Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant? Empty Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

Bericht  Ooh La La! di 18 sep 2012 - 0:55

Mijn vriend wordt met kerst 30 en ik wil hem graag meenemen naar een sterrenrestaurant.

Nu twijfel ik tussen Librije's Zusje en Ciel Bleu.

Iemand ervaring met deze restaurants?
Oh ja, ik heb bij beide al een reservering (Ciel Bleu al maanden terug gemaakt en 't Zusje net).

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant? Empty Re: Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 11:06

Ciel Bleu ken ik niet, Librije's Zusje uiteraard wel. Ik zou dus voor de laatste gaan, dat is wel echt een begrip namelijk.

Ik heb zelf ook al aardig wat sterrenrestaurants gehad inmiddels en Librije's Zusje staat hoog op mijn/ons lijstje.

(ik ben o.a bij Parkheuvel, Boreas, Seinpost, Savelberg, Calla's en Niven geweest)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant? Empty Re: Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

Bericht  Minx di 18 sep 2012 - 11:16

Ik zou zelf ook naar librije's zusje gaan. Heb daar goede verhalen over gehoord.

Wil ooit nog een keer bij de librije eten of bij het zusje en er dan op de fiets heen gaan haha. Dat lijkt zo niet te kloppen in mijn ogen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant? Empty Re: Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

Bericht  Kerel za 22 sep 2012 - 19:27

Librijes zusje vond ik leuk om te zien. Minder deftig dan de gewone Librije, maar wel zelfde niveau eten. Moet zeggen dat ik De Leest in Vaassen beter vind dan Zusje smile Maar ja die staat niet op je lijstje. Ciel Bleu ken ik niet.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe probleem: welk sterrenrestaurant? Empty Re: Luxe probleem: welk sterrenrestaurant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum