Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Taarten Topique
chococupcake schreef:Wat een leuke Hello Kitty!!! Komt die bakvorm bij de Xenos vandaan? Zag 'm daar nl ook liggen, maar twijfelde of ik 'm goed kon bekleden... Echt superleuk!
Lukt me trouwens niet om foto's te plaatsen.... Gek systeem... moet ik het op mijnalbum zetten of gaat het via een willekeurige link?
Van de week is mijn vriend jarig en wil ik ook weer een taartje gaan bakken... Hij wilt graag zo'n hotpants taartje... dus maar eens kijken of ik ergens ronde bakvormen kan scoren!
Daar kun je de blanda vormen voor gebruiken (de aluminium / glazen bol schalen). Deze zijn in 3 of 4 maten bij de Xenos en de Ikea te koop. Gewoon invetten met boter, en beslag erin, dan komt het er als een half bolletje uit! 2 Bolletjes tegen elkaar en je hebt een paar heerlijke billen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:chococupcake schreef:Wat een leuke Hello Kitty!!! Komt die bakvorm bij de Xenos vandaan? Zag 'm daar nl ook liggen, maar twijfelde of ik 'm goed kon bekleden... Echt superleuk!
Lukt me trouwens niet om foto's te plaatsen.... Gek systeem... moet ik het op mijnalbum zetten of gaat het via een willekeurige link?
Van de week is mijn vriend jarig en wil ik ook weer een taartje gaan bakken... Hij wilt graag zo'n hotpants taartje... dus maar eens kijken of ik ergens ronde bakvormen kan scoren!
Daar kun je de blanda vormen voor gebruiken (de aluminium / glazen bol schalen). Deze zijn in 3 of 4 maten bij de Xenos en de Ikea te koop. Gewoon invetten met boter, en beslag erin, dan komt het er als een half bolletje uit! 2 Bolletjes tegen elkaar en je hebt een paar heerlijke billen haha
Thnx voor de tip! Ik ga morgen eens even naar de Xenos... Heb dan nog even een week de tijd om het te maken, veel werk de aankomende tijd... dus misschien zet ik de taart dan even in de vriezer... Al ben ik volgende week donderdag vrij dus kan ik lekker freubelen, maar ik vind het zo vervelend om onder tijdsdruk te moeten presteren
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
En dat soort blanda's gebruik ik voor de tietentaart haha. Maar kan idd ook voor billen gebruikt worden!
De hello kitty taart is idd een bakblik. Voor het eerst gebruikt, was een experiment. twijfelde ook of ik hem leuk kon bekleden, maar dacht: zo issie al leuk! Maar bekleden ging heel makkelijk en snel. En dat voor een paar euro voor het bakblik
De hello kitty taart is idd een bakblik. Voor het eerst gebruikt, was een experiment. twijfelde ook of ik hem leuk kon bekleden, maar dacht: zo issie al leuk! Maar bekleden ging heel makkelijk en snel. En dat voor een paar euro voor het bakblik
Welke maat Blanda schaal gebruiken jullie? Ik ga morgen die glazen Blanda's halen... Twijfel alleen nog tussen de maten...
CCC- Ratel
Ik heb een kant en klare mix voor biscuit, op de verpakking staat dat die 30 minuten in de oven moet op 175 graden (dit is voor een taartje van 20 cm) kan ik dan ook dat schema van lejow gebruiken? Dus 10 minuten op 150 10 min op 160 en 10 minuten op 170? Ofkan ik beter de verpakking aanhouden. En moet ie in het midden van de oven? Of onderin?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb mijn taartje gemaakt ( tenminste.. de biscuit)
Hij is goed gaar geworden. Alleen.. de bovenkant is bol geworden. Nu is dat geen ramp want ik ga er nu geen marsepein overheen doen. Maar de volgende keer wil ik dat wel. Hoe krijgen jullie het taartje mooi plat zodat je er marspein overheen kan doen?
[img][/img]
Hij is goed gaar geworden. Alleen.. de bovenkant is bol geworden. Nu is dat geen ramp want ik ga er nu geen marsepein overheen doen. Maar de volgende keer wil ik dat wel. Hoe krijgen jullie het taartje mooi plat zodat je er marspein overheen kan doen?
[img][/img]
Summerlovin- Kletskop
Volgende keer als hij uit de oven komt eventjes met blik en al op zijn kop zetten, 3minuten of zo. Dan zakt de bolle kant (dan dus de onderkant) in. En de nieuwe bovenkant is al mooi plat doordat het de onderkant was tijdens het bakken.
Snappie?
Snappie?
Gast- Gast
Oooo eigenlijk heel simpel dus! ik dacht dat ie bij jullie al zo mooi uit de oven kwam, haha.
Bedankt voor de antwoorden!
Bedankt voor de antwoorden!
Summerlovin- Kletskop
Ik heb nog nooit zo'n bol gehad...dus ik zou ook de bovenkant wel ook als bovenkant kunnen gebruiken, maar de onderkant is net wat gladder en strakker.
Gast- Gast
Taartje voor Sil en Thijs die 1 jaar worden.
Ben er gister de hele dag mee bezig geweest en eigenlijk ontzettend blij met het eindresultaat......
Alles zat voor de wind. De onderste taart ontzettend strak bekleed, de boomstam was makkelijk want mocht lekker geplooid Het boetseren zat mee..
Lejow- Lady Post-a-lot
Wauw! Hij is leuk geworden Lejow! Denk dat ze vast tevreden zijn!
Mag ik vragen wat jij nu vraagt voor de taarten die je maakt? Ik heb er al een aantal moeten maken voor anderen, maar vond het zo lastig een prijs te bepalen...
Mag ik vragen wat jij nu vraagt voor de taarten die je maakt? Ik heb er al een aantal moeten maken voor anderen, maar vond het zo lastig een prijs te bepalen...
CCC- Ratel
Ik ben begonnen met 1,25 per persoon. Dus een taart voor 10 personen = 12.50
Toen ik van iedereen te horen kreeg dat ik gek was en dat dat te weinig was, ben ik naar de 1,40 per persoon gegaan.
Deze taart was voor 25 personen = 35 euro.
Dat weegt natuurlijk niet op tegen de uren dat ik er voor heb zitten werken (een stuk of 6 bij elkaar), maar ik heb de kosten er uit en hou er een beetje aan over om nieuwe dingetjes te kunnen kopen!
Toen ik van iedereen te horen kreeg dat ik gek was en dat dat te weinig was, ben ik naar de 1,40 per persoon gegaan.
Deze taart was voor 25 personen = 35 euro.
Dat weegt natuurlijk niet op tegen de uren dat ik er voor heb zitten werken (een stuk of 6 bij elkaar), maar ik heb de kosten er uit en hou er een beetje aan over om nieuwe dingetjes te kunnen kopen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Zusje van Bert schreef:Nom nom nom...
Hmm die ziet er lekker uit zeg!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Zusje van Bert schreef:Nom nom nom...
die ziet er lekker uit!!
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Deze had ik ook nog. 1 Teveel want het recept klopte niet helemaal dus heb ik er maar twee gemaakt. Gelukkig had ik genoeg bladerdeeg in huis. Vulling is appel/ peer. Mijn vriend mag er morgen mooi 1 mee naar zijn werk nemen haha!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Deze had ik ook nog. 1 Teveel want het recept klopte niet helemaal dus heb ik er maar twee gemaakt. Gelukkig had ik genoeg bladerdeeg in huis. Vulling is appel/ peer. Mijn vriend mag er morgen mooi 1 mee naar zijn werk nemen haha!
Voordat ik je stukje gelezen had vroeg ik me af waarom je een foto plaatste van kaasbroodjes uit de winkel. Maar je hebt ze zelf gemaakt (en het zijn geen kaasbroodjes ) Ze zijn echt super mooi gelukt!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Isabella schreef:Lejow - dat vind ik echt goedkoop nog eigenlijk!
Mjah.. maar kan ook nog een hele hoop leren
En wil het ook weer niet te duur maken..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:
Taartje voor Sil en Thijs die 1 jaar worden.
Ben er gister de hele dag mee bezig geweest en eigenlijk ontzettend blij met het eindresultaat......
Alles zat voor de wind. De onderste taart ontzettend strak bekleed, de boomstam was makkelijk want mocht lekker geplooid Het boetseren zat mee..
Er kwam maar 1 woord in mij op: WAUW!
Wat een geweldig leuke en mooie taart!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Dank je Angel
Ik moet ook zeggen, ik vond het onwijs leuk om er aan te werken, het was ineens 00.00 uur haha
En ben ook voor het eerst eigenlijk wel voor 100 % tevreden over wat ik heb afgeleverd.. En dat heb ik niet snel
Ik moet ook zeggen, ik vond het onwijs leuk om er aan te werken, het was ineens 00.00 uur haha
En ben ook voor het eerst eigenlijk wel voor 100 % tevreden over wat ik heb afgeleverd.. En dat heb ik niet snel
Lejow- Lady Post-a-lot
Zusje van Bert schreef:Deze had ik ook nog. 1 Teveel want het recept klopte niet helemaal dus heb ik er maar twee gemaakt. Gelukkig had ik genoeg bladerdeeg in huis. Vulling is appel/ peer. Mijn vriend mag er morgen mooi 1 mee naar zijn werk nemen haha!
Hiervan zou ik graag het recept willen hebben! Zou je deze hier neer kunnen zetten? Ze zien er goed gelukt uit!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: