Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Taarten Topique
Ja het lijkt vrij simpel Maar dat is het nog niet altijd hehehe.
Een smoother doet wonderen!
Een smoother doet wonderen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja zeg dat wel! Heb alleen nog maar meer respect voor al die mooie strakke taarten haha. Ik wil ook echt een smoother inderdaad, probeerde al een theepakje te gebruiken maar daar maakte ik ook alleen maar hoekjes mee Maar ik ga zo toch maar even m'n best doen met het leuk versieren en verbergen van flaws!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk Lejow! Zo goed als jij kan ik het echt niet, haha!
Mijn taartje van gisteravond: Hij is heel simpel, maar vond hem wel schattig. Gewoon gevuld met aardbeienjam en slagroom, alleen heb ik er iets te veel botercrème opgesmeerd, haha.
Mijn taartje van gisteravond: Hij is heel simpel, maar vond hem wel schattig. Gewoon gevuld met aardbeienjam en slagroom, alleen heb ik er iets te veel botercrème opgesmeerd, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga vanmiddag ( jaja lekker orgineel :p) ook dat taartje maken met m&m's. Maar ik zit nog heel erg te twijfelen waar ik hem mee moet vullen. Eerst dachtik iets met chocola maar dan word hij nog machtiger dan hij al is. Iemand een goed idee?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Arwyn schreef:Leuk Lejow! Zo goed als jij kan ik het echt niet, haha!
Wat een leuk taartje!!
Summerlovin- Kletskop
Arwyn, ik vind jouw taartje helemaal geweldig. Echt ontzettend supervrolijkkeileuk!
Lejow, ik vind deze mooi, maar minder dan ik 'van jou gewend ben'. Qua verhoudingen klopt het shirt niet. Dus de bekleding en alles is nog aldoor prachtig, maar omdat het van jou komt, verwacht ik meer
Lejow, ik vind deze mooi, maar minder dan ik 'van jou gewend ben'. Qua verhoudingen klopt het shirt niet. Dus de bekleding en alles is nog aldoor prachtig, maar omdat het van jou komt, verwacht ik meer
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Ik ga vanmiddag ( jaja lekker orgineel :p) ook dat taartje maken met m&m's. Maar ik zit nog heel erg te twijfelen waar ik hem mee moet vullen. Eerst dachtik iets met chocola maar dan word hij nog machtiger dan hij al is. Iemand een goed idee?
Die wil ik gaan maken met onze verjaardagen
Ik denk dat ik dan gewoon biscuit ga gebruiken, geen chocolade en hem dan ga vullen met bonbonblocmousse, dat lijkt me zo lekker! Te veel choco lijkt me niet zo, dus vandaar het gewone biscuit.
Succes met je taart, laat je wel een foto zien?
Arwyn- Ratel
Bedankt voor de complimentjes, hihi
Arwyn- Ratel
Dolores schreef:Arwyn, ik vind jouw taartje helemaal geweldig. Echt ontzettend supervrolijkkeileuk!
Klopt, ik heb de taart in drie gelijke stukken gesneden, en toen ik dat gedaan had kwam ik er achter dat ik 2 brede banen had moeten maken en 1 smalle...
Het was de eerste keer dat ik een shirt maakte, dus hier weer van geleerd
Kreeg een sms van mijn collega, hij is voor haar zoon, hij vond hem prachtig en vond het wel zielig dat ik nu zelf geen stukje had haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Kun je botercreme ook gebruiken om van die toefjes mee te maken? Net zoals slagroom? Of moet je daar iets ander voor gebruiken?
Caesar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 43
Registratiedatum : 14-02-11
Caesar schreef:Kun je botercreme ook gebruiken om van die toefjes mee te maken? Net zoals slagroom? Of moet je daar iets ander voor gebruiken?
Ja, maar dan gebruik ik dit recept http://www.deleukstetaarten.nl/recept/183/Botercreme+met+eiwitschuim+%28swiss+meringue%29/ met een smaakje erdoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Lijkt me lastig zo'n shirt Lejow en soms moet je tegen dingen aan lopen om erachter te komen hoe het de volgende keer (niet) moet... Ik vind hem ondanks de verhoudingen toch ook wel erg leuk hoor en dit is gewoon een hele gespierde vent !
Ik ben vanmiddag ook weer aan het freubelen geweest en heb voor het eerst een taart met opengeslagen punten gemaakt. Ook voor de tweede keer een vierkante taart, bekleden ging al een stuk beter, maar nog niet helemaal super (al zie je daar op de foto niks van)...ik merk dat het me nog moeite kost om met het vullen etc de taart ook mooi vierkant te houden, hij loopt een beetje scheef hier en daar :s
Ik ben vanmiddag ook weer aan het freubelen geweest en heb voor het eerst een taart met opengeslagen punten gemaakt. Ook voor de tweede keer een vierkante taart, bekleden ging al een stuk beter, maar nog niet helemaal super (al zie je daar op de foto niks van)...ik merk dat het me nog moeite kost om met het vullen etc de taart ook mooi vierkant te houden, hij loopt een beetje scheef hier en daar :s
Mooi zeg!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Hij is leuk Rebecca!
Ik ben nu bezig met een ander taartje, om mee te nemen op kraamvisite morgen!
Ik ben nu bezig met een ander taartje, om mee te nemen op kraamvisite morgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
En hier het kraamvisite taartje.
De naam stond in het Arabisch op het geboortekaartje (ze zijn Marokkaans), ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk na te maken, en voor de kenners, ik hoop dat ik het goed gedaan heb! Het jongetje heet Sami.
Ik heb het biscuit blauw gemaakt en het taartje gevuld met aardbeienvlaaivulling!
De naam stond in het Arabisch op het geboortekaartje (ze zijn Marokkaans), ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk na te maken, en voor de kenners, ik hoop dat ik het goed gedaan heb! Het jongetje heet Sami.
Ik heb het biscuit blauw gemaakt en het taartje gevuld met aardbeienvlaaivulling!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat mooi zeg Lejow, dat baby'tje is net echt zeg, erg mooi gelukt ! Jammer dat je niet bij mij in de biirt woont
Gast- Gast
Arwyn schreef:Summerlovin schreef:Ik ga vanmiddag ( jaja lekker orgineel :p) ook dat taartje maken met m&m's. Maar ik zit nog heel erg te twijfelen waar ik hem mee moet vullen. Eerst dachtik iets met chocola maar dan word hij nog machtiger dan hij al is. Iemand een goed idee?
Die wil ik gaan maken met onze verjaardagen
Ik denk dat ik dan gewoon biscuit ga gebruiken, geen chocolade en hem dan ga vullen met bonbonblocmousse, dat lijkt me zo lekker! Te veel choco lijkt me niet zo, dus vandaar het gewone biscuit.
Succes met je taart, laat je wel een foto zien?
Ik zal morgen een foto posten! Ga nu lekker slapen.
En Lejow wat een onwijs leuk taartje is dat .Die baby is echt goed gelukt!
Summerlovin- Kletskop
Ik lees hier heel vaak mee en ik zit alle foto's steeds uitvoerig te bewonderen dus nu wil ik eindelijk eens laten weten hoe prachtig ik jullie creaties vind!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dank jullie allemaal
*psssttt.... de baby komt uit een mal *
*psssttt.... de baby komt uit een mal *
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, ik vind je taart erg mooi!
Sowieso alle taarten die hier in dit topic voorbij komen!
Mijn eerste taartje staat nu in de oven.
Heb pas geleden het boek Taart gekregen.
Ben nu de biscuitcake met botercreme vullen aan het maken.
Ben erg benieuwd of het lukt!
Sowieso alle taarten die hier in dit topic voorbij komen!
Mijn eerste taartje staat nu in de oven.
Heb pas geleden het boek Taart gekregen.
Ben nu de biscuitcake met botercreme vullen aan het maken.
Ben erg benieuwd of het lukt!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ben benieuwd Juul!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooi zeg, dat baby-taartje! Lijkt me echt leuk om te krijgen voor die mensen
Nog een vraagje: Ik wil voor vrijdagavond een taart maken. Het biscuit wil ik dan alvast donderdagavond maken en dan vrijdagmiddag gaan bekleden. Maar hoe houden jullie het zo vers mogelijk, omdat de biscuit dan bijna 24 uur 'oud' is?
Nog een vraagje: Ik wil voor vrijdagavond een taart maken. Het biscuit wil ik dan alvast donderdagavond maken en dan vrijdagmiddag gaan bekleden. Maar hoe houden jullie het zo vers mogelijk, omdat de biscuit dan bijna 24 uur 'oud' is?
Caesar- Fluisteraar
Dat is geen probleem, ik bak het vaker 1 dag ervoor.
Als het afgekoeld is gewoon verpakken in een plastic zak! Dan is er de dag erna zeker niets aan de hand.
Als het afgekoeld is gewoon verpakken in een plastic zak! Dan is er de dag erna zeker niets aan de hand.
Lejow- Lady Post-a-lot
Okee dankjewel Lejow!
Caesar- Fluisteraar
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: