Cadeau namens je kinderen
+2
Tania
bolus26
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau namens je kinderen
Binnenkort komen er wat verjaardagen aan,waaronder die van mijn man.
A. Is nog te klein om te knutselen dus ben benieuwd naar ideeën voor een cadeautje die zij kan geven. Heb wel wat ideetjes maar HET cadeau zit er nog niet tussen.
A. Is nog te klein om te knutselen dus ben benieuwd naar ideeën voor een cadeautje die zij kan geven. Heb wel wat ideetjes maar HET cadeau zit er nog niet tussen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Cadeau namens je kinderen
Iets met de afdruk van de handjes of voetjes. Kan in gips maar ook met verf en dan in een lijstje ofzo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
toen mijn man voor het eerst jarig was met D. was D. 6 week.
Ik heb haar een shirtje aangetrokken met I love dad en met haar een fotoshoot gehouden.
De mooiste foto heb ik laten uitvergroten en in een mooie lijst gedaan.
Mijn man was er erg blij mee, de foto hangt nu nog in de huiskamer.
Ik heb haar een shirtje aangetrokken met I love dad en met haar een fotoshoot gehouden.
De mooiste foto heb ik laten uitvergroten en in een mooie lijst gedaan.
Mijn man was er erg blij mee, de foto hangt nu nog in de huiskamer.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik had ook de handjes/ voetjes geverfd en op een Canvas doek geschilderd. In het midden had ik een mooie foto van R.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Leuke ideeen maar we hebben net een fotoshoot gedaan en voetafdrukset hebben we als kraamcadeau gekregen dus pas gedaan.
bolus26- Ratel
Had hier voor mijn man een 6-pak bier laten bedrukken met een eigen frontje. Foto van D.ylan erop, tekst erbij en hij vond het helemaal geslaagd Inmiddels kiezen de kids (voornamelijk de oudste) een cadeautje.. en dit jaar was dat
En bos bloemen D.ylan wilde dat zoooo graag uitzoeken en geven En S.ander is nog nooit zo blij geweest met bloemen volgens mij hehe
En bos bloemen D.ylan wilde dat zoooo graag uitzoeken en geven En S.ander is nog nooit zo blij geweest met bloemen volgens mij hehe
Gast- Gast
Tania schreef:Iets met de afdruk van de handjes of voetjes. Kan in gips maar ook met verf en dan in een lijstje ofzo.
+1.
Dit hebben wij afgelopen vrijdag ook mijn vader kado gedaan, hij wist verder niks, dus wij dachten, laten we creatief doen! Van beiden kindjes hun voet, mini en maxi voetje dus! Zo leuk om te zien!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Petra* schreef:Had hier voor mijn man een 6-pak bier laten bedrukken met een eigen frontje. Foto van D.ylan erop, tekst erbij en hij vond het helemaal geslaagd Inmiddels kiezen de kids (voornamelijk de oudste) een cadeautje.. en dit jaar was dat
Waar heb je dit gedaan
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat bier vind ik nu al leuk voor vaderdag!
bolus26- Ratel
chococupcake schreef:Petra* schreef:Had hier voor mijn man een 6-pak bier laten bedrukken met een eigen frontje. Foto van D.ylan erop, tekst erbij en hij vond het helemaal geslaagd Inmiddels kiezen de kids (voornamelijk de oudste) een cadeautje.. en dit jaar was dat
Waar heb je dit gedaan
Poeh dat weet ik zo niet meer (bijna 5 jaar geleden) in ieder geval via google gezocht en gevonden
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautje namens baby
» Cadeau namens dochter
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Cadeau namens dochter
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Namens Alex: Mijn kind bijt andere kinderen.
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: