Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

+49
Caroow
Mida4you
Star007
Schism
Jezzie
Aagje!
Bruintje Beer
Puggle
Parisienne
Jade
Shopaholic
mickey
tweeling
lente
Papillio
strawberry
iloverose
Sanne
Viva
Annie24
Printje
Mute_
Aimee
Flower_L
Lejow
Muppetje
Happydobby
Novalee
Liadan
Fearie
PiP
Snoes
Laced
Funk
Linda
*Lookie*
Twellie
_Lana_
Makamba
Slakje
Travelgurly
PapillonRose
Purpleflower
Gympie
Floor
Ella
studiebol
SarahKey
Parel
53 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! Empty Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 2:23

Ze is weer een maat verder, aangezien ze pas in 6 weken 125 gram was aangekomen, heb ik goede hoop dat ze in 80/86 blijft hangen de komende tijd. Vooral qua lengte moet ze naar 80, de omvang van 74 past nog prima.

De bovenste rij links is lange mouwen rompers en daarnaast mouwloze. Dan rokjes, leggings, jeans en daarachter een rij joggingbroeken.

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! 6b5af7bc

Laughing

Laatst aangepast door Parel op zo 16 sep 2012 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! Empty Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

Bericht  SarahKey zo 16 sep 2012 - 2:24

Zo wat een kleding. S heeft de helft minder Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! Empty Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 2:32

Ja het lijkt een heleboel haha, maar er hangen 2 winterjassen tussen, alle rompers, 2 badjassen én het is maat 74/80/86. Maar ze kan zo wel de winter door idd Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 16 sep 2012 - 2:35

Oh leuk! Mijn plan is als ze straks wakker zijn de boel op te ruimen uit te zoeken, dan maak ik ook een foto!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Ella zo 16 sep 2012 - 2:39

Leuk!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 3:00

Zien jullie dat, de onderste plank is nagenoeg leeg Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 16 sep 2012 - 3:23

Wat een berg kleding. Zielig kind heb ik toch hij heeft veel minder, alleen het voorste stukje op jouw bovenste plank dat heeft hij aan kleding ( 2 stapels rompers, dan 2 stapels truitjes/shirts en dan nog broekjes), het hang gedeelte hangen 3 slaapzakken (grote maten) en zijn winterjas. Alles is maat 74/80. 86 heb ik ook een stapeltje van maar dat is ook niet zo veel.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 3:27

Floor, mijn kledingkast ziet er net zo uit hè!
Ik zou het liefste elke dag in de stad lopen en shoppen haha
Dit is zeg maar mijn 'hobby'..

En natuurlijk is een kind niet zielig dan, kom nou!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 16 sep 2012 - 3:32

vind het leuk om te zien. Maar draagt ze dan echt alles zo veel? Of heb je zoveel nodig omdat je niet zo vaak wast?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie zo 16 sep 2012 - 3:39

Haha, je bedoelt vast 'show de kledingkast', maar er staat 'shop'. Dus ik wilde al zeggen, volgens mij spreek je nu je eigen mama's-op-budgettopic tegen Wink. Maar dat is niet zo zie ik. Very Happy Anders had ik het wel heel erg grappig gevonden.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 3:45

Leuk Very Happy

Ik zal van de week ook eens foto's maken. Al moet ik voor H. nog shoppen voor haar winterkleding.

Gast
Gast

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 3:58

Gympie schreef:Haha, je bedoelt vast 'show de kledingkast', maar er staat 'shop'. Dus ik wilde al zeggen, volgens mij spreek je nu je eigen mama's-op-budgettopic tegen Wink. Maar dat is niet zo zie ik. Very Happy Anders had ik het wel heel erg grappig gevonden.

Er moet idd show staan! Thanks!

Floor wij wassen sowieso niet elke dag, Zijn vaak van huis. En het is ook gewoon leuk om elke dag wat anders aan te doen. Rokjes kan ze sowieso meerdere maten aan. Ik heb ook elke dag een andere bui, ga ik stoer of toch chic, licht of donker etc

Watermeloen ik ben benieuwd!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 16 sep 2012 - 4:10

Oh ik was ook niet elke dag hoor en hij heeft elke dag andere kleren aan (vaak 2x) maar zoveel kleren heeft hij gewoon niet.
Maar ik heb net gereageerd op mauwmauw en sunprincess daar wil ik wat kleertjes van overnemen dus hij krijgt weer wat meer Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie zo 16 sep 2012 - 4:23

Parel schreef:
Gympie schreef:Haha, je bedoelt vast 'show de kledingkast', maar er staat 'shop'. Dus ik wilde al zeggen, volgens mij spreek je nu je eigen mama's-op-budgettopic tegen Wink. Maar dat is niet zo zie ik. Very Happy Anders had ik het wel heel erg grappig gevonden.

Er moet idd show staan! Thanks!

Waar het hart vol van is, he...Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Purpleflower zo 16 sep 2012 - 5:49

@Parel, je kan de topic titel aanpassen.. als je op bewerken klikt in je eerste eigen bericht.

Wat een kleding!! hier een stuk minder!
zal morgen een foto maken.

In de kast voor de winter:
5 lange broeken
1 rokje + 2 maillots
5 shirtjes met lange mouwen
3 vestjes lange mouw
2 korte vestjes met korte mouw,soort bolero
stapel rompers korte en lange mouw
2 pyama's

En van dezomer wat ze nog past, paar leggings,t-shirts en 1 zomers rokje
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 5:56

Heb de titel idd aangepast!

Purpleflower, wat jij hebt kan ze idd ook prima mee doen, L. spant ook wel de kroon, maar we krijgen tassen vol kleren van iedereen en het is allemaal zo léuk!

En idd, mijn hart is hier erg vol van haha I I love you shopping!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose zo 16 sep 2012 - 6:14

Geweldig Parel, die kast! En het hang-gedeelte helemaal, ik zie lekker veel roze I love you

Ik zal als ik er aan denk ook een nieuwe foto maken als ik klaar ben met het opruimen van haar kast. Ben bezig de echte zomerkleding langzaamaan op te ruimen, te kijken wat er verder allemaal nog uit kan en de winterspullen in te ruimen. Hier heeft ze in elk geval meer dan genoeg voor de winter Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 6:23

PapillonRose schreef:Geweldig Parel, die kast! En het hang-gedeelte helemaal, ik zie lekker veel roze I love you

Ik zal als ik er aan denk ook een nieuwe foto maken als ik klaar ben met het opruimen van haar kast. Ben bezig de echte zomerkleding langzaamaan op te ruimen, te kijken wat er verder allemaal nog uit kan en de winterspullen in te ruimen. Hier heeft ze in elk geval meer dan genoeg voor de winter Embarassed

Maar toch wil ik dat shirt met strik nog haha!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly zo 16 sep 2012 - 6:32

Leukkk Parel!! lekker vol inderdaad en je kleine meisje ziet er leuk uit op de foto van je profiel!
Ik ben 22weken zwanger...en dit heb ik tot nu toe.moet alles nog wassen en een juiste plek geven. maar al wel erg blij ben met alle spullen.

[img]Nieuwe show de kledingkast van je kindje! IMG-20120912-WA0003[/img]
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 6:37

Oh heerlijk TG! Ik vond dat zo leuk, lekker kleertjes kopen en vouwen haha en dan nog wel rust, lekker zwijmelen! Ik vind dat ze al best wat heeft om aan te trekken Laughing

Ik ben er wel achter gekomen dat ik het bij haar (maar goed ze is dan ook heel licht qua huid en licht qua haar) het leukste vind om echt te knallen qua kleur.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly zo 16 sep 2012 - 6:53

ja zoals ik op de foto zie kan ze die knalkleuren onwijs goed hebben. de style van je kleine meis vind ik erg leuk. (had je verkooptopic ook gezien).

Ja meerdere keren per week doe ik de kast open en kijken ik even naar alles. bekijk het....maak al setjes in mijn hoofd hahaha.heeeerlijk. Heb pas de Zara collectie gezien voor die kleintjes en ben ik ook erg fan van. Ben ook benieuwd hoe ik met shoppen ben als die kleine er is. helemaal leuk!!!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 6:57

Zara is ook heel schattig!
Er staat daar een superschattige jas op, antraciet met witte sterren I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 16 sep 2012 - 7:02

weg

Zo ik heb opgeruimd en zo ziet de kast er nu uit! Onderin liggen de luiers en de billendoekjes, en een tas waar ik spullen in doen als ze gaan logeren of als we gaan zwemmen. Daarboven, de schoenen/laarzen en de winterslaapzak. Daarboven de kleding. De broeken en rokjes liggen op de plank,net als de rompers. Daarboven liggen nog wat boeken, en badjassen enzo.

Laatst aangepast door studiebol op ma 17 sep 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 16 sep 2012 - 7:10

Ik vind het netjes, Studie! Aangezien het allemaal x2 is. Is het allemaal 1 maat?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 16 sep 2012 - 7:12

Parel schreef:Ik vind het netjes, Studie! Aangezien het allemaal x2 is. Is het allemaal 1 maat?

Nee, er hangt nog wat 68, sommige truitjes passen ze nog. Verder 74 en 80.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: