Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?
+40
Lindsya
SoGood
Teddyaapje
tweeling
Sophiee
sonly
Printje
Lady Starstruck
Tiana
kwak
Silver
VeryCherry
Bisq
Mizz_S
Elliot
Paper Crown
minoessepoes
Esperanza
vlinder-19
Snoes
Dennenappel
Thunder
Rush
Roxi3
Slakje
SparklingEyes
Puggle
Oasis
Jade
Lonely Goatherd
Rovine
Star007
Marin
studiebol
Susan
Arwyn
Aziraphale
Ibbeltje
Poubelle
Le Chat Noir
44 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?
Beetje gekke titel...
Maar vraag me af, stel je krijgt onverwachts bezoek...
Heb jij dan ook vaak dat je eigenlijk liever iets had gehoord, zodat je even had kunnen opruimen ??
Of is jouw huis altijd helemaal netjes, dus bijv. dat je na ontbijt/lunch/avondeten gelijk alles weer helemaal hebt opgeruimd, alle folders/kranten/post gelijk weggooit/opruimt en/of overal gelijk een doekje overheen haalt als er iets ligt etc etc...
Ongeveer 8 van de 10 keer voel ik me onprettig bij onverwachts bezoek, omdat ik het huis dan niet netjes genoeg vind...overal ligt altijd wel wat of de poes heeft net weer haren verloren op een stoel waar iemand dan net wil gaan zitten:lol:
Mijn man zegt dat het overal zo is en dat ik me niet altijd zo druk moet maken, een ander ziet dat niet....
Maar daar denk ik zelf dus anders over..
Maar vraag me af, stel je krijgt onverwachts bezoek...
Heb jij dan ook vaak dat je eigenlijk liever iets had gehoord, zodat je even had kunnen opruimen ??
Of is jouw huis altijd helemaal netjes, dus bijv. dat je na ontbijt/lunch/avondeten gelijk alles weer helemaal hebt opgeruimd, alle folders/kranten/post gelijk weggooit/opruimt en/of overal gelijk een doekje overheen haalt als er iets ligt etc etc...
Ongeveer 8 van de 10 keer voel ik me onprettig bij onverwachts bezoek, omdat ik het huis dan niet netjes genoeg vind...overal ligt altijd wel wat of de poes heeft net weer haren verloren op een stoel waar iemand dan net wil gaan zitten:lol:
Mijn man zegt dat het overal zo is en dat ik me niet altijd zo druk moet maken, een ander ziet dat niet....
Maar daar denk ik zelf dus anders over..
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Kun je bij jou zo binnenlopen in huis?
Het ligt eraan wie er langskomt..
Liever ruim ik even op maar als een goede vriendin langskomt doe ik dat niet. Die weet toch wel dat m'n huis niet supernetjes is.
Liever ruim ik even op maar als een goede vriendin langskomt doe ik dat niet. Die weet toch wel dat m'n huis niet supernetjes is.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Oh nee kan ik echt niet tegen tegen onverwachts bezoek. Graag vooraf even bellen.
Ook voor mijn vriend, die kan dat momenteel ook niet handelen met zijn angststoornis.
Ook voor mijn vriend, die kan dat momenteel ook niet handelen met zijn angststoornis.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik houd niet zo van onverwacht bezoek. Mijn schoonouders hebben er wel eens een houtje van. Mede ook om de dingen die jij noemt, er ligt dan best wat rommel overal en we hebben drie katten die nogal verharen. Ook hebben wij niet standaard koekjes of veel verschillende soorten drinken in huis, omdat wij dit zelf niet eten/drinken. En als ik allerlei dingen op voorraad haal, wil m'n vriend de koekjes/cola al opeten en ik wil dan de chips al hebben Dus we halen meestal speciaal wat als we weten dat we visite krijgen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Onverwacht bezoek dat komt nog niet eens mijn portiekdeur binnen. Want ik beantwoord de intercom simpelweg niet. De onderbuurman heeft nog wel een handje ervan om onverwacht langs te komen. Stuur hem dan meestal weg. Want ik heb er niet altijd zin in. Dat heeft niets te maken met troep in mijn huis, maar het feit dat ik er geen zin in heb.
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Ik houd niet zo van onverwacht bezoek. Mijn schoonouders hebben er wel eens een houtje van. Mede ook om de dingen die jij noemt, er ligt dan best wat rommel overal en we hebben drie katten die nogal verharen. Ook hebben wij niet standaard koekjes of veel verschillende soorten drinken in huis, omdat wij dit zelf niet eten/drinken. En als ik allerlei dingen op voorraad haal, wil m'n vriend de koekjes/cola al opeten en ik wil dan de chips al hebben Dus we halen meestal speciaal wat als we weten dat we visite krijgen.
Ik had dit precies zo geschreven kunnen hebben haha. Alleen de samenstelling van huisdieren is wat anders. En vanmiddag om 1 uur kwamen dus mijn schoonouders dus weer zo binnenvallen...
@Ibbeltje: Dat lijkt me idd moeilijk dan met/voor je vriend!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Gelukkig weten mensen om mij heen wel dat ze van te voren even moeten bellen dus weinig 'last' van onverwachts bezoek.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Momenteel sowieso niet, we hebben nu niet eens een werkend toilet
Normaal hangt het er een beetje vanaf wie het is. Vooral op de salontafel ligt nogal eens wat spul (post, tijdschriften) en het dressoir is meestal ook niet netjes (werkspullen van vriend). Sommige vrienden weten dit, maar bijvoorbeeld mijn schoonouders hoef ik op die manier niet over de vloer.. Die zijn dus wel van na elke maaltijd gelijk afwassen en zo en daar ligt echt nooit troep. Voel me dan altijd gelijk een slechte huisvrouw.
Normaal hangt het er een beetje vanaf wie het is. Vooral op de salontafel ligt nogal eens wat spul (post, tijdschriften) en het dressoir is meestal ook niet netjes (werkspullen van vriend). Sommige vrienden weten dit, maar bijvoorbeeld mijn schoonouders hoef ik op die manier niet over de vloer.. Die zijn dus wel van na elke maaltijd gelijk afwassen en zo en daar ligt echt nooit troep. Voel me dan altijd gelijk een slechte huisvrouw.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Geen probleem, ik houd wel van onverwacht bezoek. Niemands huis is spik en span, dus dat van mij hoeft het ook niet te zijn. Ik ben het eens met jouw man, TO. 't Is alleen maar schijnophouderij.
Gast- Gast
Mijn huis is zeker niet altijd netjes, maar ik maak me er niet zo druk om als er dan onverwacht iemand komt. Heel af en toe is de chaos wel enorm, maar dan zou ik diegene met een drankje op de bank zetten en snel het ergste opruimen. Meestal is het voornamelijk rondslingerend speelgoed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Over het algemeen verstop ik de meeste troep op de eet kamer stoelen en die schuif ik aan dus je ziet het niet
Ik probeer wel elke avond te stofzuigen en te dweilen maar dat is meer voor de meiden. Dus het is redelijk hier.. maar als ik weet dat we bezoek krijgen ruim ik toch wel iets extra op.
Ohja rond slingerend speelgoed ruim ik savonds pas op dus dat ligt er dan wel.
Ik probeer wel elke avond te stofzuigen en te dweilen maar dat is meer voor de meiden. Dus het is redelijk hier.. maar als ik weet dat we bezoek krijgen ruim ik toch wel iets extra op.
Ohja rond slingerend speelgoed ruim ik savonds pas op dus dat ligt er dan wel.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Het is meestal een puinzooi bij ons. Afhankelijk van wie er komt ruimen we wel even op. Handig, bezoek, dan is het soms eens netjes hier.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het komt niet vaak voor , dat het hier echt een zooi is. Ruim een aantal keer per dag op, dus dat scheelt . Het enige waar ik me dan druk over zou kunnen maken is of er niet te veel hondenhaar ligt. Terwijl ik om de dag stofzuig en meerdere malen per dag swiffer , zeker omdat D. op de grond speelt. Maar echt vies , nee dat is het hier eigenlijk nooit.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ja hier komt regelmatig onverwachts bezoek.. Voordeur staat bijna altijd open en aanbellen doen alleen vreemden en rest loopt gewoon door meestal is het huis netjes en als het dan wat rommeliger is dat zo en kan ik me daar niet druk om maken.. Dat weten mensen ook dus vandaar dat ze vaak niet bellen voordat ze komen en als we er niet zijn is dat gewoo pech!
Gast- Gast
Ik hou helemaal niet van onverwachts bezoek, ik voel me dan zwaar ongemakkelijk. Nee ik moet me ergens op voor kunnen bereiden, drinken/iets lekkers in huis gehaald hebben en goed hebben opgeruimd.
Tussendoor wil je hier echt niet binnen komen
Tussendoor wil je hier echt niet binnen komen
Gast- Gast
Ik vind het prettiger om van tevoren te weten waar ik aan toe ben. Maar dat heeft meer met mijn hang naar structuur, duidelijkheid en planning te maken dan met de staat van mijn huis. 7 van de 10 keer vind ik het geen probleem dat er iemand komt binnenvallen (qua hoe het huis eruit ziet dan). Maar ik heb ook liever dat ik nog even kan stofzuigen vanwege de kattenharen en kan zorgen dat er bepaalde dingen in huis zijn.
Gast- Gast
Kenya schreef:Ik vind het prettiger om van tevoren te weten waar ik aan toe ben. Maar dat heeft meer met mijn hang naar structuur, duidelijkheid en planning te maken dan met de staat van mijn huis. 7 van de 10 keer vind ik het geen probleem dat er iemand komt binnenvallen (qua hoe het huis eruit ziet dan). Maar ik heb ook liever dat ik nog even kan stofzuigen vanwege de kattenharen en kan zorgen dat er bepaalde dingen in huis zijn.
+1. Opzich is iedereen welkom, maar ik vind het gewoon fijner om te weten.
Gast- Gast
Pippa schreef:Kenya schreef:Ik vind het prettiger om van tevoren te weten waar ik aan toe ben. Maar dat heeft meer met mijn hang naar structuur, duidelijkheid en planning te maken dan met de staat van mijn huis. 7 van de 10 keer vind ik het geen probleem dat er iemand komt binnenvallen (qua hoe het huis eruit ziet dan). Maar ik heb ook liever dat ik nog even kan stofzuigen vanwege de kattenharen en kan zorgen dat er bepaalde dingen in huis zijn.
+1. Opzich is iedereen welkom, maar ik vind het gewoon fijner om te weten.
Hier hetzelfde, behalve de kattenharen dan. Ja en structuur, duidelijkheid en planning heb ik ook niet zoveel last van, haha. Maar het is idd gewoon iets fijner.
Gast- Gast
Liever niet, huis is wel toonbaar, maar ik vaak niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Liever niet, huis is wel toonbaar, maar ik vaak niet.
Ohja, dat ook nog! Ik loop op zondag vaak heel lang in m'n pyjama en dan heb ik liever geen schoonouders aan de deur
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het huis is wel toonbaar, al doe ik meer mijn best wanneer ik weet dat er mensen langskomen. Ook heb ik vaak wel wat op voorraad qua eten en drinken. Echter vind ik onverwacht bezoek niet altijd even fijn.
Gast- Gast
Ik stel onverwacht bezoek totaal niet op prijs, maar dat heeft niets met opruimen te maken.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Hier is het altijd wel redelijk netjes, maar ik hou absoluut niet van onverwachts bezoek! Ik wil dan toch graag even extra schoonmaken (ivm hondenharen etc).
Ik heb ook niets in huis voor visite, als ik het koop eten we het namelijk zelf op . Ik word echt onrustig van mensen die onverwachts langskomen.
Ik heb ook niets in huis voor visite, als ik het koop eten we het namelijk zelf op . Ik word echt onrustig van mensen die onverwachts langskomen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nou, ik vind het toch wel erg fijn als mensen van te voren laten weten dat ze komen hoor.
Dan stofzuig en dweil ik even snel, en leg wat rommeltjes weg haha. En kleed mijzelf om
Dan stofzuig en dweil ik even snel, en leg wat rommeltjes weg haha. En kleed mijzelf om
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ja hoor, hier kan makkelijk onverwacht visite komen. Het is altijd wel netjes en schoon. Ik kan niet in rommel en vuil leven.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Ons huis.
» Omg! Ik heb een huis!!!
» Wat mis je in of aan je huis?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Ons huis.
» Omg! Ik heb een huis!!!
» Wat mis je in of aan je huis?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: