Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

+2
Filoria
missmarm
6 plaatsers

Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  missmarm di 8 maa 2011 - 8:08

Vrijdag is vriendlief jarig. Dit jaar doen we geen grote kado's net als vorig jaar toen zijn we gaan ballonvaren dit jaar kopen we samen een mooie tuinset.

Maar namens de kindjes wil ik toch wat geven. Ook een aardigheidje namen mij natuurlijk.

Hebben jullie tips? de kindjes zijn bijna 2 en bijna 4. Op het kdv maken ze donderdag al een tekening oid.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Filoria di 8 maa 2011 - 8:11

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar waarom zou je dat doen? Ik vind het zelf logischer dat ouders kadootjes van hun kinderen krijgen als de kinderen oud genoeg zijn om te helpen met uitzoeken. Anders is het gewoon een verkapt kadootje van jezelf toch?

Kun je ze trouwens niet meenemen naar een leuke kadowinkel en laten helpen iets kleins uit te zoeken? Samen bonbons kiezen in de bonbonwinkel ofzo? Dan voegen ze zelf echt iets toe.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Liadan di 8 maa 2011 - 8:12

Een beker laten schilderen, of een bloempot en dan een mooie plant voor erbij kopen.
Of een fotolijstje laten versieren en dan een foto van de jongens erin.
Of op een t-shirt met textielstiften laten kleuren.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Beachgirl di 8 maa 2011 - 8:23

Leuke foto laten maken van je kids (heb je zelf ook plezier van) maar dat is wel erg kortdag voor vrijdag...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  missmarm di 8 maa 2011 - 8:35

Vind het zo kaal om met niks aan te komen vandaar. Maar wil niet iets heel duurs. Moeilijk moeilijk....

Heb wel een leuke foto van hun 2 al staat de jongste er wat zielig op maar die vind dat soort dingen echt verschrikkelijk. Dus een lijst laten maken met pasta versieren oid is wel een idee cheers

verder is ie vrij lastig geen hobby's lust geen chocolade houd niet van zoetigheid en heeft mega veel luchtjes al...

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Susan di 8 maa 2011 - 8:38

Mijn man is bijvoorbeeld helemaal gek van treinen, dus ik heb Ezra een keer een kartonnen fotoboek met allerlei soorten treinen laten geven, om samen in te kijken. Met knutselen is hij nog niet zo heel erg bezig, hij begint nu zijn tekendoos interessant te vinden en af en toe een tekening te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  missmarm di 8 maa 2011 - 9:04

susan de oudste kan al best veel met hulp van een volwassene de jongste nog helemaal niet veel maar samen moet het toch lukken. Dus fotolijst kan wel hier gelukkig.

Maar verder is het zo moeilijk sinds hij zijn hobby de motor kwijt is. Meneer vind weinig leuk... Kan voorlopig ook niet financieel met 3 kindjes en een eigen huis tover ik niet ineens duizenden euro's bijeen voor een motor.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Teddyaapje di 8 maa 2011 - 10:45

Heb je (een) jongen(s)? Misschien leuk om een speelgoed motor kopen waar ze samen mee kunnen spelen? Verder zou je iets leuks met een hand- of voetafdruk kunnen maken?

Ik heb op valentijnsdag een helft van de kaart door T. laten "schrijven" hij had zogenaamd in mama's oor gefluisterd wat ik moest typen namens hem. Dat vond mijn vriend erg leuk.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 20:49

Ik lees even mee Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 21:04

Of een canvasdoek laten verven met vingerverf.
Naar de markt met ze gaan en bloemen uit laten kiezen en die geven. ( maar dat is misschien meer een vrouwenkado haha)
Een wit shirt kopen en ze daar op laten kleuren met textielstiften.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriend jarig... Kadootje namens kindjes?? Empty Re: vriend jarig... Kadootje namens kindjes??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum