Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de schoenen van je kindje!

+21
Viva
missy.
_Jet
Flip Fluitketel
Coccinelle
nillis
holaagirl
Pien
Twellie
smooch
Annie24
*Lookie*
PapillonRose
Jasmine
Mida4you
Liadan
moepie
-Ieniemienie-
Diese
Bruintje Beer
PiP
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Flip Fluitketel do 20 sep 2012 - 21:34

Ik ga straks ook op pas voor schoenen/laarzen voor J. ben benieuwd waar ik mee thuiskom.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  _Jet do 20 sep 2012 - 23:45

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTZlWar8uAOrVqG8WeUUK83zU7e6dbIS2eqnts8cjL1Pg9Del-B

Deze heb ik net besteld, hopelijk zitten ze goed
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 353622_04
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  missy. vr 21 sep 2012 - 1:11

Bruintje Beer schreef:
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-QZ4UUV4X-D

Deze heb ik ook gekocht. Maar dan voor mijn dochter.
Hmm vraag me nu toch af of ik geen jongens schoenen heb gekocht scratch
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer vr 21 sep 2012 - 2:31

missy. schreef:
Bruintje Beer schreef:
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-QZ4UUV4X-D

Deze heb ik ook gekocht. Maar dan voor mijn dochter.
Hmm vraag me nu toch af of ik geen jongens schoenen heb gekocht scratch
Haha of ik heb meisjesschoenen confused
Ze stonden bij ons in ieder geval tussen de jongensschoenen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Viva vr 21 sep 2012 - 2:47

Zo, we hebben heel wat winkels gezien, maar deze uiteindelijk gekocht;

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 10194582-54
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  -Ieniemienie- vr 21 sep 2012 - 4:12

mida4you schreef:
-Ieniemienie- schreef:Ik heb vorig jaar deze schoenen in de sale gekocht, alleen dan in het grijs.
Toen nog te groot, nu passen ze goed. Ben niet helemaal stuk van de bloem, misschien kijk ik of ik die eraf kan halen.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 20110706_5146

Maar ik wil nog wel een extra paar. Misschien donkerblauwe, of concac achtige kleur.

Waar heb je deze schoentjes vandaan? Ik vind ze onwijs leuk!!
Ze zijn van shoesme. Bij veel winkels te krijgen.
Alleen collectie van vorig jaar. Dus weet niet of ze hem nog ergens hebben.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  MamaDaan vr 21 sep 2012 - 4:19

hmm poging 5 maar het lukt niet!

Misschien met link:

http://www.hm.com/nl/product/01188?article=01188-A
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Flip Fluitketel vr 21 sep 2012 - 7:47

Vandaag deze voor J. gekocht. Schoentjes van Develab.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-4JNIDVHS-D
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Coccinelle vr 21 sep 2012 - 8:29

Die zijn leuk Flip, voor een smalle voet? Ik ben nog niet geslaagd, mijn dochter heeft een smalle voet en is vrij smal gebouwd waardoor veel laarsjes dus of te breed zijn of heel groot ogen. Vooral die echte laarsjes met klein hakje. Ben nu opzoek naar een paar van Brakkies, die zaten haar goed, wil alleen een andere kleur. Ongeveer zo'n model als Pip plaatste, alleen dan niet gerimpeld bovenaan en in het zwart. Heb ook hele leuke laarsjes gezien van Hip pinocchio in allerlei felle kleurtjes, schijnen ook smal te vallen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Flip Fluitketel vr 21 sep 2012 - 8:34

Coccinelle schreef:Die zijn leuk Flip, voor een smalle voet? Ik ben nog niet geslaagd, mijn dochter heeft een smalle voet en is vrij smal gebouwd waardoor veel laarsjes dus of te breed zijn of heel groot ogen. Vooral die echte laarsjes met klein hakje. Ben nu opzoek naar een paar van Brakkies, die zaten haar goed, wil alleen een andere kleur. Ongeveer zo'n model als Pip plaatste, alleen dan niet gerimpeld bovenaan en in het zwart. Heb ook hele leuke laarsjes gezien van Hip pinocchio in allerlei felle kleurtjes, schijnen ook smal te vallen.

Yep, voor smalle voetjes. J. heeft kleine en smalle voeten en gelukkig paste ze ze gelijk en werd het geen schoenendrama.
Ik had ook nog een ander leuk paar gezien van Brakkies maar die heeft ze niet eens gepast omdat ze al te breed voor haar oogde. Wel jammer, want ze waren leuk. Maar deze vonden we ook heel erg leuk en J. liep er gelijk mee weg. Ben benieuwd waar jullie mee thuis komen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Coccinelle vr 21 sep 2012 - 8:43

Flip Fluitketel schreef:
Coccinelle schreef:Die zijn leuk Flip, voor een smalle voet? Ik ben nog niet geslaagd, mijn dochter heeft een smalle voet en is vrij smal gebouwd waardoor veel laarsjes dus of te breed zijn of heel groot ogen. Vooral die echte laarsjes met klein hakje. Ben nu opzoek naar een paar van Brakkies, die zaten haar goed, wil alleen een andere kleur. Ongeveer zo'n model als Pip plaatste, alleen dan niet gerimpeld bovenaan en in het zwart. Heb ook hele leuke laarsjes gezien van Hip pinocchio in allerlei felle kleurtjes, schijnen ook smal te vallen.

Yep, voor smalle voetjes. J. heeft kleine en smalle voeten en gelukkig paste ze ze gelijk en werd het geen schoenendrama.
Ik had ook nog een ander leuk paar gezien van Brakkies maar die heeft ze niet eens gepast omdat ze al te breed voor haar oogde. Wel jammer, want ze waren leuk. Maar deze vonden we ook heel erg leuk en J. liep er gelijk mee weg. Ben benieuwd waar jullie mee thuis komen.

Hier waren de Brakkies tot nu toe het enige paar dat goed zat. Wel met haar zooltje, maar die heeft ze voor haar wreef. Bij omoda op de site worden ze geschikt bevonden voor een smalle voet, maar dat zal ook wel per model verschillen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  missy. vr 21 sep 2012 - 22:32

Bruintje Beer schreef:
missy. schreef:
Bruintje Beer schreef:
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-QZ4UUV4X-D

Deze heb ik ook gekocht. Maar dan voor mijn dochter.
Hmm vraag me nu toch af of ik geen jongens schoenen heb gekocht scratch
Haha of ik heb meisjesschoenen Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 878948377
Ze stonden bij ons in ieder geval tussen de jongensschoenen.

Bij ons stond het allemaal door elkaar. Ze hadden niet zoveel keus. Volgens mij zijn die van mij toch een heel klein beetje anders. Zitten er bij jou ook van die studs en gaatjes aan de andere kant?
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 23:42

Helaas, de schoenen van Bruintje Beer waren voor H. veel te wijd.
Na 7 winkels en 17 paar gepast te hebben (waarvan er nog zo;n 15 paar te wijd waren of 110.- of meer waren....) zijn het deze geworden:

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 2834COGNAC-640x425

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer vr 21 sep 2012 - 23:50

jammer Watermeloen!!
Maar deze zijn ook leuk!!!

FF: Leuke laarsjes voor J!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 23:59

Ja, dit is echt een 2e keus, hahaha.
Ben er bijna 3u mee kwijt geweest. En ze waren ook nog eens 60.- duurder silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer za 22 sep 2012 - 0:16

Maar wel leuke voor 2e keus. Dan heeft jouw dochter echt smalle voetjes/beentjes. Die van S. zijn al smal en hebben we al echt veel moeite mee. Zelf heb ik ook hele smalle voeten/benen dus kan me voorstellen dat het heel erg frusterend is.

Enne daar ga wel je maandbudget!!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 0:20

Ja, het is elke keer weer drama. Toevallig aan het begin van de zomer in 1x geslaagd voor ballarina's en sandaaltjes!
Wist niet wat me overkwam hahaha.
Ja, mijn budget... Gelukkig komt de kinderbijslag bijna Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 1578173417
Voor A. heb ik zijn wintergarderobe zo goed als compleet, alleen nog slaapzakken en pyjama's.
Maar voor H. moet ik nog wel veel hebben... En voor mezelf ook want ik ben nu een ruime maat afgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  nillis za 22 sep 2012 - 1:39

Flip Fluitketel schreef:Vandaag deze voor J. gekocht. Schoentjes van Develab.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-4JNIDVHS-D

Ha Flip, dit waren de schoentjes waar ik bij T uit moest kiezen en dat andere paar wat ik had geshowd heb ik uiteindelijk gekocht, omdat ze daar wat beter op liep.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Nana za 22 sep 2012 - 3:33

Voor mijn zoontje:

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 57cf6b1ea304

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Adidas-original-jongens-casual-schoen

Voor mijn dochtertje:

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 33181_1
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Parel za 22 sep 2012 - 4:00

Mama_van2 schreef:Voor M :

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Laars-ster

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Clic-laarsjes-online-8002

Voor S :

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 462.40.0014-clic-7756-groene-sportieve-korte-laarzen-8329-1024x977

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Hip-meisjeslaarzen-30003-zilver-hip02

Oh wow! Ik vind dit zoooo cool!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Bruintje Beer za 22 sep 2012 - 4:53

missy. schreef:
Bruintje Beer schreef:
missy. schreef:
Bruintje Beer schreef:
Voor de jongste deze schoentjes van Gattino.
Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Foto-QZ4UUV4X-D

Deze heb ik ook gekocht. Maar dan voor mijn dochter.
Hmm vraag me nu toch af of ik geen jongens schoenen heb gekocht scratch
Haha of ik heb meisjesschoenen Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 878948377
Ze stonden bij ons in ieder geval tussen de jongensschoenen.

Bij ons stond het allemaal door elkaar. Ze hadden niet zoveel keus. Volgens mij zijn die van mij toch een heel klein beetje anders. Zitten er bij jou ook van die studs en gaatjes aan de andere kant?

Nee het is verder glad.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PapillonRose za 22 sep 2012 - 5:30

Ik ben toch gezwicht voor een paar leuke laarsjes ondertussen! Hoop wel dat ze passen, heb ze online moeten bestellen omdat ze bijna nergens meer te krijgen waren. Handig als je je oog laat vallen op laarsjes uit de vorige collectie laughcry Ze heeft nu maat 22, heb 23 besteld.

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 2792-90-

I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Linda za 22 sep 2012 - 5:32

Leuk, PR! Waren ze ook voordeliger doordat ze uit de vorige collectie kwamen? En heb je een site? Ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke schoenen. Ik vind shoesme erg fijne schoenen, maar ook best prijzig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  PapillonRose za 22 sep 2012 - 5:34

Ja Linda, ze waren nu met 40% korting Very Happy Ik heb ze uiteindelijk via kleertjes.com besteld, maar daar zijn ze nu alleen nog verkrijgbaar in maat 21. Heb ze ook nog gezien in maat 23 op de volgende site: http://www.emmenmode.nl/shoesme-wn110288-boots-goud.html

Geen idee welke maat je zoekt, maar ze zijn erg lastig te vinden heb ik gemerkt!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gast za 22 sep 2012 - 5:39

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 692101

Voor zoon, in t echt zijn ze leuker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de schoenen van je kindje! - Pagina 3 Empty Re: Show de schoenen van je kindje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum