Show de winterjas van je kindje
+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers
Pagina 1 van 14
Pagina 1 van 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Show de winterjas van je kindje
Na al diverse plaatjes van winterjassen te hebben gezien vond ik het wel een topic waard, wat voor winterjas hebben jullie voor de kindjes? Ok, het duurt nog wel even, maar ik ben vast op zoek naar inspiratie Baal ervan dat ze de jas van vorige winter niet meer zal passen, die was echt zoooo leuk En tot dusver heb ik nog geen jas gevonden die het haalt bij de oude. Dus show vooral leuke winterjasjes
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Show de winterjas van je kindje
Voor M. heb ik deze
Voor J. de populaire Z8 jas
Voor J. de populaire Z8 jas
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
deze heb ik al in huis, uit de uitverkoop van afgelopen winter:
wil er misschien nog een stoffen jas bij, maar deze leek me wel zo lekker warm als het echt kouder is.
wil er misschien nog een stoffen jas bij, maar deze leek me wel zo lekker warm als het echt kouder is.
Gast- Gast
Ik heb er nog geen, wel leuk om naar op zoek te gaan als het weer straks weer minder wordt. Ik weet nu alleen alweer in wat voor dilemma ik terecht ga komen: ik vind zo'n chic manteltje altijd zo schattig voor Yrsa, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo praktisch. Vorig jaar had ze een manteltje en een kort ski-jack en ze had bijna altijd haar ski-jack aan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Susan schreef:Ik heb er nog geen, wel leuk om naar op zoek te gaan als het weer straks weer minder wordt. Ik weet nu alleen alweer in wat voor dilemma ik terecht ga komen: ik vind zo'n chic manteltje altijd zo schattig voor Yrsa, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo praktisch. Vorig jaar had ze een manteltje en een kort ski-jack en ze had bijna altijd haar ski-jack aan.
haha, precies hetzelfde dilemma dus Ik denk dat Y.inthe straks ook het meest bovenstaande jas aan heeft.
Gast- Gast
Leuke jassen Tania en Rejoy!
Ik heb hetzelfde dilemma Susan, ik ben ook gek op manteltjes, maar ze zijn inderdaad wel minder praktisch. Maar zo leuk
Parel, leuke jassen! De onderste heb ik ook al voor A., alleen denk ik dat ik er dus nog een jas bij moet hebben voor als het echt koud wordt.
Ik heb hetzelfde dilemma Susan, ik ben ook gek op manteltjes, maar ze zijn inderdaad wel minder praktisch. Maar zo leuk
Parel, leuke jassen! De onderste heb ik ook al voor A., alleen denk ik dat ik er dus nog een jas bij moet hebben voor als het echt koud wordt.
PapillonRose- Ratel
ik zit dit topic te lezen in mijn hemdje in kamer van 30graden haha..leuk winterjassen.
hier geen winter jas nodig,ik hoop dat hij zijn jas van vorig jaar nog gaat passen,en anders hangen er geloof ik 3 bij mijn moeder,heeft ze vorig jaar in de uitverkoop gekocht.
hier geen winter jas nodig,ik hoop dat hij zijn jas van vorig jaar nog gaat passen,en anders hangen er geloof ik 3 bij mijn moeder,heeft ze vorig jaar in de uitverkoop gekocht.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik wil een jas van beebielove kopen... Namelijk deze:
Maar, mijn man vind deze leuker:
Eigenlijk wil ik ook 2 jassen voor haar hebben, maar deze zijn te duur om beide te kopen!
Eigenlijk wil ik ook 2 jassen voor haar hebben, maar deze zijn te duur om beide te kopen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
PapillonRose schreef:Leuke jassen Tania en Rejoy!
Ja, de bovenste is het warmst en de grootste maat, de onderste vond ik gewoon schattig, is een maat kleiner en is fijn als het weer van dat tussenweer is!
Parel- Ratel
Pien, vind ze beiden leuk! Zou alleen gaan voor 1 met capuchon!
Parel- Ratel
waar zijn de jongensmamas gebleven ik zie alleen maar paarse en roze jassen!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat een leuke jassen Pien! Ik vind de onderste echt leuk, twijfel of ik die wil bestellen. Maar ik vind het 'jammer' dat hij donkerblauw is, ik wil liever roze
PapillonRose- Ratel
Ik wil juist donkerblauw en dan een mooie roze muts, sjaal en handschoentjes. Ik denk ook dat het de onderste word hoor, aangezien ze best snel warm is lijkt de bovenste me te warm voor der. Denk ook dat door de 3% wol die erin zit ze er misschien wel met haar huidje op reageerd. (aangezien ik zelf ook een wol allergie heb en ze mijn huidje heeft)
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik wil een jas van beebielove kopen... Namelijk deze:
Hahahaha wat toevallig. J.uul heeft beide jassen aan gehad donderdag maar we hebben uiteindelijk die van Lief (2e jas) gekocht omdat ze die in 98 hadden en warmer is.
Maar ze zijn alletwee heel leuk!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
PapillonRose schreef:Wat een leuke jassen Pien! Ik vind de onderste echt leuk, twijfel of ik die wil bestellen. Maar ik vind het 'jammer' dat hij donkerblauw is, ik wil liever roze
Hij is er ook in het roze...
Parel- Ratel
SarahKey schreef:
+1
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Nog niet over nagedacht, moet eens kijken of ze die van vorig jaar nog past, zo ja dan geen nieuwe. En ukkie krijgt een fleece jasje.
Gast- Gast
Onze dochter heeft deze;
En misschien past ze ook haar jasje van afgelopen jaar nog;
-kan ik even geen plaatje van vinden, oudere collectie grijs/zilver-
En misschien past ze ook haar jasje van afgelopen jaar nog;
-kan ik even geen plaatje van vinden, oudere collectie grijs/zilver-
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Anniej_S schreef:Nog niet over nagedacht, moet eens kijken of ze die van vorig jaar nog past, zo ja dan geen nieuwe.
Bovendien zijn winterjassen niet echt het eerste waar ik nu mee bezig ben nu eindelijk de zon schijnt hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Alleen dan is hij niet helemaal hetzelfde zag ik, qua afwerking enzo . Maar dat is ook een leuke jas trouwens! Ik ga sowieso eens kijken als ik terug ben van vakantie, of ik ze in de winkel kan bekijken! Dan kan je het toch wat beter zien en kan ik ook kijken hoe het staat bij A. qua kleur en model. Vind de jassen van Lief erg leuk!Parel schreef:PapillonRose schreef:Wat een leuke jassen Pien! Ik vind de onderste echt leuk, twijfel of ik die wil bestellen. Maar ik vind het 'jammer' dat hij donkerblauw is, ik wil liever roze
Hij is er ook in het roze...
Leuk idee Pien, de blauwe jas en dat dan aankleden met roze accessoires!
Mooie jas, die jongensjas van Z8, stoer!!
Viva, geweldige jas! Ik heb over die getwijfeld, maar vond hem op het plaatje wat kort eruit zien. En toen ik bedacht dat ik hem wel kon bestellen om te kijken hoe hij valt was de goede maat al uitverkocht.
PapillonRose- Ratel
Pien schreef:Ik wil een jas van beebielove kopen... Namelijk deze:
Deze jas zag ik vorige week ook in de winkel!! Geweldig!! maar volgens mij is 92 de grootste maat toch? Dan is het al te klein voor onze dochter, helaas...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, die jas van Lief! is leuk zeg!
H. moet nog een winterjas, straks eens even neuzen her en der.
Dit is H. haar tussenjas.
Dit is A. zijn tussenjas.
Dit is A. zijn winterjas.
H. moet nog een winterjas, straks eens even neuzen her en der.
Dit is H. haar tussenjas.
Dit is A. zijn tussenjas.
Dit is A. zijn winterjas.
Gast- Gast
moepie schreef:Pien schreef:Ik wil een jas van beebielove kopen... Namelijk deze:
Deze jas zag ik vorige week ook in de winkel!! Geweldig!! maar volgens mij is 92 de grootste maat toch? Dan is het al te klein voor onze dochter, helaas...
Ja volgens mij ging die idd maar tot 92 want J. heeft die maat aan gehad en dat was de grootste die ze in de winkel hadden. Wel zei ze dat er mogelijk op beebielove.com wel een grotere maat te verkrijgen was. Dat wilde we eerst doen en dan een 98 bestellen maar toen zag ik die Lief jas en die vond ik toch wat praktischer.
Edit: net gekeken en gaat maar tot 92
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 1 van 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Show de schoenen van je kindje!
» show de tattoo voor je kindje!
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» Show de zomerjas van je kindje!