Beetje ongerust (nu niet meer!)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Beetje ongerust (nu niet meer!)
Het zal vast niks zijn, want mijn vriendin is al-tijd te laat. Ze zou hier om 20.30 zijn maar ze ging eerst nog uit eten.
Nu lees ik net op FB dat er een schietpartij (of, schietparty zoals dat domme meisje het gespeld heeft) is geweest in mijn woonplaats waarbij 2 mensen zijn neergeschoten.
Heb haar gebeld en ge-whatsappt maar ze reageert niet. Kan ook gewoon zijn dat het uitloopt en haar telefoon in haar tas zit, maar ben toch een beetje ongerust.
Edit: een schietpartij bij een restaurant.
Nu lees ik net op FB dat er een schietpartij (of, schietparty zoals dat domme meisje het gespeld heeft) is geweest in mijn woonplaats waarbij 2 mensen zijn neergeschoten.
Heb haar gebeld en ge-whatsappt maar ze reageert niet. Kan ook gewoon zijn dat het uitloopt en haar telefoon in haar tas zit, maar ben toch een beetje ongerust.
Edit: een schietpartij bij een restaurant.
Laatst aangepast door Carrie op vr 23 dec 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Beetje ongerust (nu niet meer!)
Oh gelukkig ze is onderweg, laat maar
Hoop wel dat het met die andere mensen goed gaat, grote kans dat in ze ken. Wat een nare berichten.
Hoop wel dat het met die andere mensen goed gaat, grote kans dat in ze ken. Wat een nare berichten.
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat je dan ongerust wordt. Gelukkig is alles goed met haar!
Gast- Gast
Gelukkig is je vriendin niet betrokken!
Vanmiddag had ik ook zo'n momentje. Mijn vriend heeft de laatste tijd heel veel stress gehad, en is lichamelijk niet zo sterk op het moment. We zaten aan de telefoon en hij vertelde dat hij last had van zijn borst. Toen viel de telefoon ineens weg. En toen ik terugbelde nam hij niet meer op!!! Dus ik blijven bellen, en hij nam alsmaar niet op. Uiteindelijk had ik 'm een sms gestuurd: als je niet binnen 2 minuten terugbelt dan bel ik 112! Hij belde terug, hij lag in bed en had zijn telefoon laten vallen en die was tussen zijn bed en de muur gevallen, en hij was al die tijd bezig geweest met 'm opvissen
Vanmiddag had ik ook zo'n momentje. Mijn vriend heeft de laatste tijd heel veel stress gehad, en is lichamelijk niet zo sterk op het moment. We zaten aan de telefoon en hij vertelde dat hij last had van zijn borst. Toen viel de telefoon ineens weg. En toen ik terugbelde nam hij niet meer op!!! Dus ik blijven bellen, en hij nam alsmaar niet op. Uiteindelijk had ik 'm een sms gestuurd: als je niet binnen 2 minuten terugbelt dan bel ik 112! Hij belde terug, hij lag in bed en had zijn telefoon laten vallen en die was tussen zijn bed en de muur gevallen, en hij was al die tijd bezig geweest met 'm opvissen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Oehhh RYW dat is ook frustrerend..
Hoe gaat het eigenlijk met je vriend?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goed om te horen dat je vriendin oké is!
Wel erg naar om te horen dat er (weer) een schietpartij plaats gevonden heeft in Nederland
Wel erg naar om te horen dat er (weer) een schietpartij plaats gevonden heeft in Nederland
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Lejow schreef:Oehhh RYW dat is ook frustrerend..
Mwah. Hij heeft een burnout, blijkt nu, en hij heeft het moeilijk. Kan maar weinig geven, en er weinig zijn, en is continu moe. Op slechte momenten is hij erg negatief. Ik merk dat ik er erg moeilijk mee kan omgaan. Eerst liep ik over van medelijden en zorgde ik voor 'm en alles, maar het kost me zo enorm veel energie en ik merk dat ik er verdrietig en gefrustreerd van word, dus ik hou me vooral met mijn eigen leven bezig op het moment. Als we samen zijn, dan hebben we het heel erg leuk en heel erg fijn, en we zijn nog steeds heel stapelgek op elkaar, maar die buien van 'm zijn gewoon erg moeilijk te begrijpen voor iemand die niet in zijn positie heeft gezeten, denk ik.
Thanks for asking sorry Carrie, ik jat je topic
RYW- Ratel
RYW schreef:Lejow schreef:Oehhh RYW dat is ook frustrerend..
Mwah. Hij heeft een burnout, blijkt nu, en hij heeft het moeilijk. Kan maar weinig geven, en er weinig zijn, en is continu moe. Op slechte momenten is hij erg negatief. Ik merk dat ik er erg moeilijk mee kan omgaan. Eerst liep ik over van medelijden en zorgde ik voor 'm en alles, maar het kost me zo enorm veel energie en ik merk dat ik er verdrietig en gefrustreerd van word, dus ik hou me vooral met mijn eigen leven bezig op het moment. Als we samen zijn, dan hebben we het heel erg leuk en heel erg fijn, en we zijn nog steeds heel stapelgek op elkaar, maar die buien van 'm zijn gewoon erg moeilijk te begrijpen voor iemand die niet in zijn positie heeft gezeten, denk ik.
Wat vervelend zeg is dit nav wat er gebeurd is met zijn collega's?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:RYW schreef:Lejow schreef:Oehhh RYW dat is ook frustrerend..
Wat vervelend zeg is dit nav wat er gebeurd is met zijn collega's?
Het speelt al langer, maar het helpt niet mee, natuurlijk... het is één van de heftige dingen die omgaan in zijn hoofd, en doordat het al slecht met hem ging was hij mentaal niet zo weerbaar voor die schok, denk ik. Ik vind het echt heel lastig om mee om te gaan, maar hij heeft altijd m'n onvoorwaardelijke steun en liefde. Het komt wel goed.
RYW- Ratel
Sterkte RYW, het lijkt me inderdaad niet makkelijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Sterkte RYW, het lijkt me inderdaad niet makkelijk!
Thanks
RYW- Ratel
Weet je of er al meer bekend is over de schietpartij? Ik kom daar ook vandaan (woon er niet meer, maar wel bekenden en familie). Er staat maar weinig op internet.
Gast- Gast
Jolee schreef:Weet je of er al meer bekend is over de schietpartij? Ik kom daar ook vandaan (woon er niet meer, maar wel bekenden en familie). Er staat maar weinig op internet.
Het komt zo zelfs op het RTL nieuws, geen idee verder wie er bij betrokken waren, hoop geen mensen die ik ken!
@ RYW 'jat' mijn topic maar hoor Ik snap heeeel goed dat je daar van schrok. Zou ik ook doen!
Gast- Gast
Je bedoelt die schiet partij bij Vd Valk in H.outen? Een van de slachtoffers is geindentificeerd en woont bij mij vlakbij in het dorp. Ik schrok ook toen ik het hoorde gisterenavond, want mijn oude buurjongen werkt namelijk daarzo. Ik was echt bang dat hem iets overkomen was, maar godzijdank niet. Al hoewel het dan wel bizar is, dat het ene slachtoffer ook hier uit het dorp komt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Je bedoelt die schiet partij bij Vd Valk in H.outen? Een van de slachtoffers is geindentificeerd en woont bij mij vlakbij in het dorp. Ik schrok ook toen ik het hoorde gisterenavond, want mijn oude buurjongen werkt namelijk daarzo. Ik was echt bang dat hem iets overkomen was, maar godzijdank niet. Al hoewel het dan wel bizar is, dat het ene slachtoffer ook hier uit het dorp komt.
Ja die inderdaad. Het is inderdaad behoorlijk schrikken als je dat hoort!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...
» Beetje ongerust (stand van voetjes) > Morgen eerste afspraak
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
» Smakken etc...niet een beetje te vroeg??
» Beetje ongerust (stand van voetjes) > Morgen eerste afspraak
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
» Smakken etc...niet een beetje te vroeg??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: