Betalen om op ziekenbezoek te gaan...
+16
Snoes
Viva
Urban Naked
Jeanette
Susan
Rush
Gympie
Ibbeltje
Lejow
Leesaa
Derpy
GreenGrass
Tania
Bazinga
Gizmo
Printje
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Betalen om op ziekenbezoek te gaan...
http://www.nujij.nl/algemeen/eindhovens-ziekenhuis-gaat-entree-heffen-tijdens.19132701.lynkx#axzz278Ybqh4L
Wat vind je hiervan???
Wat vind je hiervan???
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Betalen om op ziekenbezoek te gaan...
Belachelijk! Heb er geen ander woord voor.
Vind het sowieso al raar en vervelend dat je bij een ziekenhuis parkeergeld moet betalen, laat staan entree-geld!
Vind het sowieso al raar en vervelend dat je bij een ziekenhuis parkeergeld moet betalen, laat staan entree-geld!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Alleen als ik naast 't ziekenhuis mag staan met m'n karretje t-shirts 'I'm with sickie' voor 19,95
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind het ook idioot... maar goed dat het niet was toen mijn man bijna 6 weken in het ziekenhuis gelegen heeft, dan was ik blut geweest...
Vraag me af hoelang dit blijft.
Vraag me af hoelang dit blijft.
Printje- Lady Post-a-lot
De bron is speld.nl
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:De bron is speld.nl
oke en dat is....gewoon flauwekul hahahaha
ik vond het ook al zo bizar zoiets...ik zag het op nu.nl vandaar..
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn gedachte, dit neem ik niet serieus!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Nog nooit gehoord van die site
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Laatst was er iemand die op de facebookpagina van de Speld bloedserieus had gereageerd op een "nieuwsbericht"
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Parkeergeld bij een ziekenhuis vind ik idd ook raar.
Alsof je daar voor je lol komt.
En als het nu een kwartje per uur is ofzo maar hier is het 2 euro per uur!
Alsof je daar voor je lol komt.
En als het nu een kwartje per uur is ofzo maar hier is het 2 euro per uur!
Leesaa- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 31-07-12
Een jaar of 3 geleden ging ik bij mijn moeder op bezoek in het ZH in amsterdam. Ze had net een zware operatie achter de rug, dus ik ben best een poos bij haar gebleven zodat ze niet alleen was.
Uiteindelijk toch naar huis gegaan, en bij de parkeerautomaat dacht ik dat ik zowat om zou gaan.
Ik ben er 4 uurtjes geweest en kon 16!!!!! euro afrekenen!
4 euro per uur! Om het maar niet te hebben over de kosten van het eten in een ziekenhuis.
Uiteindelijk toch naar huis gegaan, en bij de parkeerautomaat dacht ik dat ik zowat om zou gaan.
Ik ben er 4 uurtjes geweest en kon 16!!!!! euro afrekenen!
4 euro per uur! Om het maar niet te hebben over de kosten van het eten in een ziekenhuis.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gizmo schreef:Belachelijk! Heb er geen ander woord voor.
zo +1!!!
Oh niet echt dus haha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het is dus fake, maar als het echt zo zou zijn, zou ik dat respectloos vinden.
Ik vind parkeergeld eigenlijk al een beetje belachelijk. Ik snap wel dat een parkeergarage en andere dingen ergens van betaald moeten worden, maar het idee dat je zoveel parkeergeld moet betalen om een bezoek aan je geliefde te brengen of om je arm te laten ontgipsen, vind ik een beetje dubbel.
Ik vind parkeergeld eigenlijk al een beetje belachelijk. Ik snap wel dat een parkeergarage en andere dingen ergens van betaald moeten worden, maar het idee dat je zoveel parkeergeld moet betalen om een bezoek aan je geliefde te brengen of om je arm te laten ontgipsen, vind ik een beetje dubbel.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Toen B in het ziekenhuis lag hebben we maar een parkeerabonnement gekocht, anders is het echt niet te doen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Kan je terugvragen bij je belastingaangifteLejow schreef:Toen B in het ziekenhuis lag hebben we maar een parkeerabonnement gekocht, anders is het echt niet te doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Kan je terugvragen bij je belastingaangifteLejow schreef:Toen B in het ziekenhuis lag hebben we maar een parkeerabonnement gekocht, anders is het echt niet te doen.
Is t bedrag te laag voor.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik moet altijd zo lachen om De Speld.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Whahahaha, ik dacht al; is dit serieus!?
Overigens vind ik betalen voor parkeren ook overdreven voor een ziekenhuis. Hier zit nog 1 ziekenhuis in de buurt die nog gratis parkeren heeft.
Overigens vind ik betalen voor parkeren ook overdreven voor een ziekenhuis. Hier zit nog 1 ziekenhuis in de buurt die nog gratis parkeren heeft.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hemeltjelief. Dat iemand dit serieus kan nemen.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Mijn vader heeft, in de tijd dat mijn stiefmoeder in het ziekenhuis lag, een abonnement genomen voor de parkeergarage in Groningen. Gelukkig is het hier in mijn woonplaats nog gratis.
Entree heffen voor bezoek is wel ludiek en absoluut abnormaal. Maar blijft leuk bedacht van Speld.
Entree heffen voor bezoek is wel ludiek en absoluut abnormaal. Maar blijft leuk bedacht van Speld.
Gast- Gast
Gympie schreef:Het is dus fake, maar als het echt zo zou zijn, zou ik dat respectloos vinden.
Mijn zus werkt in een ziekenhuis, en zelfs zij moet parkeergeld betalen als zij komt werken.
Voor haar is het 2 euro nog wat voor een dag, maar collega's die "te dichtbij" wonen, betalen veel en veel meer.
Dat vind ik ook belachelijk, dat zelfs als je er werkt, je geld moet betalen.
Het schijnt dat het eigendom is van de gemeente, en ze daarom moeten betalen oid.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dat vind ik ook echt heel stom hoor, als personeelslid betalen om te mogen parkeren daar.Viva schreef:Gympie schreef:Het is dus fake, maar als het echt zo zou zijn, zou ik dat respectloos vinden.
Mijn zus werkt in een ziekenhuis, en zelfs zij moet parkeergeld betalen als zij komt werken.
Voor haar is het 2 euro nog wat voor een dag, maar collega's die "te dichtbij" wonen, betalen veel en veel meer.
Dat vind ik ook belachelijk, dat zelfs als je er werkt, je geld moet betalen.
Het schijnt dat het eigendom is van de gemeente, en ze daarom moeten betalen oid.
Ik vind het ook belachelijk om parkeergeld te vragen bij een ziekenhuis. Bij ons is dat nog niet, maar ze zijn aan een nieuwe parking aan het werken en als die klaar is, wordt dat ook betalend. Ik vind dat echt niet kunnen. Zelf zou ik dan een systeem invoeren waarbij patiënten een muntje kunnen krijgen bij de balie om uit de parkeergarage te komen zonder te betalen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij hebben geen parkeerplekken (zitten midden in Amsterdam) dus als je met de auto naar je werk komt (tenzij het nodig is voor kantoor) moet je zelf betalen om te parkeren. Dat kost 24 euro per dag. En ik vind het niet meer dan logisch, je reiskosten worden vergoed dus kom gewoon met de trein of fiets zou ik zeggen.
Gast- Gast
Snoes schreef:
Ik vind het ook belachelijk om parkeergeld te vragen bij een ziekenhuis. Bij ons is dat nog niet, maar ze zijn aan een nieuwe parking aan het werken en als die klaar is, wordt dat ook betalend. Ik vind dat echt niet kunnen. Zelf zou ik dan een systeem invoeren waarbij patiënten een muntje kunnen krijgen bij de balie om uit de parkeergarage te komen zonder te betalen.
Bij ons in het ziekenhuis krijg je als patiënt een uitrijkaart voor 1,50 euro als je een aantal uur binnen bent geweest. Gelukkig maar, het scheelde mij iedere week weer een paar euro als ik een paar uur aan het infuus gehangen had.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Powerbabe schreef:Wij hebben geen parkeerplekken (zitten midden in Amsterdam) dus als je met de auto naar je werk komt (tenzij het nodig is voor kantoor) moet je zelf betalen om te parkeren. Dat kost 24 euro per dag. En ik vind het niet meer dan logisch, je reiskosten worden vergoed dus kom gewoon met de trein of fiets zou ik zeggen.
Leuk en aardig maar als ik op zaterdagochtend om half 8 moet beginnen in het ziekenhuis in Amsterdam midden in de stad kan ik daar vanaf u.trecht biet op tijd komen hoor.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanavond beladen ziekenbezoek
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» betalen bij de ns
» Wat ga jij aan zorgpremie betalen?
» Gewoon betalen!
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?