Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betalen om op ziekenbezoek te gaan...

+16
Snoes
Viva
Urban Naked
Jeanette
Susan
Rush
Gympie
Ibbeltje
Lejow
Leesaa
Derpy
GreenGrass
Tania
Bazinga
Gizmo
Printje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Betalen om op ziekenbezoek te gaan... - Pagina 2 Empty Re: Betalen om op ziekenbezoek te gaan...

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 3:16

Atelier Madame schreef:
Powerbabe schreef:Wij hebben geen parkeerplekken (zitten midden in Amsterdam) dus als je met de auto naar je werk komt (tenzij het nodig is voor kantoor) moet je zelf betalen om te parkeren. Dat kost 24 euro per dag. En ik vind het niet meer dan logisch, je reiskosten worden vergoed dus kom gewoon met de trein of fiets zou ik zeggen.

Leuk en aardig maar als ik op zaterdagochtend om half 8 moet beginnen in het ziekenhuis in Amsterdam midden in de stad kan ik daar vanaf u.trecht biet op tijd komen hoor.

Er rijden toch gewoon nachttreinen tussen Utrecht en Amsterdam :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Betalen om op ziekenbezoek te gaan... - Pagina 2 Empty Re: Betalen om op ziekenbezoek te gaan...

Bericht  Atelier Madame ma 24 sep 2012 - 3:19

Punk'd schreef:
Atelier Madame schreef:
Powerbabe schreef:Wij hebben geen parkeerplekken (zitten midden in Amsterdam) dus als je met de auto naar je werk komt (tenzij het nodig is voor kantoor) moet je zelf betalen om te parkeren. Dat kost 24 euro per dag. En ik vind het niet meer dan logisch, je reiskosten worden vergoed dus kom gewoon met de trein of fiets zou ik zeggen.

Leuk en aardig maar als ik op zaterdagochtend om half 8 moet beginnen in het ziekenhuis in Amsterdam midden in de stad kan ik daar vanaf u.trecht biet op tijd komen hoor.

Er rijden toch gewoon nachttreinen tussen Utrecht en Amsterdam :P

Dan kom ik nog niet vanaf mijn dorp op utre.chr centraal :p
Echt onmogelijk hoor, moet wss m'n auto ergens buiten de ring zetten en dan hopen dat de metro's zelf vroeg genoeg rijden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  M_as ma 24 sep 2012 - 3:47

Ik moet iedere dag naar GGnet wat bij het ziekenhuis zit. Echt onbetaalbaar als je dan iedere dag een dagkaart moet hebben om te parkeren. Gelukkig kan ik in het bos parkeren, wat 5 min. lopen is..
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 3:56

Atelier Madame schreef:
Punk'd schreef:
Atelier Madame schreef:

Er rijden toch gewoon nachttreinen tussen Utrecht en Amsterdam Betalen om op ziekenbezoek te gaan... - Pagina 2 253468018

Dan kom ik nog niet vanaf mijn dorp op utre.chr centraal :p
Echt onmogelijk hoor, moet wss m'n auto ergens buiten de ring zetten en dan hopen dat de metro's zelf vroeg genoeg rijden.

Ja, maar dan heb je dus geen andere mogelijkheid. Hier hoeft nooit iemand om half 8 op zaterdag te beginnen haha. Er zijn wel advocaten die in het weekend werken maar die komen eigenlijk allemaal op de fiets. De enige die verder weg wonen en met het ov komen zijn secretaresses en die hoeven hier toch niet zo vroeg en niet op zaterdag te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw ma 24 sep 2012 - 5:03

Ik vind het ook belachelijk dat je moet betalen voor het parkeren bij een ziekenhuis. Het ziekenhuis waar ik vaak komt heeft niet eens een parkeergarage.
De eerste 20min. zijn gratis (kom je bijna nooit aan toe). En zelfs de taxi chauffeurs moeten betalen (als ze langer dan 20min zijn)
doen ze alleen nooit ze rijden gewoon heel snel achter een ander aan. Gelukkig is het bij dit ziekenhuis niet zo duur.
Was vanmiddag voor een uur 80 cent kwijt.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 5:38

Viva schreef:
Gympie schreef:Het is dus fake, maar als het echt zo zou zijn, zou ik dat respectloos vinden.

Ik vind parkeergeld eigenlijk al een beetje belachelijk. Ik snap wel dat een parkeergarage en andere dingen ergens van betaald moeten worden, maar het idee dat je zoveel parkeergeld moet betalen om een bezoek aan je geliefde te brengen of om je arm te laten ontgipsen, vind ik een beetje dubbel.

Mijn zus werkt in een ziekenhuis, en zelfs zij moet parkeergeld betalen als zij komt werken.
Voor haar is het 2 euro nog wat voor een dag, maar collega's die "te dichtbij" wonen, betalen veel en veel meer.
Dat vind ik ook belachelijk, dat zelfs als je er werkt, je geld moet betalen.
Het schijnt dat het eigendom is van de gemeente, en ze daarom moeten betalen oid.

Mijn zus ook. En wanneer de garage vol is, heeft ze gewoon pech.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 7:59

Lejow schreef:Toen B in het ziekenhuis lag hebben we maar een parkeerabonnement gekocht, anders is het echt niet te doen.

gelukkig krgeen wij van t ziekenhuis een gratis uitrijkaart toen J. Op de iccu lag.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 24 sep 2012 - 20:59

Poison schreef:
Lejow schreef:Toen B in het ziekenhuis lag hebben we maar een parkeerabonnement gekocht, anders is het echt niet te doen.

gelukkig krgeen wij van t ziekenhuis een gratis uitrijkaart toen J. Op de iccu lag.
En dat vind ik ook niet meer dan normaal om eerlijk te zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: