Cadeau namens dochter
+2
kwak
missy.
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau namens dochter
Volgende week is mijn man jarig. Nu wil ik hem graag een cadeautje geven namens onze dochter.
Liefst iets creatiefs dat ik met haar kan maken. Met vaderdag heb ik een schilderij gemaakt met haar hand en voet afdruk.
Jullie nog creatieve ideeen?
Liefst iets creatiefs dat ik met haar kan maken. Met vaderdag heb ik een schilderij gemaakt met haar hand en voet afdruk.
Jullie nog creatieve ideeen?
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Cadeau namens dochter
mijn man houd van whiskey, ik heb D. op een groot etiket sticker (bij de bruna) laten tekenen en een etiket uit geknipt en dat op de fles whiskey geplakt.
Ook heb ik D. toen was ze een week of 5/6 een shirtje aan gedaan met I love Dad en een fotoshootje gedaan met D. en die uitvergroot en in gelijst voor op zijn kantoor.
Ook heb ik D. toen was ze een week of 5/6 een shirtje aan gedaan met I love Dad en een fotoshootje gedaan met D. en die uitvergroot en in gelijst voor op zijn kantoor.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hang een groot wit laken op, schilder daar I papa op.
Zet haar in een wit rompertje, laat haar een beetje kliederen, schiet wat mooie foto's en klaar
Zet haar in een wit rompertje, laat haar een beetje kliederen, schiet wat mooie foto's en klaar
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Hang een groot wit laken op, schilder daar I papa op.
Dat is een leuk idee, die ga ik onthouden!
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Ik had een groot gekleurd vel gekocht en vingerverf. F heeft allemaal mooie handafdrukjes gemaakt op het blad. Dit ingelijst en vandaag gegeven aan papa. Hij was. Erg blij mee!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn man is donderdag jarig. Ik heb een canvasdoek en vingerverf gekocht bij de Action en Z. mag er dinsdag lekker op kliederen. Handje en voetje erop, hartstikke leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn zoontje is een kopie van zijn vader. Ik heb een babyfoto van mijn man gepakt en een bijna identieke foto van ons zoontje gemaakt. Die op een door zoonlief volgekliederde ondergrond geplakt en erbij gezet: zo vader zo zoon (nou is dat natuurlijk voor een meisje en haar vader wat lastiger ).
Gast- Gast
Over anderhalve week is ook mijn man jarig en wil ik ook een cadeau doen namens F. Maar hij is nog zo klein dat echt knutselen e.d. niet gaat. Wie heeft er nog leuke ideeën behalve die hand/voet afdruk op een doek.
Gast- Gast
Ik heb ooit een mok gemaakt met foto's van onze zoon erop.
Ook een muismat met een foto erin (muismatje was toen te koop bij zeeman voor een euro ofzo, daar kon je gewoon de foto inschuiven en stond I love Papa erop)
Ook een muismat met een foto erin (muismatje was toen te koop bij zeeman voor een euro ofzo, daar kon je gewoon de foto inschuiven en stond I love Papa erop)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau namens je kinderen
» vriend jarig... Kadootje namens kindjes??
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Dochter en make up
» Cadeau voor dochter, wordt 3 jaar
» vriend jarig... Kadootje namens kindjes??
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Dochter en make up
» Cadeau voor dochter, wordt 3 jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: