vakantie met kindje van 1.5jr in april
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
vakantie met kindje van 1.5jr in april
Ik hou zelf niet erg van vakanties maar mijn man wel. Nu we een kindje hebben willen we wel wat vaker op vakantie gaan.
Ik wil graag in april weg, onze zoon is dan ongeveer 1.5 jaar (hij kan al lopen en we nemen een buggy mee).
Ik wil niet vliegen maar iets wat wel met de auto te rijden is. NL en Belgie heeft mijn man wel even gezien.
Ik zat te denken aan Frankrijk en dan de kust of is dat in april nog niet leuk? Is Denemarken leuker?
Beide landen kennen we niet (Frankrijk alleen parijs).
Ik wil graag in april weg, onze zoon is dan ongeveer 1.5 jaar (hij kan al lopen en we nemen een buggy mee).
Ik wil niet vliegen maar iets wat wel met de auto te rijden is. NL en Belgie heeft mijn man wel even gezien.
Ik zat te denken aan Frankrijk en dan de kust of is dat in april nog niet leuk? Is Denemarken leuker?
Beide landen kennen we niet (Frankrijk alleen parijs).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: vakantie met kindje van 1.5jr in april
Iets anders dan Frankrijk en Denemarken, maar Luxemburg is met zo'n kleintje heel erg leuk. Wij zij daar geweest toen ons zoontje bijna een jaar was.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Andere landen mogen uiteraard ook, ik ben gewoon inspiratieloos
Waar zaten jullie in Luxemburg? en zat je op een vakantiepark of juist niet?
Waar zaten jullie in Luxemburg? en zat je op een vakantiepark of juist niet?
Floor- Ratel
Denemarken is wel heel kindvriendelijk, maar niet echt bijzonder en weinig te beleven, is mijn ervaring. Wel is het klimaat daar wat gematigd en dat kan dan weer een voordeel zijn.
Gast- Gast
Frankrijk is wel leuk, alleen is het in april denk ik nog niet zo warm, of je moet helemaal naar het zuiden willen, maar dan rij je er wel twee of drie dagen over.
Ik vond Denemarken trouwens wel leuk, ook niet zo warm, denk ik, maar dan kun je wel met je kind naar Legoland.
Ik vond Denemarken trouwens wel leuk, ook niet zo warm, denk ik, maar dan kun je wel met je kind naar Legoland.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Is legoland al leuk voor een kindje van 1.5? (mijn man zou het in elk geval geweldig vinden)
Welke landen zijn dan leuk (als denemarken saai is)?
Zuiden van Frankrijk heb ik ook al aan gedacht maar het lijkt me dan zo lang rijden met kindje in de auto.
Welke landen zijn dan leuk (als denemarken saai is)?
Zuiden van Frankrijk heb ik ook al aan gedacht maar het lijkt me dan zo lang rijden met kindje in de auto.
Floor- Ratel
Vrienden van ons gaan best wel eens naar Duitsland in een vakantiepark zij vinden dat altijd leuk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Op zich is Legoland denk ik wel leuk voor anderhalf, misschien nog niet alles, maar het is naar mijn mening eerder voor kleinere kinderen dan voor oudere kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
studiebol schreef:Vrienden van ons gaan best wel eens naar Duitsland in een vakantiepark zij vinden dat altijd leuk.
Een vakantiepark is ook een goed idee ja. Duitsland is inderdaad leuk, wij zijn wel eens in Centerparcs in Frankrijk geweest, net onder Parijs, en dat is ook heel leuk, lekker naar het subtropisch zwemparadijs. Hoef je je om het weer ook niet zo druk te maken, en je kunt nog lekker een dagje naar Parijs.
Susan- Lady Post-a-lot
Wij zijn naar een camping geweest vlakbij Echternach Maar Luxemburg is zo klein dat het niet uitmaakt waar je zit. Zo'n beetje alles is in een uur/anderhalf uur te rijden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Bedankt. ik ga vandaag eens verder zoeken, heb tijd genoeg maar vind de voorbereiding/het uitzoeken nu al leuk
Floor- Ratel
Susan (of anderen), ik ben nu aan het kijken naar Centerparks in frankrijk. Dat lijkt ons ook wel wat.
Is het een beetje vergelijkbaar met nederlandse parken van centerparks?
Floor- Ratel
Floor schreef:Susan (of anderen), ik ben nu aan het kijken naar Centerparks in frankrijk. Dat lijkt ons ook wel wat.
Wij zijn in Hauts Buyere geweest en dat was ongeveer hetzelfde als in nederland. We zijn ook in Les trois forets geweest en dat vond ik een mooier park dan hier in nederland. Ruimer opgezet en mooiere huisjes maar er zijn volgens mij ook alleen Eden huisjes.
(Geen idee of ik de parknamen goed heb gespeld maar ik ben vreselijk slecht in frans)
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
hahaha ik zou ook niet weten of je het goed gespeld heb maar daar kom ik vast achter als ik het morgen ga opzoeken.
Bedankt voor je reactie. We willen wel graag een Eden huisje (vind ik mooier en ik hou van luxe)
Bedankt voor je reactie. We willen wel graag een Eden huisje (vind ik mooier en ik hou van luxe)
Floor- Ratel
We hebben geboekt en gaan naar Les Bois-Francs! Heb er nu al zin in.
Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van de 'Toppings'? De gratis activiteiten die je bij kunt boeken.
de eerste is een voorkeursligging, dus we hebben de plattegrond bestudeerd en een huisjesnummer doorgegeven waar we willen verblijven.
Verder wil ik denk ik Babyzwemmen, mijn man wil wel GolfInitiatie doen en ik geloof dat hij ook een fiets erbij wil. Dan hebben we nog 1 ding over. Wat zou je dan kunnen doen met een kindje van 1.5?
Heeft iemand al eens gebruik gemaakt van de 'Toppings'? De gratis activiteiten die je bij kunt boeken.
de eerste is een voorkeursligging, dus we hebben de plattegrond bestudeerd en een huisjesnummer doorgegeven waar we willen verblijven.
Verder wil ik denk ik Babyzwemmen, mijn man wil wel GolfInitiatie doen en ik geloof dat hij ook een fiets erbij wil. Dan hebben we nog 1 ding over. Wat zou je dan kunnen doen met een kindje van 1.5?
Floor- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie in April
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zonder je kindje(-s) op vakantie
» Vakantie met kindje van 8 maanden
» Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Zonder je kindje(-s) op vakantie
» Vakantie met kindje van 8 maanden
» Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: