Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust

+4
GreenGrass
Mute_
iloverocknroll1984
Jelleke
8 plaatsers

Ga naar beneden

Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust Empty Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust

Bericht  Jelleke za 22 sep 2012 - 21:40

Hoi,

Misschien een domme vraag maar als je 2 telefoons in het gebruik heb (1 telefoonnummer) en de ene telefoon staat aan, dan kan kan de andere telefoon niet overgaan als deze ook aan staat toch?

Het is namelijk zo, mijn man zou met mijn broertje gaan mountainbiken maar mijn broertje belde dat hij niet op de afgesproken plaats was terwijl hij er al lang had moeten zijn, hij is op tijd vertrokken.
Hij moest een stukje met de veerpont mee, mijn broertje is er naar toe gegaan en die lijkt niet te varen, dus hopelijk is dat het probleem geweest.

We kunnen mijn man niet bereiken, als ik bel gaat zijn gewone telefoon thuis over terwijl hij zijn 'fiets telefoon' bij zich heeft als het goed is. Maar als deze aan staat kan hij dan kan hij die andere niet gebruiken toch of wel?

Maak me een beetje ongerust..
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust Empty Re: Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust

Bericht  iloverocknroll1984 za 22 sep 2012 - 21:50

Ik heb geen idee, maar zou het niet helpen om de telefoon die nu thuis ligt uit te zetten, zodat alleen die andere die hij bij zich heeft kan overgaan? Sterkte met wachten, kan me voorstellen dat je beetje ongerust bent nou!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust Empty Re: Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust

Bericht  Mute_ za 22 sep 2012 - 21:51

Ik snap er niets van. Hij doet zijn simkaart elke keer in 1 van die 2 telefoons? Als dus de telefoon thuis overgaat zit daar toch zijn simkaart in? Dus dan zit die simkaart niet in de telefoon die hij mee heeft. Toch?

Snap wel dat je je ongerust maakt trouwens!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 21:56

Mute_ schreef:Ik snap er niets van. Hij doet zijn simkaart elke keer in 1 van die 2 telefoons? Als dus de telefoon thuis overgaat zit daar toch zijn simkaart in? Dus dan zit die simkaart niet in de telefoon die hij mee heeft. Toch?

Dat lijkt mij ook? Ik weet namelijk niet beter dan dat je niet twee simkaarten met één en hetzelfde nummer kan hebben. Anders de telefoon thuis ff uitzetten.

Gast
Gast

Bericht  Jelleke za 22 sep 2012 - 21:56

iloverocknroll1984 schreef:Ik heb geen idee, maar zou het niet helpen om de telefoon die nu thuis ligt uit te zetten, zodat alleen die andere die hij bij zich heeft kan overgaan? Sterkte met wachten, kan me voorstellen dat je beetje ongerust bent nou!

Ik heb het geprobeerd maar dat werkt niet, dan krijg ik de melding dat telefoon nu niet bereikbaar is ofzo. Maarja hij heeft denk ik 1 simkaart dus dan kan dat kloppen.
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  GreenGrass za 22 sep 2012 - 21:56

Kan het iets te maken hebben met doorschakelen wat aanstaat?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Joli86 za 22 sep 2012 - 21:57

Mute_ schreef:Ik snap er niets van. Hij doet zijn simkaart elke keer in 1 van die 2 telefoons? Als dus de telefoon thuis overgaat zit daar toch zijn simkaart in? Dus dan zit die simkaart niet in de telefoon die hij mee heeft. Toch?

Je hebt ook duo simkaarten, 2 kaartjes met t zelfde nummer/abonnement.
Maar idd, als ze allebei aan staan, doet een vd twee het niet...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463

Bericht  Elliot za 22 sep 2012 - 21:57

Maple schreef:

Dat lijkt mij ook? Ik weet namelijk niet beter dan dat je niet twee simkaarten met één en hetzelfde nummer kan hebben. Anders de telefoon thuis ff uitzetten.

Ja dat kan dus wel Wink Een duo-sim. Maar dan kun je ze inderdaad niet tegelijk gebruiken. Dus als de telefoon thuis overgaat, kan de fietstelefoon niet ook overgaan. Even kijken of hij wel overgaat als je de thuis telefoon uitzet dus.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Jelleke za 22 sep 2012 - 21:58

GreenGrass schreef:Kan het iets te maken hebben met doorschakelen wat aanstaat?

Denk het niet.

Gok er nu maar op dat de pont niet vaart, hij mij en mijn broertje dus niet kan bellen en maar gewoon alleen is gaan fietsen zonder zich te realiseren dat ik me ongerust maak.
Heb zelfs bij 112 meldingen gekeken of er hier in de buurt meldingen geweest zijn maar dat is niet het geval.
Pff.. irritant dit. Als hij gewoon doodleuk is gaan fietsen zit ik nog wel een uurtje of 2 in de zenuwen.
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mute_ za 22 sep 2012 - 21:58

x-justme-x schreef:

Je hebt ook duo simkaarten, 2 kaartjes met t zelfde nummer/abonnement.
Maar idd, als ze allebei aan staan, doet een vd twee het niet...

Ah, oke. Dat wist ik dus niet Even een vraagje, wie heet het antwoord? Ben ongerust 561177
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Muis za 22 sep 2012 - 21:58

Als ik jou was zou ik zijn telefoon thuis uitzetten, en dan nog eens bellen. Waarschijnlijk kan je man ook niet bellen omdat de laatste connectiviteit heeft plaats gevonden met de telefoon die thuis ligt.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Jelleke za 22 sep 2012 - 22:00

Muis schreef:Als ik jou was zou ik zijn telefoon thuis uitzetten, en dan nog eens bellen. Waarschijnlijk kan je man ook niet bellen omdat de laatste connectiviteit heeft plaats gevonden met de telefoon die thuis ligt.

Ja dat heb ik net gedaan maar dan krijg ik ' deze telefoon is op dit moment niet bereikbaar' of iets in die trant
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverocknroll1984 zo 23 sep 2012 - 0:18

Zou het niet kunnen dat er daar gewoon erg slecht bereik is?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 0:22

Is hij inmiddels weer terecht?

Gast
Gast

Bericht  Bacio zo 23 sep 2012 - 1:40

Ben ook benieuwd

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Jelleke zo 23 sep 2012 - 2:56

Ja, hij is weer terecht, gelukkig!

Veerpont vaarde inderdaad niet en zijn telefoon had hij wel bij maar bleek leeg te zijn dus hij kon niet bellen. Hij heeft vervolgens in zijn eentje gefietst en heeft niemand kunnen informeren.
Hij had al bedacht dat mijn broertje en ik ons zorgen zouden maken maar hij wist niet wat hij had moeten doen anders. Ergens aanbellen en vragen of hij mocht bellen vond hij te ver gaan..
Achja.. ben wel even boos geweest uit frustratie maar ben allang blij dat er niks aan de hand was!

Bedankt voor 't meedenken allemaal!

x Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverocknroll1984 zo 23 sep 2012 - 5:28

Fijn dat er gelukkig niets ergs aan de hand was!

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: