Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de schoenen van je kindje!

+21
Viva
missy.
_Jet
Flip Fluitketel
Coccinelle
nillis
holaagirl
Pien
Twellie
smooch
Annie24
*Lookie*
PapillonRose
Jasmine
Mida4you
Liadan
moepie
-Ieniemienie-
Diese
Bruintje Beer
PiP
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PapillonRose do 20 sep 2012 - 8:00

Ok, dankje voor de foto! Helaas niet wat ik zoek, sorry!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  *Lookie* do 20 sep 2012 - 8:01

Bruintje Beer schreef:Ik had ze net geplaatst bij je laatste aankopen maar hier dan ook.


Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Foto-QZ4UUV4X-D

Was bij elkaar maar 45 euro kwijt!!

Vind die van jouw ook erg leuk PIP. Die zijn van brakkies toch? Heb zelf ook zo iets en vindt het wel leuk als we dezelfde schoenen hebben. Hebben we nu ook met All stars!

Oh die zijn leuk!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 8:03

PapillonRose schreef:Ok, dankje voor de foto! Helaas niet wat ik zoek, sorry!
Geeft niet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 8:40

Voor M :

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Laars-ster

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Clic-laarsjes-online-8002

Voor S :

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 462.40.0014-clic-7756-groene-sportieve-korte-laarzen-8329-1024x977

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Hip-meisjeslaarzen-30003-zilver-hip02


Laatst aangepast door Mama_van2 op do 20 sep 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 8:42

Bruintje Beer: Hoe vallen die laarsjes? Smal?
Ik had ze ook op het oog voor H. maar zij heeft zulke smalle voeten dat ik vast weer pech heb Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Liadan do 20 sep 2012 - 8:44

Mama_van2, die laarzen voor M. vind ik echt geweldig, heb ik ook nog in mijn handen gehad. En nu ik ze zo zie heb ik een beetje spijt dat ik ze niet heb gekocht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer do 20 sep 2012 - 8:48

Watermeloen schreef:Bruintje Beer: Hoe vallen die laarsjes? Smal?
Ik had ze ook op het oog voor H. maar zij heeft zulke smalle voeten dat ik vast weer pech heb Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 394967
Nou S. heeft ook hele smalle voetjes en deze vallen echt perfect. Ook bij de scheenbenen.
Dus proberen!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Annie24 do 20 sep 2012 - 8:56

Mamavan2; die zijn leuk!!!!!!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  smooch do 20 sep 2012 - 9:14

Mamavan2; super leuke laarzen, vooral de groene en zilveren!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 9:15

Bruintje Beer schreef:
Watermeloen schreef:Bruintje Beer: Hoe vallen die laarsjes? Smal?
Ik had ze ook op het oog voor H. maar zij heeft zulke smalle voeten dat ik vast weer pech heb Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 394967
Nou S. heeft ook hele smalle voetjes en deze vallen echt perfect. Ook bij de scheenbenen.
Dus proberen!!
Ah geweldig! Zaterdag maar eens even langs gaan dus!
ennem, die 10.- tellen ze die bij 39.95 of echt vanaf 40.-?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Twellie do 20 sep 2012 - 9:17

Ik heb bruine laarzen en zwarte laarzen gekocht voor mijn oudste, lekker makkelijk te combineren dus. Mijn jongste heeft nog geen schoenen. Die heeft ze denk ik pas deze winter nodig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Mida4you do 20 sep 2012 - 9:21

-Ieniemienie- schreef:Ik heb vorig jaar deze schoenen in de sale gekocht, alleen dan in het grijs.
Toen nog te groot, nu passen ze goed. Ben niet helemaal stuk van de bloem, misschien kijk ik of ik die eraf kan halen.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 20110706_5146

Maar ik wil nog wel een extra paar. Misschien donkerblauwe, of concac achtige kleur.

Waar heb je deze schoentjes vandaan? Ik vind ze onwijs leuk!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer do 20 sep 2012 - 9:37

Watermeloen schreef:
Bruintje Beer schreef:
Watermeloen schreef:Bruintje Beer: Hoe vallen die laarsjes? Smal?
Ik had ze ook op het oog voor H. maar zij heeft zulke smalle voeten dat ik vast weer pech heb Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 394967
Nou S. heeft ook hele smalle voetjes en deze vallen echt perfect. Ook bij de scheenbenen.
Dus proberen!!
Ah geweldig! Zaterdag maar eens even langs gaan dus!
ennem, die 10.- tellen ze die bij 39.95 of echt vanaf 40.-?
Bij ons in Apeldoorn zeiden ze vergeet niet de oude schoenen in te leveren bij het ander filliaal. En mijn moeder kreeg ze dus voor 30 euro mee in het andere filliaal.
In de advertentie stond 40 euro maar ze zullen van die 5 cent toch geen drama's maken lijkt mij.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 9:40

Mooi! Nou ja, hier bij de AH geven ze zegels van de persoon voor je niet eens mee dus ja Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 394967
Zaterdag maar meteen even langs gaan en hopen dat ze haar maat nog hebben. Of nee, morgen even bellen want anders kan ik nog naar een andere stad.
En omdat mijn budget toch al op was kan ik meteen kijken voor een tweede paar......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Pien do 20 sep 2012 - 9:41

Ik reageer even vanuit de Sc.apino regels... Het is zo dat een aankoop van 39.95 niet kan icm de bon maar een aankoop van 39.99 wel. Wat wij altijd klanten adviseren is om dat een bus anti rain erbij te kopen of een bundeltje sokken. Kost een paar euro maar dan heb je wel de korting!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer do 20 sep 2012 - 9:42

Ik denk dat je beter kan bellen anders ga je voor niets!!
Ach kinderen kunnen nooit genoeg kleren hebben. Hoef je ook niet zo vaak te wassen. Dus bespaar je op het water Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast do 20 sep 2012 - 9:43

Bruintje Beer schreef:Ik denk dat je beter kan bellen anders ga je voor niets!!
Ach kinderen kunnen nooit genoeg kleren hebben. Hoef je ook niet zo vaak te wassen. Dus bespaar je op het water Very Happy
Ja! Bedankt voor nog een smoes!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer do 20 sep 2012 - 9:45

Pien schreef:Ik reageer even vanuit de Sc.apino regels... Het is zo dat een aankoop van 39.95 niet kan icm de bon maar een aankoop van 39.99 wel. Wat wij altijd klanten adviseren is om dat een bus anti rain erbij te kopen of een bundeltje sokken. Kost een paar euro maar dan heb je wel de korting!

Schijnbaar is de Dolcis daar niet streng op dan want ik kreeg het bij 2 winkels van Dolcis zonder er wat extra ervoor te kopen. En dat in 2 verschillende woonplaatsen.

Watermeloen: Als ze moeilijk doen dan moet je gewoon zeggen dat een bekende wel die korting kreeg toen ze die laarsje kocht voor 39,95.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Pien do 20 sep 2012 - 10:22

@Bruintje beer, ik kwam de laarsjes tegen op de site van dolcis, ze staan daar voor 39.99 dus afgerond word dat ook 40 dus is er sowieso geen probleem!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  holaagirl do 20 sep 2012 - 18:21

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 IMG-20120830-WA0011

Deze hebben wij van Brakkies of....braqeez!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 18:23

Die zijn ook stoer!!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  holaagirl do 20 sep 2012 - 18:23

Jij had ook brakkies toch? Ze lijken beetje op elkaar!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PiP do 20 sep 2012 - 18:32

Als het even kan wil ik die van Develab, maar anders maken de schoenen in mijn openingspost ook een kans. Wil wel iets in die richting.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  nillis do 20 sep 2012 - 20:06

Heb deze laarsjes woensdag gekocht bij schuurman. Had twee keuzes en zag hier het andere paar al een keer voorbij komen, maar T liep hier het beste op. Ze zijn van jochie. Ik kende het merk niet.

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 31299_1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Coccinelle do 20 sep 2012 - 21:08

Die van clic zijn leuk mamavan2! Ik ga zo ook op pad voor schoenen voor mijn dochter, ze heeft nu alleen nog maar ballerina's die passen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum