Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

+17
Guus
Lady Starstruck
Poubelle
Caresses
VeryCherry
Blond
Middleme
Prosecco
Bazinga
Sugarfall
silly-one
bolus26
Marin
GreenGrass
Rush
Minx
kajaka88
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? Empty Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:05

Ik heb een beschermengeltje bij de Wereldwinkel gekocht voor mijn moeder. Het is handgemaakt, zo leuk!

Zaterdag ga ik winkelen en lunchen met mijn moeder, voor mijn verjaardag. Het is geheel op haar kosten dus ze verdient wel wat leuks.

Wat hebben jullie het laatst gegeven aan iemand en waarom? Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 561177

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? Empty Re: Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:14

Een badsetje voor mijn stiefmoeder voor moederdag. Het is een heel verhaal om uit te leggen en ik vermoed dat iedereen het wel heeft gelezen, haha. Dus ik laat het om het nog eens te vertellen. smile

Gast
Gast

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? Empty Re: Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:16

Maura schreef:Een badsetje voor mijn stiefmoeder voor moederdag. Het is een heel verhaal om uit te leggen en ik vermoed dat iedereen het wel heeft gelezen, haha. Dus ik laat het om het nog eens te vertellen. Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 561177

Dat hoeft ook niet. Ik kom hier niet heel vaak meer maar ik vind het leuk dat je een reactie geeft!

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 do 24 mei 2012 - 6:25

Canvas schilderij voor mijn ouders met foto's van mijn broer en zijn vriendin en mijn vriend en ik. Dit krijgen ze morgen omdat ze 30 jaar getrouwd zijn...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:27

kajaka88 schreef:Canvas schilderij voor mijn ouders met foto's van mijn broer en zijn vriendin en mijn vriend en ik. Dit krijgen ze morgen omdat ze 30 jaar getrouwd zijn...

Leuk!

Alvast van harte!

Gast
Gast

Bericht  Minx do 24 mei 2012 - 6:28

Het spelletje saboteur voor mijn vriend, hij moest afgelopen weekend werken terwijl ik nog met zijn ouders en zus op de camping was. Hij had geen vrij kunnen krijgen. Dus heb ik een klein cadeautje voor hem gekocht
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:29

Fairytale schreef:Het spelletje saboteur voor mijn vriend, hij moest afgelopen weekend werken terwijl ik nog met zijn ouders en zus op de camping was. Hij had geen vrij kunnen krijgen. Dus heb ik een klein cadeautje voor hem gekocht

Aaaaw. Ik hou echt van zulke dingen.

Gast
Gast

Bericht  Rush do 24 mei 2012 - 6:32

Een Playstation 3 game voor mn vriend. Waarom? Omdat het kan haha..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:37

Rush schreef:Een Playstation 3 game voor mn vriend. Waarom? Omdat het kan haha..

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 281626781 Leuk!

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass do 24 mei 2012 - 6:38

3 speciaal biertjes (sommige zijn lokaal gebrouwen) voor mij en mijn vriend, omdat het vandaag zo warm is en hij wel wat lekkers verdient na het werken!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 6:39

Wat lief PurpleSparkle. In de Wereldwinkel kan je zo veel leuke kleine cadeautjes kopen smile

Het laatste wat ik heb gegeven/gekocht was voor m'n vriend. Hij had maandag een moedervlek weg laten snijden en ik was er niet bij want ik was gewoon in DH aan 't werk. Eenmaal thuis was ie er toch niet zo lekker van, en was ik er dus niet. Toen voelde ik me zo schuldig dat ik stiekem met de trein naar 'm toe ben gegaan en bij de Etos een pakketje had gekocht met gaasjes, hechtpleister, z'n favo deodorant (want hij mocht 24 uur niet douchen, dus beetje grapje want dat had ie natuurlijk al wel in huis) en iets lekkers. En toen whatsappen dat ie niet moest schrikken en een seconde daarna aanbellen. Vond ie toch wel heel erg lief smile En kon ik mooi zustertje spelen. angel

(niet quoten)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:40

GreenGrass schreef:3 speciaal biertjes (sommige zijn lokaal gebrouwen) voor mij en mijn vriend, omdat het vandaag zo warm is en hij wel wat lekkers verdient na het werken!

Very Happy Lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 6:47

Marin, je vriend mag echt blij zijn met zo'n lieve vriendin. I love you

Gast
Gast

Bericht  bolus26 do 24 mei 2012 - 6:51

een kaartje voor een collega die het zwaar heeft
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  silly-one do 24 mei 2012 - 6:53

Diverse soorten zout als cadeau voor een bruiloft met nog wat kruiden. Omdat ik weet dat ze van koken houden en ook omdat je als pas getrouwd stel vaak een peper en zout stelletje hoort te krijgen. Die hebben ze al en ik vond dit er wel leuk bij aansluiten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 6:57

Dat is wel grappig en origineel, silly one.

PurpleSparkle, haha ja, maar andersom had hij het ook zo voor mij gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:02

Marin schreef:Dat is wel grappig en origineel, silly one.

Jullie passen zo goed samen Marin! Very Happy

Idd origineel Silly!

Gast
Gast

Bericht  silly-one do 24 mei 2012 - 7:06

PurpleSparkle schreef:
Marin schreef:Dat is wel grappig en origineel, silly one.

Jullie passen zo goed samen Marin! Very Happy

Idd origineel Silly!

Thanks meiden, ik vond het ook wel orgineel en bij de Oil en Vignair hadden ze zout uit Hawai staan ( zwart) en nog wat andere rare soorten zout. Dus ik vond dat wel grappig om te geven haha. Net een keer wat anders.

Zie hier wel een hoop spontane cadeautje voorbij komen. Super lief allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Sugarfall do 24 mei 2012 - 7:20

Een PlayStation voor mijn vriend, hij heeft de laatste tijd heel veel gestudeerd en is waarschijnlijk voor zo goed als alles geslaagd, en hij wilde heel graag een PlayStation, dus ik vond wel dat hij dat heeft verdiend. Ik hoop alleen niet dat hij er echt de hele tijd achter gaat zitten. Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 394967
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Rush do 24 mei 2012 - 7:23

Haha Sugarfall, daar was ik ook bang voor toen ik mn vriend z'n Playstation cadeau deed! Maar wonderbaarlijk genoeg vind ik het wel gezellig als hij zit te gamen. En ik kan haken zonder dat hij vervelend doet en me oma noemt haha!

Laatst aangepast door Rush op do 24 mei 2012 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sugarfall do 24 mei 2012 - 7:25

Haha ja! Ik dacht ook al, ik hoop dat hij dan gaat zitten gamen op de momenten dat hij anders zit te zeuren dat de serie die ik kijk ''zo saai'' is. Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:35

Voor mijn man, omdat hij er als een slons bijliep, hij shopt echt nooit:

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 0887811466_422_OB_FNT

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 0887811369_403_OB_FNT

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 0867802698_100_OB_FNT

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 0867802698_403_OB_FNT

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? D3A756_958

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? 032CC2B001_984

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? TI1-m04-0012-13@1

Gast
Gast

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 7:44

Sexy, Charlie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga do 24 mei 2012 - 8:15

Parfum, voor een collega. Maar ze weet niet dat ik 'm nieuwgekocht heb, ik heb gezegd dat ik 'm ooit 's heb gehad en 'm niks vond en dat zij 'm dus wel mocht hebben. Ze koopt nooit iets voor zichzelf, schijnt ook geen ruimte voor te zijn in het budget, maar ik gun het haar wel. Ze werkt zo hard en d'r vent zit gewoon thuis zich suf te roken (althans, dat maak ik er uit op, als zij zegt dat ze 2 pakjes sigaretten haalt per dag, maar zelf shag rookt) Ik kan niks doen om haar uit dat patroon te halen en dat is ook niet aan mij, maar ze is zo blij en zo gelukkig met kleine dingen, dat ik soms cadeautjes geef smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 8:17

Marin schreef:Sexy, Charlie!

Ohja, klopt, jij hebt nu ook een kakker he Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: