betalen bij de ns
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
betalen bij de ns
Meiden even snel een vraagje,
Kun je bij de automaten van de NS nog met muntgeld betalen of is het alleen nog maar pin geworden?
Kun je bij de automaten van de NS nog met muntgeld betalen of is het alleen nog maar pin geworden?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: betalen bij de ns
Sommige automaten wel! Maar dan ook echt alleen muntgeld (geen briefgeld).smurfie schreef:Meiden even snel een vraagje,
Vaak staat er op ieder station sowieso één automaat waar je met muntgeld kunt betalen!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Bij sommige automaten kan je nog met muntgeld betalen, niet elke. Ik doe het ook wel eens. Dus even zoeken. Maar geen briefgeld dus, alleen muntgeld. Of naar een loket, maar daar kost een kaartje 50 cent extra.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het overgrote deel is met pin ja, in een zeldzaam geval staat er 1 voor muntgeld ergens in een hoekje. Maar je kunt nog altijd bij de loketten een kaartje kopen.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn pinpas wil geen contact met de automaten van NS en ik heb nog geen station ontdekt waar géén automaat is om met munten te betalen.
Gast- Gast
June schreef:Mijn pinpas wil geen contact met de automaten van NS en ik heb nog geen station ontdekt waar géén automaat is om met munten te betalen.
Ook niet met de nieuwe automaten? Want het was een bekend probleem met ING passen, maar ze hebben ze onlangs bijna allemaal wel vernieuwd en nu doet die van mij het wel prima.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:June schreef:Mijn pinpas wil geen contact met de automaten van NS en ik heb nog geen station ontdekt waar géén automaat is om met munten te betalen.
Ook niet met de nieuwe automaten? Want het was een bekend probleem met ING passen, maar ze hebben ze onlangs bijna allemaal wel vernieuwd en nu doet die van mij het wel prima.
Ik heb Rabobank. Juist de nieuwe automaten doen het niet. Mijn pinpas doet het wel in de muntautomaten ontdekte ik pas . Mijn pas is ook niet oud, ik heb dit jaar nog een nieuwe gekregen. De oude deed het niet en de nieuwe na twee weken ook niet meer .
Gast- Gast
Oh wat stom! Ik heb ABN en ING en van beide geen last meer nu.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Oh wat stom! Ik heb ABN en ING en van beide geen last meer nu.
Ik hoor er verder ook niet echt mensen over eigenlijk, maar mijn pas en de automaten van ns liggen elkaar gewoon niet zo goed. Gelukkig reis ik bijna alleen in het weekend en dan heb ik gewoon ov .
Gast- Gast
Ik heb het ook regelmatig met mijn Rabo-pas, en idd bij de nieuwe automaten. Heel ergerlijk...
Gast- Gast
Nu nog steeds? Ik dacht dat die bug er recent uitgehaald is. Althans, dat hoorde ik van het bedrijf die ze ontwikkeld heeft en sindsdien heb ik ook amper last meer.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gewoon betalen!
» Ben ik verplicht om te betalen of niet?
» Betalen met creditcard in winkel
» Wat ga jij aan zorgpremie betalen?
» Betalen bij RTL gemist?
» Ben ik verplicht om te betalen of niet?
» Betalen met creditcard in winkel
» Wat ga jij aan zorgpremie betalen?
» Betalen bij RTL gemist?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: