Show de schoenen van je kindje!
+21
Viva
missy.
_Jet
Flip Fluitketel
Coccinelle
nillis
holaagirl
Pien
Twellie
smooch
Annie24
*Lookie*
PapillonRose
Jasmine
Mida4you
Liadan
moepie
-Ieniemienie-
Diese
Bruintje Beer
PiP
25 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Show de schoenen van je kindje!
Kom maar op met al die te leuke schoenen!
Ik zag net dat Diese een erg leuk paar gekocht heeft (mag ze zelf showen;) ), deze maken wel een kans en deze vind ik ook leuk:
Ik zag net dat Diese een erg leuk paar gekocht heeft (mag ze zelf showen;) ), deze maken wel een kans en deze vind ik ook leuk:
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Show de schoenen van je kindje!
Ik had ze net geplaatst bij je laatste aankopen maar hier dan ook.
Voor de oudste deze laarsjes bij de Dolcis.
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Was bij elkaar maar 45 euro kwijt!!
Vind die van jouw ook erg leuk PIP. Die zijn van brakkies toch? Heb zelf ook zo iets en vindt het wel leuk als we dezelfde schoenen hebben. Hebben we nu ook met All stars!
Voor de oudste deze laarsjes bij de Dolcis.
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Was bij elkaar maar 45 euro kwijt!!
Vind die van jouw ook erg leuk PIP. Die zijn van brakkies toch? Heb zelf ook zo iets en vindt het wel leuk als we dezelfde schoenen hebben. Hebben we nu ook met All stars!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh leuk leuk leuk!
Ik heb nog winterschoenen voor zoon, wacht ook nog even want wil niet dat hij uit zijn schoenen groeit voor de winter begint.
Ik heb nog winterschoenen voor zoon, wacht ook nog even want wil niet dat hij uit zijn schoenen groeit voor de winter begint.
Gast- Gast
Die vind ik ook leuk Pip!! Ik heb zelf alleen het idee dat ik bruin niet zo goed kan combineren met L's kleertjes.
Ik kan zelf ook bijna geen plaatjes vinden van de laarzen (misschien vorige collectie?), maar bij ons waren ze dus in ieder geval vanaf maat 24. Die zwart grijze lijken er heel veel op, maar hebben volgens mij niet het bruine embleem?
Ik zal zo even kijken of het me lukt om met photobucket een foto te plaatsen.
Ik kan zelf ook bijna geen plaatjes vinden van de laarzen (misschien vorige collectie?), maar bij ons waren ze dus in ieder geval vanaf maat 24. Die zwart grijze lijken er heel veel op, maar hebben volgens mij niet het bruine embleem?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb vorig jaar deze schoenen in de sale gekocht, alleen dan in het grijs.
Toen nog te groot, nu passen ze goed. Ben niet helemaal stuk van de bloem, misschien kijk ik of ik die eraf kan halen.
Maar ik wil nog wel een extra paar. Misschien donkerblauwe, of concac achtige kleur.
Toen nog te groot, nu passen ze goed. Ben niet helemaal stuk van de bloem, misschien kijk ik of ik die eraf kan halen.
Maar ik wil nog wel een extra paar. Misschien donkerblauwe, of concac achtige kleur.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Bruintje beer; samen voor 45,-?? Datnis een leuk bedrag!'
Ik heb net via marktplaats schoentjes overgenomen van iemand. Nieuwe. Nu hopen dat ze passen. Hat zijn schoenen voor erbij.
Wil nog een goed paar, maar daar ben ik nog naar op zoek. Zal zoets worden als die van pip of diese, erg leuk allebei
Ik heb net via marktplaats schoentjes overgenomen van iemand. Nieuwe. Nu hopen dat ze passen. Hat zijn schoenen voor erbij.
Wil nog een goed paar, maar daar ben ik nog naar op zoek. Zal zoets worden als die van pip of diese, erg leuk allebei
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Dochter heeft deze in het blauw:
Ik wilde eigenlijk deze (in blauw of groen) maar die waren er niet meer in haar maat:
Ik wilde eigenlijk deze (in blauw of groen) maar die waren er niet meer in haar maat:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Als we de kinderbijslag binnen hebben gaan we schoentjes halen. Ik twijfel alleen heel erg tussen laarsjes of normale lage schoentjes. Of is het verstandig om ze allebei te nemen? Aangezien ze denk ik niet altijd laarsjes draagt? Wij wouden bij de Ziengs gaan kijken maar daar zijn de schoentjes zo vreselijk duur! Zijn de schoentjes van de van Haren oid ook wel goed??
Laatst aangepast door mida4you op do 20 sep 2012 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Anniej_S schreef:
Leuk!! Waar heb je die vandaan??
Edit: Ik zie ze net op van haren staan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Jep.... Die schoentjes van D. waren eigenlijk 35 euro maar stonden voor 14,95 bij schuurman schoenen dus gelijk meegenomen. S. haar laarsjes waren 39,95 maar je kan t/m 23 september je oude schoenen inleveren vanaf 40 euro en dan krijg je nog 10 euro korting!!!moepie schreef:Bruintje beer; samen voor 45,-?? Datnis een leuk bedrag!'
Zo koop je nog makkelijk een andere paar erbij.
Bruintje Beer- Kletskop
J. heeft deze: (zelf uitgezocht)
En nog een neutraal paar, omdat deze hierboven niet altijd even goed te combineren zijn.
En nog een neutraal paar, omdat deze hierboven niet altijd even goed te combineren zijn.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Qua dichte schoenen heeft ze deze:
Ze heeft ook nog deze, kunnen denk ik met een maillot nog wel onder sommige rokjes:
Misschien kijk ik nog voor laarsjes als het echt koud wordt. Tot nu toe echter ook nog weinig leuks gezien, maar ze kan nu ook nog wel even vooruit zonder laarsjes.
Ze heeft ook nog deze, kunnen denk ik met een maillot nog wel onder sommige rokjes:
Misschien kijk ik nog voor laarsjes als het echt koud wordt. Tot nu toe echter ook nog weinig leuks gezien, maar ze kan nu ook nog wel even vooruit zonder laarsjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
mida4you schreef:Anniej_S schreef:
Leuk!! Waar heb je die vandaan??
Edit: Ik zie ze net op van haren staan.
Jup vanharen, geloof vanaf maat 21 tm ? 26 ofzo die veters zoiezo :-)
Gast- Gast
Die ik geplaatst heb zijn er ook nog in 2 andere kleuren, zwart en grijs dacht ik.Diese schreef:Die vind ik ook leuk Pip!! Ik heb zelf alleen het idee dat ik bruin niet zo goed kan combineren met L's kleertjes.
Hier de link met de donkergrijze
http://www.omoda.nl/grijze-develab-korte-laarzen-2881/A32517_C40_ME10004_SE7/ Zit ook dat bruine label op.
Liet ze net aan mijn man zien, hij vond ze ook erg leuk tot hij de prijs zag . Ze zijn maar 10/20,- duurder dan de schoenen van vorig jaar
PiP- Ratel
jaaaa gevonden vanaf maat 24 en ook nog eens voor 10,- goedkoper.
Nu nog even babbelen met mijn lieve man
Nu nog even babbelen met mijn lieve man
PiP- Ratel
Het zijn wel leuke laarsjes zeg, die van Develab! Helaas kan ik tot dusver nog niet veel leuks vinden (gelukkig heb ik ook geen haast), en wat ik kan vinden gaat vanaf maat 24 of 25. En ik heb 23 nodig
PapillonRose- Ratel
Bruintje Beer schreef:Jep.... Die schoentjes van D. waren eigenlijk 35 euro maar stonden voor 14,95 bij schuurman schoenen dus gelijk meegenomen. S. haar laarsjes waren 39,95 maar je kan t/m 23 september je oude schoenen inleveren vanaf 40 euro en dan krijg je nog 10 euro korting!!!moepie schreef:Bruintje beer; samen voor 45,-?? Datnis een leuk bedrag!'
Als ik die schoenen inlever bij bijvoorbeeld dolcis, dan kan ik ook gewoon bij een willekeurige scapino de kortingsbon inleveren toch? Dan ga ik daar morgen eens voor kijken!
Gast- Gast
Volgens mij wel maar je kan die schoenen ook bij Scapino inleveren.Evy schreef:Bruintje Beer schreef:Jep.... Die schoentjes van D. waren eigenlijk 35 euro maar stonden voor 14,95 bij schuurman schoenen dus gelijk meegenomen. S. haar laarsjes waren 39,95 maar je kan t/m 23 september je oude schoenen inleveren vanaf 40 euro en dan krijg je nog 10 euro korting!!!moepie schreef:Bruintje beer; samen voor 45,-?? Datnis een leuk bedrag!'
Als ik die schoenen inlever bij bijvoorbeeld dolcis, dan kan ik ook gewoon bij een willekeurige scapino de kortingsbon inleveren toch? Dan ga ik daar morgen eens voor kijken!
De schoenen waren bij ons niet meer op voorraad. Mijn moeder heeft ze opgehaald in haar woonplaats en daar haar oude schoenen ingeleverd.
Anders moet je even op internet kijken bij Scaino of Dolcis!
Bruintje Beer- Kletskop
Bruintje Beer schreef:Volgens mij wel maar je kan die schoenen ook bij Scapino inleveren.Evy schreef:Bruintje Beer schreef:Jep.... Die schoentjes van D. waren eigenlijk 35 euro maar stonden voor 14,95 bij schuurman schoenen dus gelijk meegenomen. S. haar laarsjes waren 39,95 maar je kan t/m 23 september je oude schoenen inleveren vanaf 40 euro en dan krijg je nog 10 euro korting!!!moepie schreef:Bruintje beer; samen voor 45,-?? Datnis een leuk bedrag!'
De schoenen waren bij ons niet meer op voorraad. Mijn moeder heeft ze opgehaald in haar woonplaats en daar haar oude schoenen ingeleverd.
Anders moet je even op internet kijken bij Scaino of Dolcis!
Gevonden, bedankt!
Gast- Gast
Mijn man is bang dat als we nu al schoentjes halen het niet de juiste maat is.
Ik dacht zelf aan 25, ze heeft nu maat 24. ga van de week maar eens op het dorp kijken of ze ze ergens hebben om te passen.
Ben er alleen bang voor, kan maar 1 webwinkel via google vinden die kleinere maten verkoopt, laat staan een winkel!
Iemand trouwens nog interesse in tweedehands bruine Shoesme schoentjes maat 22 en 23?
Ik dacht zelf aan 25, ze heeft nu maat 24. ga van de week maar eens op het dorp kijken of ze ze ergens hebben om te passen.
Ben er alleen bang voor, kan maar 1 webwinkel via google vinden die kleinere maten verkoopt, laat staan een winkel!
Iemand trouwens nog interesse in tweedehands bruine Shoesme schoentjes maat 22 en 23?
PiP- Ratel
PiP: Wat voor schoentjes zijn die in maat 23?
PapillonRose- Ratel
*knip*
Zie vraag en aanbod pijler.
Zie vraag en aanbod pijler.
Laatst aangepast door PiP op do 20 sep 2012 - 8:05; in totaal 2 keer bewerkt
PiP- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Show de zomerjas van je kindje!
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» Show de winterjas van je kindje
» Show het laatste filmpje van je kindje!
» Show de zomerjas van je kindje!
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» Show de winterjas van je kindje
» Show het laatste filmpje van je kindje!
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: