Is er bij jullie ooit ingebroken?
+21
Rouxxxe
Cherique
Lilou
M-G
Rovine
Cow
loura
Kathi
Arwyn
NerdChic
RioolSpook
ButterflyEffect
Sjors
Effie_O
Lotus
Qiara
Maaike
Jezzie
minoessepoes
aniet
Minx
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Is er bij jullie ooit ingebroken?
Bij ons is er weleens ingebroken. We waren overdag terug gekomen van vakantie, er lagen nog wat spullen achter op tafel, de fototoestellen hingen nog in de tasjes aan de stoel. En de eerste nacht dat we thuis waren was er ingebroken. Wij hebben altijd de rolluiken enz dicht dus ze kunnen dat niet gezien hebben. Er was echt vanalles gestolen, tassen, portemonnees, fototoestellen etc. De ochtend hierna kwam ik beneden, de tussendeur was open wat al raar was want mijn vader doet die altijd dicht. Op de kast lag een zakje met medicijnen voor de hond (die was erg ziek), dit was zo'n bruin zakje..en ook dit zakje hadden ze zelfs open gescheurd. Toen ik ook nog zag dat de fototoestellen weg waren wisten we het eigenlijk vrij zeker. Er was ingebroken.
In dezelfde nacht was er een paar huizen verder ook nog ingebroken. Het enige wat hier meegenomen is is een portemonnee en een pakje sigaretten. Er lag gewoon een laptop op tafel maar di ehebben ze laten liggen.
Op datzelfde moment was er boven iemand wakker, diegene heeft wel wat gehoord maar dacht dat het de hond was.
In dezelfde nacht was er een paar huizen verder ook nog ingebroken. Het enige wat hier meegenomen is is een portemonnee en een pakje sigaretten. Er lag gewoon een laptop op tafel maar di ehebben ze laten liggen.
Op datzelfde moment was er boven iemand wakker, diegene heeft wel wat gehoord maar dacht dat het de hond was.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, gelukkig nog nooit maar het is wel een héle grote angst van me en dan ben ik vooral bang dat ze mijn kinderen in de nacht meenemen, ja ik ben raar ik weet het haha maar soms kan ik er echt niet van slapen.
Gast- Gast
Nee, dat zou ook echt de pitbull in mij losmaken. Je blijft met je poten af van mijn veilige omgeving.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» ingebroken
» Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!
» Ingebroken, wat nu met de verzekering?
» Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?
» Stopt dat ooit ??
» Er is bij ons ingebroken. En opnieuw (pag 6)!
» Ingebroken, wat nu met de verzekering?
» Ingebroken in auto :( Iemand tips/ervaring?
» Stopt dat ooit ??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: