Van de week heb ik een aantal dingen besteld via de Wehkamp.
Gisteravond tussen 18.00 en 21.00 uur zou het afgeleverd worden.
Ik ben hiervoor wat eerder van m'n werk vertrokken om voor 18.00 uur thuis te zijn.

Toen er om 21.00 uur niks was afgeleverd heb ik m'n bestelling op de site bekeken.
Daar stond doodleuk bij dat ik niet thuis was!
Als je aan kunt geven of je overdag of 's avonds bezorgd wilt hebben, dan zou je daar toch vanuit moeten kunnen gaan?!

Heel waarschijnlijk wordt het pakketje vandaag nog een keer bezorgd, maar dan overdag. Terwijl ik aangegeven heb dat ik 's avonds bezorgd wil hebben...

Grrrr, ben behoorlijk geïrriteerd hier door. Tis me al eens vaker gebeurd, had ik een hele dag vrij genomen, komt er niemand opdagen.
Zo, moest het ff kwijt. smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis! Empty Re: Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!

Bericht  Floor wo 16 nov 2011 - 2:05

irritant he, ik had het laatst ook met wehkamp, aangegeven dat het tussen 12 en 18 bezorgd moest worden, ligt er doodleuk een briefje in de brievenbus dat ik er niet was (nee goh het was 10 uur 's morgens ik was boodschappen doen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis! Empty Re: Argh! Wehkamp & Selektvracht ergernis!

Bericht  Zora wo 16 nov 2011 - 2:27

Jaaa zo vervelend! Heb ik ook al een aantal keer gehad; braaf thuis wachten, af en toe op de site kijken, staat er opeens hoppa: je was niet thuis.... Pff!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn wo 16 nov 2011 - 2:30

Oh, dat heb ik ook gehad inderdaad!
Onwijs irritant.. Ik heb het uiteindelijk zelf bij zo'n punt af moeten halen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Lien wo 16 nov 2011 - 2:34

Volgens mij betaal je zelfs €1 meer om het 's avonds te laten bezorgen! Dus ik zou mooi even bellen!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Ooh La La! wo 16 nov 2011 - 2:40

Er ligt bij mij niet eens een briefje, ik ben volgens hun gewoon niet thuis.
Krijg echt het idee dat die bezorgers dan gewoon geen zin meer hebben en alles wat ze nog moeten doen op Niet thuis zetten.

Ik wacht het straks nog even af, kijken of het er ligt als ik thuis ben. Zo niet, dan bel ik ze direct op.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Rovine wo 16 nov 2011 - 2:44

Verschrikkelijk vind ik dat gewacht altijd. Ik haal het altijd zelf af, scheelt vaak nog in verzendkosten ook. Het is voor mij 10 minuten omrijden, maar bespaart me wel een hele avond wachten. Durf dan ook niet te gaan douchen of iets anders te gaan doen waardoor ik ze net mis.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tania wo 16 nov 2011 - 2:47

Wij hadden dat vrijdag. Ik had ook 'savonds aangegeven komt die man om een uur of 11 in de ochtend. Dus mijn man zei van nou je hebt mazzel dat we thuis zijn. Maar volgens die man bezorgen ze helemaal niet op vrijdagavond. Lekker slim dat ik die dan wel kon aanvinken op de site :S

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 3:05

Selektvracht is daar heel goed in om aan te geven dat je niet thuis was terwijl je er wel was.
Chauffeur die er geen zin meer in had, of zijn rondje niet binnen de tijd heeft afgekregen en zo sjoemelt door het werk naar morgen te verplaatsen. Kan je best een melding van maken.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie wo 16 nov 2011 - 4:11

Ik had het laatst ook, maar toen paste het in onze brievenbus.
Daar hadden ze het ingedaan, maar ook niet de tijd die ik had aangegeven.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ilargi wo 16 nov 2011 - 4:13

Ik heb ook zoiets nu!! Selectvracht zou gister een pakketje komen halen da retour moet, ze zijn dus gewoon niet op komen dagen!!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  SnowWhite wo 16 nov 2011 - 4:48

Jezzie89 schreef:Ik had het laatst ook, maar toen paste het in onze brievenbus.
Daar hadden ze het ingedaan, maar ook niet de tijd die ik had aangegeven.

Heb ik ook gehad!
Was op een zaterdag, dus dan kunnen ze het tussen 9.00 en 13.00 bezorgen. Ik 'vroeg' mijn bed uit en de hele tijd zitten wachten. Ga ik in de middag in mijn brievenbus kijken (woon in een appartementencomplex), ligt het pakketje doodleuk daar in!
Ik had dus een klacht gestuurd, doen ze vrij weinig mee. Doorgeven aan Selekt.vracht en meer konden ze niet doen. Duur geintje voor de verzendkosten, als ze iets door de brievenbus gooien. Hier wilde ze niet in tegemoet komen omdat de chauffeur toch gewoon heeft moeten rijden..
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gizmo wo 16 nov 2011 - 6:21

Selektvracht, breek me de bek niet open.... Ik lig nu ook in de clinch met ze.
Twee weken terug, bestelling van Wehkamp, zou dinsdagavond afgeleverd worden. Gebeurt niet, inderdaad ook de melding dat ik niet thuis was. Woensdag precies hetzelfde....
Ik contact opnemen met Wehkamp, maar pakket ging weer retour. Vorige week opnieuw besteld, en ja hoor, wederom precies hetzelfde! Dinsdag en woensdag de melding dat ik niet thuis was.

Uit pure frustratie topic geopend op een klachtensite. Kreeg wel een e-mail van Selektvracht, maar niet op alles ingaand. En er zou nog contact met me worden opgenomen. Niet gebeurd...

Bestelling 3e keer gedaan, op DHL punt af laten leveren. Top, kon ik tenminste wel de volgende dag ophalen. Maar omdat het nogal wat is bij elkaar, en ook aardig wat retour moet, wilde ik Selektvracht de rest laten ophalen.

En je raad het niet.... Ze zijn gisteravond weer (!!!) niet gekomen.... De 5e keer dus, en elke keer geen briefje in de bus. Ik word er helemaal knetter van!
Morgen maar naar het DHLpunt brengen. AARRggh.... Evil or Very Mad
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:55

Ja ik ook, ik kon kiezen: of zelf bestelling retour brengen naar zo'n punt of dat ze komen ophalen. Ik dacht, nou wat een service, laat ze maar ophalen. Ik maar wachten, en wachten, kwamen ze gewoon niet! Mn ouders waren wel thuis nog en ik ben weggegaan, ze zijn nog wel die dag gekomen maar een uur later. Ik vind dat echt niet netjes

Gast
Gast

Bericht  Salander wo 16 nov 2011 - 7:02

Selektvracht is bij mij een ramp. Ik lig al maanden in de clinch met ze. En bij mij gaat het alleen om halen. Gisteravond zouden ze een pakketje op komen halen. Had express voor 's avonds gekozen zodat ik dan zeker weten thuis zou zijn. Gisteravond kwam er dus niemand. Nu staat dat pakje er dus nog. Vanmiddag kwam er iemand van selektvracht, maar die weigerde het pakketje mee te nemen, hij kwam alleen wat brengen. Vanavond zou er wel weer iemand komen. En zo gaat het al maanden. Dichtstbijzijnde afhaalpunt is aan de andere kant van de stad. Van mij mogen ze weer terug naar tnt of postnl of hoe het nu ook heten mag. Dan kan ik tenminste gewoon naar de Bruna om het zelf terug te brengen.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  aardbeitje wo 16 nov 2011 - 7:22

Selektvracht heb ik geen ervaring mee, maar wel met TNT. Zou vandaag een pakketje krijgen. Ze komen eigenlijk altijd einde van de middag. Ik om 12:30 nog in de brievenbus gekeken toen ik weer thuis was of ze misschien al geweest waren. Niet dus. De rest van de dag gewoon thuis geweest. Zie ik rond 15:00 het TNT busje voor de flat staan. En een tijdje later zie ik m wegrijden. En niemand bij mij aangebeld. Kijk ik op mn track en trace code staat daar dat ik niet thuis was! Echt belachelijk. Er is gewoon echt niet aangebeld dat weet ik zeker. Ik heb gelijk een klacht gestuurd. En nu zit er niks anders op dan morgen weer thuis te blijven. Ik baal daar echt van. Ik heb nu een week vrij ik dacht dan ben ik zeker thuis als het geleverd wordt. Dat maakt dus niks uit helaas.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:31

Ik bestel ook nooit meer bij sites die gebruik maken van select vracht! Wat een k service. Online winkelen is érg fijn als je geen tijd hebt en gewoon hele dagen werkt. Maar als zo'n winkel gebruik maakt van select vracht kun je nog steeds de hele dag thuis gaan zitten!

Bij wehkamp laat ik het ook altijd op een dhl punt bezorgen. Ik hoop dat zalando dat ook snel gaat doen!

Gast
Gast

Bericht  Possom wo 16 nov 2011 - 8:22

Oh bah! Als ik het zo lees mag ik heel blij zijn dat ze hier wel netjes zijn van SelektVracht. Wel hebben we slechte ervaringen met tnt, de buurvrouw hier bestelt regelmatig en eigenlijk altijd dumpen ze het hier gewoon in de hal, waar iedereen bij kan. Bij ons een poos geleden ook: stond er gewoon een doos in de hal toen ik wegging, niet aangebeld, niks. Ik was echt blij dat ik hem zag want er komen hier zoveel mensen in de hal blaadjes bezorgen oid dat veel mensen hem mee hadden kunnen nemen.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: