Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?
+40
Lindsya
SoGood
Teddyaapje
tweeling
Sophiee
sonly
Printje
Lady Starstruck
Tiana
kwak
Silver
VeryCherry
Bisq
Mizz_S
Elliot
Paper Crown
minoessepoes
Esperanza
vlinder-19
Snoes
Dennenappel
Thunder
Rush
Roxi3
Slakje
SparklingEyes
Puggle
Oasis
Jade
Lonely Goatherd
Rovine
Star007
Marin
studiebol
Susan
Arwyn
Aziraphale
Ibbeltje
Poubelle
Le Chat Noir
44 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?
Le Chat Noir schreef:Aziraphale schreef:Ik houd niet zo van onverwacht bezoek. Mijn schoonouders hebben er wel eens een houtje van. Mede ook om de dingen die jij noemt, er ligt dan best wat rommel overal en we hebben drie katten die nogal verharen. Ook hebben wij niet standaard koekjes of veel verschillende soorten drinken in huis, omdat wij dit zelf niet eten/drinken. En als ik allerlei dingen op voorraad haal, wil m'n vriend de koekjes/cola al opeten en ik wil dan de chips al hebben Dus we halen meestal speciaal wat als we weten dat we visite krijgen.
Ik had dit precies zo geschreven kunnen hebben haha. Alleen de samenstelling van huisdieren is wat anders. En vanmiddag om 1 uur kwamen dus mijn schoonouders dus weer zo binnenvallen...
@Ibbeltje: Dat lijkt me idd moeilijk dan met/voor je vriend!
+1. Het is hier bijna altijd wel netjes in huis, maar dan had ik toch liever nog even willen stofzuigen en een doekje over de tafel willen halen bijvoorbeeld. Wij hebben ook bijna nooit koekjes/snoepjes/chips etc in huis, dan baal ik er ook weer van dat ik mijn visite niks kan aanbieden. Liever een belletje vantevoren dus .
Gast- Gast
In principe is het hier eigenlijk altijd wel opgeruimd en netjes. Gelijk na het eten de boel afruimen en afwassen, doekje over aanrecht en kookeiland gewoon weer schoon en fris. En onverwachte visite vind ik ook altijd wel leuk.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
iedereen is hier welkom, iedereen mag hier in binnen vallen maar kom je onverwacht dan is het de kans dat het niet netjes is in huis en de kans bestaat dat we weg gaan dus dan moet je er weer vandoor.
weet ik van te voren dat er bezoek komt dan ruim ik mijn huis speciaal voor je op
weet ik van te voren dat er bezoek komt dan ruim ik mijn huis speciaal voor je op
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Bij mij mogen de mensen in principe zo binnen lopen, alleen vind ik het wel fijn om het van te voren te weten. Soms zit ik gewoon in een hele oncharmante pyjama en heb ik gewoon geen zin in bezoek. Verder is het bij mij wel opgeruimd genoeg dat mensen zo langs kunnen komen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ibbeltje schreef:Oh nee kan ik echt niet tegen tegen onverwachts bezoek. Graag vooraf even bellen.
Ook voor mijn vriend, die kan dat momenteel ook niet handelen met zijn angststoornis.
+1 ik dus ook echt niet. Mijn laptop staat altijd op de salon tafel, er slingeren pakjes shag op de bank, de asbak staat op de bank. En de afstandsbedieningen slingeren overal. Kortom ik ben erg chaotisch. En in de herfst/ wintermaanden zit ik in een verschrikkelijke maar heerlijke snuggie thuis die niemand behalve mijn vriend dan hoeft te zien. Als er dan visite komt wil ik het graag even netjes hebben, dan veeg ik ook even de vloer enzo en moet ik snel die snuggie uit doen. Dus liever niet onaangekondigd langskomen, hoe gastvrij ik ook probeer te zijn.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hier kan je altijd zo binnen komen, en ligt er rommel pech gehad, moeten ze maar "doorheen" kijken.
Gast- Gast
Hier is ook altijd iedereen welkom, soms is het hier een grote ontplofte speelgoedboel maar daar moeten ze dan idd maar doorheen kijken. Ik zorg ook altijd wel dat er altijd wel iets lekkers in huis is voor het geval dat..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Anniej_S schreef:Hier kan je altijd zo binnen komen, en ligt er rommel pech gehad, moeten ze maar "doorheen" kijken.
+1
Alleen mag van mij niet iedereen zo maar langs komen. Scheelt, de mensen waarvan ik het niet wil, weten over het algemeen ook niet waar ik woon.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Het is hier altijd opgeruimd en schoon. Met een kleintje in huis moet je wel, anders loop je de hele dag achter de feiten aan en ben je 's avonds uren bezig alles weer in orde te maken. Wij houden echter helemaal niet van onverwachts bezoek. Ik wil weten wanneer mensen komen, zodat ik kan voorbereiden. En dan vooral mezelf. Wij houden er namelijk wel van in het weekend of 's avonds lekker in pyjama te lopemn of laat/vroeg te douchen. En dan hoef ik mijn schoonfamilie niet over de vloer . Gelukkig snapt iedereen dat en helemaal nu met onze dochter houden mensen er rekening mee.
Mensen zijn overigens wel altijd welkom en ze kunnen altijd mee eten als ze willen, als ze maar ff bellen van tevoren. Want soms komt het gewoon écht niet uit.
Mensen zijn overigens wel altijd welkom en ze kunnen altijd mee eten als ze willen, als ze maar ff bellen van tevoren. Want soms komt het gewoon écht niet uit.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hier kan iedereen zo aan komen waaien hoor, huis is altijd wel netjes alleen soms ben ik pas om 12 uur aangekleed dus dan zit ik in m'n badjas.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Hier is het altijd wel een beetje rommelig, ben een kleine sloddervos, maar in een huis moet geleefd worden vind ik
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ja hoor, wij zijn over het algemeen wel netjes.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Inmiddels best wel...ik zal je alleen niet altijd het hele huis showen. Maar voorheen moest ik altijd echt een halve dag vrijplannen om op te ruimen voorafgaand aan bezoek. Nu hoeft dat niet meer.
Gast- Gast
Sogood schreef:Ja hoor, wij zijn over het algemeen wel netjes.
Maar ik heb liever niet dat het bezoek in mijn kledingkast kijkt dan. Nu kan het wel, over anderhalve week zal het wel weer drama zijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb sowieso liever niet dat bezoek boven komt. Daar hebben ze ook niets te zoeken.Sogood schreef:Sogood schreef:Ja hoor, wij zijn over het algemeen wel netjes.
Maar ik heb liever niet dat het bezoek in mijn kledingkast kijkt dan. Nu kan het wel, over anderhalve week zal het wel weer drama zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Iedereen is bij ons welkom. Mijn huis is altijd schoon en opgeruimd, alleen als ons zoontje thuis is staat er speelgoed door huiskamer maar daar moeten ze maar over heen stapppen. Wij wonen ook op een hof waar de buren elke dag wel koffie even bij elkaar komen drinken dus ik ben onverwachts bezoek wel gewend en onze familie en vrienden weten ook dat ze altijd welkom zijn en ze kunnen ook altijd mee eten, geen probleem bij ons.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ja hoor, hier wel. Ik ruim eigenlijk altijd alles wel op. Vind het zelf ook vervelend om naar een tafel te kijken die nog vol ligt met ontbijt spullen. Boven is het wel eens wat meer zooi met slingerende was en mandjes opgevouwen was wat nog niet in de kast ligt, maar visite komt hier ook niet boven.
Er slingert nu trouwens wel vaak wat speelgoed rond, maar dat vind ik geen zooi
Er slingert nu trouwens wel vaak wat speelgoed rond, maar dat vind ik geen zooi
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Over het algemeen kunnen mensen hier zo binnen lopen. Ik houd namelijk sowieso niet van rommel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Rush schreef:Ik heb sowieso liever niet dat bezoek boven komt. Daar hebben ze ook niets te zoeken.Sogood schreef:Sogood schreef:Ja hoor, wij zijn over het algemeen wel netjes.
Ik kom bij mensen ook sowieso nooit liever boven! Ik voel me dan altijd ongemakkelijk ook al geven ze een rondleiding in hun nieuwe huis. Ik woon in een flat en de slaapkamer grenst bij ons aan de woonkamer. Ook zo irritant soms. We hebben de deur wel afgeplakt want er zit een raam in de deur, maar als er bezoek zit en je wil vroeg naar bed (bijv vrienden van mijn vriend) moet je altijd de deur helemaal dicht doen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Onze familie en vrienden wonen allemaal verder weg dus wij krijgen eigenlijk nooit onverwacht bezoek. Mocht het wel gebeuren, zijn ze van harte welkom, zou het dan alleen maar leuk vinden. Het kan dan wat rommelig zijn in huis, maar de ergste rommel is dan met een minuut ook wel weer weg. Netjes is het hier sowieso altijd wel.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Eerder had ik wel moeite met onverwachts bezoek.
Ik was dan altijd bang dat anderen ons huis niet netjes genoeg vonden.
Nu heb ik er wel wat meer lak aan.
En ik moet zeggen dat het nu altijd wel netjes is in huis.
Het scheelt een hele boel dat ik het nu goed bijhoud.
Lang leve de nesteldrang . Heb de boel nog nooit zo goed bij gehouden als de laatste paar weken .
Dat voelt eigenlijk wel goed.
Ik was dan altijd bang dat anderen ons huis niet netjes genoeg vonden.
Nu heb ik er wel wat meer lak aan.
En ik moet zeggen dat het nu altijd wel netjes is in huis.
Het scheelt een hele boel dat ik het nu goed bijhoud.
Lang leve de nesteldrang . Heb de boel nog nooit zo goed bij gehouden als de laatste paar weken .
Dat voelt eigenlijk wel goed.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Ons huis.
» Omg! Ik heb een huis!!!
» Wat mis je in of aan je huis?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Ons huis.
» Omg! Ik heb een huis!!!
» Wat mis je in of aan je huis?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: