Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?

+40
Lindsya
SoGood
Teddyaapje
tweeling
Sophiee
sonly
Printje
Lady Starstruck
Tiana
kwak
Silver
VeryCherry
Bisq
Mizz_S
Elliot
Paper Crown
minoessepoes
Esperanza
vlinder-19
Snoes
Dennenappel
Thunder
Rush
Roxi3
Slakje
SparklingEyes
Puggle
Oasis
Jade
Lonely Goatherd
Rovine
Star007
Marin
studiebol
Susan
Arwyn
Aziraphale
Ibbeltje
Poubelle
Le Chat Noir
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 Empty Re: Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 18:09

Ja, hier kan je zo binnen stappen. Het huis is (bijna) altijd opgeruimd. Ik heb er niet zo'n moeite mee en als het me niet uitkomt, zeg ik het.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 Empty Re: Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?

Bericht  SparklingEyes zo 23 sep 2012 - 18:14

Door de week, op avonden voor ik moet werken, ben ik er niet zo blij mee, maar dat komt omdat ik dan vroeg mijn bed in wil, de wekker gaat al om kwart voor zes af...

Maar in vakanties of in het weekend vind ik het gezellig. Soms excuseer ik me voor de rommel, maar then again, dat is het gevolg alsje onverwacht bij iemand langs gaat. Nobody's perfect en ik al helemaal niet haha...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Slakje zo 23 sep 2012 - 19:21

De belangrijkste mensen weten het wel dat het hier niet altijd even netjes is. Dus het maakt me weinig uit.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Roxi3 zo 23 sep 2012 - 19:46

Mijn huis is altijd netjes, je zult hier geen stapels afwas of rondslingerende kleding aantreffen. Ik vind het dus niet heel erg als er onverwacht bezoek langskomt maar ik krijg liever even een belletje of smsje.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rush zo 23 sep 2012 - 19:58

Puggle schreef:Ja hoor, hier kan makkelijk onverwacht visite komen. Het is altijd wel netjes en schoon. Ik kan niet in rommel en vuil leven.
Same here.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Thunder zo 23 sep 2012 - 20:23

Geen probleem. Als de kinderen op school zitten is het altijd wel netjes en als de jongens thuis zijn zullen ze over het speelgoed moeten stappen laughcry .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dennenappel zo 23 sep 2012 - 22:34

Toen ik de titel las, dacht ik dat je bedoelde of de deur los was en ze dus zo naar binnen kunnen lopen.

Goede vrienden en familie kunnen zo binnen komen, hoewel ik liever heb dat ze even van te voren bellen i.v.m. plannen en even snel een doekje over de tafel en door de wc.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 22:39

Ik vind het gezellig! Het moet natuurlijk wel uitkomen, maar ik vind het altijd leuk als het uitkomt. Gister stonden er ook spontaan 2 vrienden van ons voor de deur voor een wijntje. Het huis was niet helemaal netjes maar het is eigenlijk nooit zo'n troep dat ik niet wil dat mensen het zien.

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 23 sep 2012 - 22:40

Ons huis is ook meestal opgeruimd en netjes. Hier mogen ze zo langskomen van mij. Het is fijn als ik het op voorhand weet, maar ik vind het ook geen probleem als mensen zomaar voor de deur staan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  vlinder-19 zo 23 sep 2012 - 22:47

Het is hier altijd netjes en schoon. Of ik toonbaar ben is een tweede.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Esperanza zo 23 sep 2012 - 23:43

Er zijn tijden geweest dat het zo'n zooi was in m'n huis, dat mensen echt niet onverwachts konden langskomen (ik vraag me ook echt af hoe ik daar toen in geleefd heb haha).

Nu kan dat wel. Al vind ik het toch fijner als ik het van tevoren weet. Dan kan ik mezelf toonbaar maken, het toch even wat netter maken, en iets lekkers in huis halen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush zo 23 sep 2012 - 23:43

Ik heb ook altijd iets lekkers in huis. Een pak koeken vergaat echt niet als het dicht zit? No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Esperanza zo 23 sep 2012 - 23:47

Rush schreef:Ik heb ook altijd iets lekkers in huis. Een pak koeken vergaat echt niet als het dicht zit? No

Nee dat niet, maar het heeft bij mij dan ook geen kans om te vergaan. Als ik weet dat er koekjes in huis zijn dan eet ik ze op Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 394967
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush zo 23 sep 2012 - 23:49

Esperanza schreef:
Rush schreef:Ik heb ook altijd iets lekkers in huis. Een pak koeken vergaat echt niet als het dicht zit? No

Nee dat niet, maar het heeft bij mij dan ook geen kans om te vergaan. Als ik weet dat er koekjes in huis zijn dan eet ik ze op Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 394967
Zolang de verpakking dicht zit, kan ik me gelukkig prima inhouden. Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes zo 23 sep 2012 - 23:56

Koekjes, chips en aanverwante artikelen die hebben wij ook niet in huis, want hier gaat het dan ook op.

Maar verder is bezoek wel gewoon welkom. Koffie, thee en een biertje of een wijntje is er altijd wel, ik verwacht ook niet als ik onverwacht bij mensen langs ga dat ze van alles in huis hebben.

Het is eigenlijk nooit zo'n grote puinzooi dat dat niet kan, een klein beetje rommel moet kunnen vind ik als mensen onverwacht voor de deur staan, net zoals dat ik in mijn pyjama open doe bijvoorbeeld.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown ma 24 sep 2012 - 0:03

Ja hoor, dat is geen probleem. Het is soms rommelig in de zin van dat soms folders op de bank en grond zijn bezaaid, dat we wat glazen op tafel hebben staan etc, maar het is altijd schoon. Soms loop ik in mijn pyjama maar het is maar een pyjama. Er is altijd wel wat in huis, en visite komt heus niet voor de koekjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 0:06

op een hoop rondslingerend speelgoed na is het hier meestal wel toonbaar. Toch hou ik niet van onverwachts bezoek, omdat dat mijn plannen vaak in de war schopt. Ik heb liever dat iemand belt, dan kan ik makkelijker zeggen dat het niet uitkomt.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 24 sep 2012 - 0:09

Bij mij is iedereen altijd welkom, ik houd het altijd wel redelijk netjes en anders pech! Wink Als je een keurig opgeruimd huis wilt zien moet je maar bellen. :P
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Le Chat Noir ma 24 sep 2012 - 0:20

Ja voor mensen hier denken dat het een verschrikking is bij ons thuis, ik bedoel bij ons ook meer dat er dan folders liggen (daar word je mee overspoeld tegenwoordig), post, bordjes/glazen, een boek, een paar schoenen, wat haren op de grond, gewoon een beetje rommelig...
Ik ben gewoon wat een perfectionist en wil daarom het liefst mensen altijd in de waan laten dat het altijd netjes en schoon is bij ons thuis....maar ben te 'lui' om constant op te ruimen en te poetsen. Na het avondeten wassen we wel gelijk af enzo en maken ook wel regelmatig schoon hoor.
Maar met name mijn schoonouders komen altijd op een moment dat ik net een keer nog om 11:00 in mijn pyama achter de laptop zit, of op een moment dat je net op het punt staat om weer eens even te gaan schoonmaken, of als we net geluncht hebben...
Vind dat zoooo vervelend...maar ligt misschien ook aan de personen (kritisch).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rush ma 24 sep 2012 - 0:31

Wij krijgen geen folders, dat scheelt. Kun je bij jou zo binnenlopen in huis? - Pagina 2 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mizz_S ma 24 sep 2012 - 2:09

Ik vind het wel fijner al ik van te voren weet dat er bezoek komt, maar op zich is het hier nooit echt rommelig ofzo, dus wat dat betreft maakt het me niet echt uit. Ja tuurlijk, er liggen weleens wat spullen, maar het is nooit echt rommelig in de woonkamer. Je mag ook best zien dat er in huis geleefd wordt toch? Als het ergens helemaal 'steriel' is voel ik me ook niet echt op mn gemak namelijk. (bij de ouders van mn man heb ik nog nooit iets op tafel zien liggen bijvoorbeeld, daar durf ik bijna niets neer te leggen bij wijze van spreken, nou dat vind ik ook echt niets!).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Bisq ma 24 sep 2012 - 2:11

Bij ons thuis kun je over het algemeen altijd binnen lopen. Het afgelopen half jaar hebben we, vanwege mijn ziekte, tegen iedereen gezegd dat ze eerst moeten bellen/smsen voor ze langs kunnen komen. Als dat allemaal weer voorbij is kan iedereen weer in en uit lopen.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  VeryCherry ma 24 sep 2012 - 2:32

Nu wel, de deur staat al de hele dag open omdat hij net geverfd is en het nog nat is laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 2:41

Ik heb liever dat mensen niet onverwacht langskomen, maar mijn huis is netjes. Ik vind het gewoon niet prettig.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 2:51

Maar als er hier iets lekkers is, dat kan ik niet verstoppen voor mijn vriend Laughing Dus als iemand onverwacht komt, is de kans groot dat ik alleen koffie of thee voor ze heb op dat moment. Maar goed dat is het risico van spontaan langskomen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: