Nieuwe show de kledingkast van je kindje!
+49
Caroow
Mida4you
Star007
Schism
Jezzie
Aagje!
Bruintje Beer
Puggle
Parisienne
Jade
Shopaholic
mickey
tweeling
lente
Papillio
strawberry
iloverose
Sanne
Viva
Annie24
Printje
Mute_
Aimee
Flower_L
Lejow
Muppetje
Happydobby
Novalee
Liadan
Fearie
PiP
Snoes
Laced
Funk
Linda
*Lookie*
Twellie
_Lana_
Makamba
Slakje
Travelgurly
PapillonRose
Purpleflower
Gympie
Floor
Ella
studiebol
SarahKey
Parel
53 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!
Eerste pakjes ed zitten al in de vluchttas.. Zo leuk om dat in te pakken! Samen met mijn vriend alles bekeken en iets leuks uitgezocht Volgens mij heb ik nu echt alles en ben ik helemaal klaar voor de bevalling.. En anders is de Hema dichtbij
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk om al die kasten te zien! Volgens mij heb ik redelijk veel aan kleertjes, heb wel de helft gekregen dus dat is dan mijn excuus
We hebben alleen een commode, geen hang gedeelte
Lade 1: luiers, washandjes, sokjes, rompertjes en pyamatjes in kleine maatjes
Lade 2: maat 50/56
Lade 3: maat 62 en nog wat pyamatjes in 62
Edit: weer op de kop ik snap er niks van hoe ik ze recht krijg, maarja
We hebben alleen een commode, geen hang gedeelte
Lade 1: luiers, washandjes, sokjes, rompertjes en pyamatjes in kleine maatjes
Lade 2: maat 50/56
Lade 3: maat 62 en nog wat pyamatjes in 62
Edit: weer op de kop ik snap er niks van hoe ik ze recht krijg, maarja
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Jeetje Highway ik hoop dat ze alles in 50/56 ten minste 1 keer aan kan. Variatie genoeg in ieder geval
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Dochter haar nieuwe kast ingericht en alle oude kleding opgeruimd.
Er is véél wat ze niet meer past. Ik mag dus zomerkleding shoppen!
Er is véél wat ze niet meer past. Ik mag dus zomerkleding shoppen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Netjes opgeruimd, Linda. Hoe ziet het er over een week weer uit?
Veel plezier met shoppen! Ik mag ook nog, dochter heeft nog niet zo veel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Netjes Linda!
Ik zie idd veel zomerspul!
Ik zal 1 dezer dagen L haar kast ook weer eens opruimen, kijken of ik ook nog een excuus heb
Ik zie idd veel zomerspul!
Ik zal 1 dezer dagen L haar kast ook weer eens opruimen, kijken of ik ook nog een excuus heb
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pffff ik moet nodig de kast van mijn dochter uitzoeken. Er liggen ook nog heel veel oude kleren in. Binnenkort krijgt ze een nieuwe kast en haar huidige kast gaat naar de babykamer en dan ga ik alles goed sorteren. Over een paar weekjes ga ik showen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Sanne schreef:Netjes opgeruimd, Linda. Hoe ziet het er over een week weer uit?
Haha, hoe weet jij hoe mijn huishouden eruit ziet?
Over een week hangt alles continu aan het wasrek en ligt er amper nog wat in de kast.
Mida4you, dat was dus hetgeen wat hier ook moest gebeuren. Ik ben alle kleding wat er nog goed uit ziet aan het wassen en foto's van aan het maken zodat ik het kan verkopen. Maar wat een pokke werk is dat zeg!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is zeker rotwerk, maar ik hou me aanbevolen Linda, L kan nog best wat gebruiken!
Dit is de kast van L, links op het hanggedeelte topjes, dat zijn allemaal krijgertjes op 1 leuke van claessens na, daarnaast shirts (veelal goedkoop voor naar de creche op 1 of 2 na), daarnaast jurkjes (nog 1 in de was, de donkerblauwe met stippen is qua lengte goed maar te breed qua omvang helaas) en shirts lange mouw/tunieken. Op het einde van dat gedeelte zie je verkleedkleding
Bovenin is een mandje voor sokken, daarnaast leggings, jeans en korte broeken/rokjes. Rechts in de hoek aan de achterkant lange mouwen rompers en voorop korte mouwen rompers.
Onderin links is allemaal nog te groot, daarnaast een mandje met kledinghangers en zwemspul.
Dit is de kast van L, links op het hanggedeelte topjes, dat zijn allemaal krijgertjes op 1 leuke van claessens na, daarnaast shirts (veelal goedkoop voor naar de creche op 1 of 2 na), daarnaast jurkjes (nog 1 in de was, de donkerblauwe met stippen is qua lengte goed maar te breed qua omvang helaas) en shirts lange mouw/tunieken. Op het einde van dat gedeelte zie je verkleedkleding
Bovenin is een mandje voor sokken, daarnaast leggings, jeans en korte broeken/rokjes. Rechts in de hoek aan de achterkant lange mouwen rompers en voorop korte mouwen rompers.
Onderin links is allemaal nog te groot, daarnaast een mandje met kledinghangers en zwemspul.
Parel- Ratel
Parel, waar komt dat stippenjurkje vandaan?
Ik ben de laatste weken alleen maar bezig geweest met de trouwkleding voor mijn zusje, dus na de bruiloft ga ik eens even flink los. Ze kunnen de eerste zomerdagen wel door maar daar houd het ook wel bij op.
Ik ben de laatste weken alleen maar bezig geweest met de trouwkleding voor mijn zusje, dus na de bruiloft ga ik eens even flink los. Ze kunnen de eerste zomerdagen wel door maar daar houd het ook wel bij op.
Gast- Gast
Dat stippenjurkje is een heel simpel jurkje van H&M voor de magische prijs van 7,95 geloof ik!
Parel- Ratel
Dat ziet er netjes uit Linda en Parel!
Ik heb net de kast van Y ara uitgezocht, heel veel eruit gehaald wat te klein is geworden. Er blijft ook nog veel over, ze heeft nog wat nieuwe hemden nodig en basic shirts en dan kan ze weer vooruit.
Ik heb net de kast van Y ara uitgezocht, heel veel eruit gehaald wat te klein is geworden. Er blijft ook nog veel over, ze heeft nog wat nieuwe hemden nodig en basic shirts en dan kan ze weer vooruit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe ook even mee. We hebben zo onwijs veel kleding als kraamcadeau gekregen (het is nog steeds niet opgehouden)Ik heb nu zijn kast gevuld met kleding van maat 56 tm 74, ergens anders kan ik het anders niet kwijt..
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
De bovenste rij zijn rompers met daarachter kleding die hij nog niet past, wat hangt is wat hij nu past en een paar dingen in maat 62, vestjes hangen naast de kast, die zie je niet. Op de plank onder het hanggedeelte ligt van alles Maar ook zijn broekjes die hij nu past.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
De commode:
Lade 1: lange broeken, tuinbroeken, korte broeken, truien/vesten, shirtjes lange mouw en tshirtjes
Lade 2: hydrofiele luiers/washandjes, spuugdoekjes, mandje met luiers, mandje met sokken, zwembroekjes, pyama's, en rompers
Lade 3: beddengoed voor het ledikant, reserve deken, verschoonkussenhoesen en slaapzakken (zomer en winter en verschillende maten)
En dan zijn smalle kast. Hangkleding is van maat 80 wat hij nu aan heeft. Plank eronder wat reserve kleding en wat zomerspul in maat 80
De rest van de planken is alles wat ik in maat 86 heb en de onderste plank liggen luiers en doekjes.
En naast de kast staat S mooi mee te gluren:lol:
Lade 1: lange broeken, tuinbroeken, korte broeken, truien/vesten, shirtjes lange mouw en tshirtjes
Lade 2: hydrofiele luiers/washandjes, spuugdoekjes, mandje met luiers, mandje met sokken, zwembroekjes, pyama's, en rompers
Lade 3: beddengoed voor het ledikant, reserve deken, verschoonkussenhoesen en slaapzakken (zomer en winter en verschillende maten)
En dan zijn smalle kast. Hangkleding is van maat 80 wat hij nu aan heeft. Plank eronder wat reserve kleding en wat zomerspul in maat 80
De rest van de planken is alles wat ik in maat 86 heb en de onderste plank liggen luiers en doekjes.
En naast de kast staat S mooi mee te gluren:lol:
Ik kan niet wachten tot ik een kast heb waar ik de kleertjes in kan hangen, heb al veel geshopt, maar nog geen plek waar ik het weg kan leggen/hangen
Zo'n zin in het wassen, strijken, netjes opbergen...(terwijl mijn eigen kast ontploft is haha)
Zo'n zin in het wassen, strijken, netjes opbergen...(terwijl mijn eigen kast ontploft is haha)
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Kledingkast van je kindje-fototopic
» Show de zomerjas van je kindje!
» Show de winterjas van je kindje
» show de kerstoutfit van je kindje!