Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Taarten Topique
Mooi Lejow! Waarom ben je nog niet helemaal tevreden met die mat? Lastig werken?
Ik heb gisteren dus die workshop gevolgd bij Tafel van 18, vond het een vette afknapper eigenlijk... Mevrouw achttien is naar mijn idee een beetje doorgeslagen... Het gaat hierbij alleen maar om geld maken, geen gezelligheid bij een workshopje... Workshopruimte is mooi hoor, maar we stonden er met 32 mensen... superklein taartje gemaakt en eenmaal aangekomen bij de marsepein mocht je dat maar in 1 kleur kneden... de rest van de stukjes na het bekleden moest je dan maar uitwisselen met anderen. Opzich niks verkeerds mee, maar wilde graag de americolors uitproberen... Doordat het zo groot is, is er eigenlijk geen tijd meer voor een workshopje volgen voor de 'fun' je staat er aan een soort van aanrecht... Weinig eigen inbreng en gewoon doen wat zij uitlegt... Ook miste ik het stukje van haar passie, ze kwam totaal niet passievol over en was echt heel zakelijk...
Was het geld dus niet echt waard...
Ik heb gisteren dus die workshop gevolgd bij Tafel van 18, vond het een vette afknapper eigenlijk... Mevrouw achttien is naar mijn idee een beetje doorgeslagen... Het gaat hierbij alleen maar om geld maken, geen gezelligheid bij een workshopje... Workshopruimte is mooi hoor, maar we stonden er met 32 mensen... superklein taartje gemaakt en eenmaal aangekomen bij de marsepein mocht je dat maar in 1 kleur kneden... de rest van de stukjes na het bekleden moest je dan maar uitwisselen met anderen. Opzich niks verkeerds mee, maar wilde graag de americolors uitproberen... Doordat het zo groot is, is er eigenlijk geen tijd meer voor een workshopje volgen voor de 'fun' je staat er aan een soort van aanrecht... Weinig eigen inbreng en gewoon doen wat zij uitlegt... Ook miste ik het stukje van haar passie, ze kwam totaal niet passievol over en was echt heel zakelijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Owja zal zo eens kijken of ik de foto's hierop kan zetten van gisteren...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Jammer zeg, dat je ervaring zo negatief was...
@ Lejow, op de foto moest ik goed kijken waar je die mat dan had gebruikt. Was het in het echt beter zichtbaar? Leuke taart!
@ Lejow, op de foto moest ik goed kijken waar je die mat dan had gebruikt. Was het in het echt beter zichtbaar? Leuke taart!
Gast- Gast
Geweldige taart Lejow! Alleen jammer dat de sterren niet erg goed zichtbaar zijn..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ja in het echt was het wel iets beter..
Maar mijn deegroller is te klein. Je moet de mat op je marsepein leggen en dan met de deegroller er overheen gaan, maar omdat ik dat in 2 keer moet doen, verschuift die mat iedere keer...
Mijn volgende aankoop wordt dan ook een roller van 50 cm lang hehehe Dan kan ik er in 1 keer overheen met voldoende druk en komt het patroon hopelijk beter uit!
Maar mijn deegroller is te klein. Je moet de mat op je marsepein leggen en dan met de deegroller er overheen gaan, maar omdat ik dat in 2 keer moet doen, verschuift die mat iedere keer...
Mijn volgende aankoop wordt dan ook een roller van 50 cm lang hehehe Dan kan ik er in 1 keer overheen met voldoende druk en komt het patroon hopelijk beter uit!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat jammer trouwens van je ervaring van de tafel van 18.. Eigenlijk moet zo iets niet kunnen vind ik
Kan begrijpen dat je het een afknapper vond!
Kan begrijpen dat je het een afknapper vond!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jammer inderdaad;ik heb helaas al vaker "slechte" verhalen gehoord over de tafel van 18; zelf alleen in de winkel geweest. Maar zonde van je centen dan zeg. Hopelijk heb je verder wel een leuke avond gehad!
Ben net klaar met een hele lading bloemen & vlinders maken voor een proeverij van donderdag.Ik zal woensdag als het klaar is wel fototjes maken; hoop dat alles naar wens lukt!
Ben net klaar met een hele lading bloemen & vlinders maken voor een proeverij van donderdag.Ik zal woensdag als het klaar is wel fototjes maken; hoop dat alles naar wens lukt!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
chococupcake schreef:Mooi Lejow! Waarom ben je nog niet helemaal tevreden met die mat? Lastig werken?
Dat was bij de workshop waar ik was ook zo, vond dat eigenlijk niet meer dan normaal.. Er bleven genoeg kleuren over om uit te kiezen omdat iedereen weer een andere kleur wilde, en als er een kleur niet bij zat, haalden ze die uit de winkel (zoals wit)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bij de workshop die ik heb gevolgd was dat ook zo. maar daar was daar ook nog een bak met overige gekleurde resten. ik vond dat niet meer dan normaal
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
InweCulnamo schreef:Highway schreef:Het is niet de moeite waard om heen en weer te reizen (vind ik dan).Klein winkeltje, superduur en niet heel veel bijzonders qua spulletjes
hmm jammer,, weet iemand een winkel die wel nog de moeite waard is?.. woon zelf in Zoetermeer, en wil er niet echt langer dan anderhalf uur voor te moeten reizen
xtje samen taarten bakken en Utrecht is niet 1.5 uur van hier toch Hoe was de winkel?
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ridderkerk (taart en decoratie)
Dordrecht (spullen voor je taart)
Dordrecht (spullen voor je taart)
Lejow- Lady Post-a-lot
Mamasapje schreef:InweCulnamo schreef:Highway schreef:Het is niet de moeite waard om heen en weer te reizen (vind ik dan).Klein winkeltje, superduur en niet heel veel bijzonders qua spulletjes
hmm jammer,, weet iemand een winkel die wel nog de moeite waard is?.. woon zelf in Zoetermeer, en wil er niet echt langer dan anderhalf uur voor te moeten reizen
xtje samen taarten bakken en Utrecht is niet 1.5 uur van hier toch Hoe was de winkel?
Haha nee niet vanaf station idd ,, maar wel vanaf de andere kant van Zoetermeer :p..Ben uiteindelijk niet naar Utrecht geweest ,, maar naar Ridderkerk ,,vond dat ze daar best veel spulletjes hadden, dus was wel de moeite waard.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
InweCulnamo schreef:Mamasapje schreef:InweCulnamo schreef:Highway schreef:Het is niet de moeite waard om heen en weer te reizen (vind ik dan).Klein winkeltje, superduur en niet heel veel bijzonders qua spulletjes
Haha nee niet vanaf station idd ,, maar wel vanaf de andere kant van Zoetermeer :p..Ben uiteindelijk niet naar Utrecht geweest ,, maar naar Ridderkerk ,,vond dat ze daar best veel spulletjes hadden, dus was wel de moeite waard.
Ik ben benieuwd waar je woont dan ik woon zelf ook in ztm maar volgens mij is er geen uithoek te bedenken waarbij je 47 km moet afleggen in 1.5 uur ( tenzij de ns weer vertraging heeft natuurlijk, dat komt regelmatig voor!)
ff ontopic: hoe was ridderkerk? duur daar ? veel leuke spulletjes? ik wil binnenkort ook even wat nieuwe spullen shoppen!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
De winkel in Ridderkerk is echt heel leuk.
Ik vind dat ze veel leuks hebben, voor ongeveer dezelfde prijs als in de webshop.
En voordeel is dat je het daar zelf kunt zien/voelen/vasthouden voor je het koopt.
Ik vind dat ze veel leuks hebben, voor ongeveer dezelfde prijs als in de webshop.
En voordeel is dat je het daar zelf kunt zien/voelen/vasthouden voor je het koopt.
Lejow- Lady Post-a-lot
Mamasapje schreef:InweCulnamo schreef:Mamasapje schreef:InweCulnamo schreef:Highway schreef:Het is niet de moeite waard om heen en weer te reizen (vind ik dan).Klein winkeltje, superduur en niet heel veel bijzonders qua spulletjes
Ik ben benieuwd waar je woont dan ik woon zelf ook in ztm maar volgens mij is er geen uithoek te bedenken waarbij je 47 km moet afleggen in 1.5 uur ( tenzij de ns weer vertraging heeft natuurlijk, dat komt regelmatig voor!)
ff ontopic: hoe was ridderkerk? duur daar ? veel leuke spulletjes? ik wil binnenkort ook even wat nieuwe spullen shoppen!
Ik woon in het nieuwe gedeelte van oosterheem.. volgens de 9292 zou ik in anderhalf uur bij de winkel in utrecht zijn .. reis dan ook met de rr..maar goed, uiteindelijk is het dus ridderkerk geworden . Vond dat ze wel veel leuke spulletjes hadden. Maar ben pas net begonnen met het maken van taarten, dus heb nog niet echt het inzicht of het duur is of niet
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Hallo!
Ik ben a.s. woensdag jarig en ik wil een keer iets anders maken dan anders. Normaal koop ik standaard altijd diepvries appeltaart en slagroomtaart. Aangezien ik veel tijd heb wil ik misschien zelf wat maken. Wie heeft er een leuk idee? Het moet niet al te moeilijk zijn want zo heeeeel super creatief ben ik niet en het mag ook niet al teveel kosten.....
Ideeën????? Altijd welkom!!
Ik ben a.s. woensdag jarig en ik wil een keer iets anders maken dan anders. Normaal koop ik standaard altijd diepvries appeltaart en slagroomtaart. Aangezien ik veel tijd heb wil ik misschien zelf wat maken. Wie heeft er een leuk idee? Het moet niet al te moeilijk zijn want zo heeeeel super creatief ben ik niet en het mag ook niet al teveel kosten.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Hallo!
Ik zeg de chocoladebom
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Mirjam4you schreef:Hallo!
Ik zeg de chocoladebom
Super leuk is die! ik zag hem laatst ook in een ander topic (daar heb jij hem ook gepost.) Ik wil die binnenkort ook gaan maken en vraag me af hoe groot de vorm is die je voor deze taart gebruikt hebt. ( zo weet ik hoeveel kitkat's ik moet kopen)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Hoe heb je die precies gemaakt Lejow, hij is echt leuk en ziet er te lekker uit haha .....
Gast- Gast
Deze was 16 cm! Had aan 1 normale zak M&M's genoeg!
Het is heel simpel.
Chocoladetaart bakken, vullen met chocolade iets (pasta, chocolademouse (gewoon die van de mona of albert heijn, zo'n toetje, of zo'n toetje met caramel stukjes erbij), chocolade merinque botercreme (recept staat op de leukstetaarten.nl bij recepten en dan vullingen).
Afsmeren met botercreme / ganache / chocopasta (ook hier staan de recepten van op de leukste taarten)
Dan de kitkats er tegen aan en de M&M's er in gieten!
Klaar!
En ZOOOOOOOOOOOOO lekkerrr!!!
Het is heel simpel.
Chocoladetaart bakken, vullen met chocolade iets (pasta, chocolademouse (gewoon die van de mona of albert heijn, zo'n toetje, of zo'n toetje met caramel stukjes erbij), chocolade merinque botercreme (recept staat op de leukstetaarten.nl bij recepten en dan vullingen).
Afsmeren met botercreme / ganache / chocopasta (ook hier staan de recepten van op de leukste taarten)
Klaar!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gemaakt omdat ik mijn gymbevoegdheid gehaald heb:
Ik ben niet helemaal tevreden, maar ben ook nog niet zo heel lang bezig, dus moet nog een hoop leren!
Ik ben niet helemaal tevreden, maar ben ook nog niet zo heel lang bezig, dus moet nog een hoop leren!
Haha wat een leuk bedachte taartje zeg, goed gelukt zeg ! Enne gefeliciteerd
Gast- Gast
Lejow schreef:Deze was 16 cm! Had aan 1 normale zak M&M's genoeg!
Het is heel simpel.
Klaar!
Dat klinkt inderdaad niet moeilijk, ik ga hem van de week ook maken heb er nu al zin in haha ....
Gast- Gast
Hij is leuk Rebecca!
Ja, mamma van 2, hij zit zo in elkaar! Al kost hij aan materiaal best veel omdat die stomme M&M's en kitkats zo duur zijn..
Zorg wel dat de Kitkats boven je taart uitsteken, dat is het randje voor de M&M's
Ja, mamma van 2, hij zit zo in elkaar! Al kost hij aan materiaal best veel omdat die stomme M&M's en kitkats zo duur zijn..
Zorg wel dat de Kitkats boven je taart uitsteken, dat is het randje voor de M&M's
Lejow- Lady Post-a-lot
Dank je voor het snelle antwoord! Ik ga hem aan het eind van de maand met een vriendin maken en dan heb ik een 20cm vorm. Dus nu weet ik dat ik meer kitkat's nodig heb dan jij had. En jij had er als ik goed geteld heb 28 gebruikt.
En wat een onwijs leuk taartje met die koe:D echt mooi gemaakt!
En wat een onwijs leuk taartje met die koe:D echt mooi gemaakt!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: