Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de schoenen van je kindje!

+21
Viva
missy.
_Jet
Flip Fluitketel
Coccinelle
nillis
holaagirl
Pien
Twellie
smooch
Annie24
*Lookie*
PapillonRose
Jasmine
Mida4you
Liadan
moepie
-Ieniemienie-
Diese
Bruintje Beer
PiP
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 4 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Annie24 za 22 sep 2012 - 6:23

Snoepy; leuk!!!!!!!!!!!!!!

Ik durf nog geen nieuwe schoenen te kopen Embarassed Y. heeft nu 3 paar in maat 22 waar hij nu in zit. Boven ligt al 1 paar in maat 23 en ik wil nog een paar bruine, stoere laarsjes, maar ben bang als ik ze nu al in maat 22 koop ze straks misschien te klein zijn als de winter echt start en als ik ze in maat 23 koop ben ik weer bang dat hij opeens een maat overslaat ofzo.

Ik wacht dus nog even geduldig af smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 4 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Linda za 22 sep 2012 - 6:23

PapillonRose schreef:Ja Linda, ze waren nu met 40% korting Very Happy Ik heb ze uiteindelijk via kleertjes.com besteld, maar daar zijn ze nu alleen nog verkrijgbaar in maat 21. Heb ze ook nog gezien in maat 23 op de volgende site: http://www.emmenmode.nl/shoesme-wn110288-boots-goud.html

Geen idee welke maat je zoekt, maar ze zijn erg lastig te vinden heb ik gemerkt!

Thanx! Ik weet niet welke maat ik moet hebben. Ze heeft nu 23, maar het is alweer even geleden dat ze opgemeten zijn. Dat gaan we binnenkort eerst maar weer eens even doen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 4 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  moepie ma 24 sep 2012 - 21:29

Niet helemaal wat ik zocht maar al lang blij dat we wat gevonden hebben;

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 4 096713
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 4 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum