Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

+49
Caroow
Mida4you
Star007
Schism
Jezzie
Aagje!
Bruintje Beer
Puggle
Parisienne
Jade
Shopaholic
mickey
tweeling
lente
Papillio
strawberry
iloverose
Sanne
Viva
Annie24
Printje
Mute_
Aimee
Flower_L
Lejow
Muppetje
Happydobby
Novalee
Liadan
Fearie
PiP
Snoes
Laced
Funk
Linda
*Lookie*
Twellie
_Lana_
Makamba
Slakje
Travelgurly
PapillonRose
Purpleflower
Gympie
Floor
Ella
studiebol
SarahKey
Parel
53 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 Empty Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

Bericht  Viva do 17 jan 2013 - 23:32

Laughing
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 Empty Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!

Bericht  Puggle do 17 jan 2013 - 23:39

Viva schreef:Studiebol, haha tot dat besef ben ik pas ook gekomen, dat ik maar eens moest stoppen met kopen :P

Parisienne, jullie hebben ook lekker veel keuze Wink

Puggle, dat tijger/panterprintvestje is leuk, Parel had ook al zoiets.

Pip, Laughing

Is van de h&m smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  _Lana_ vr 18 jan 2013 - 0:04

Haha ik kom tot het besef dat ik best nog wel meer kan kopen Laughing .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Bruintje Beer vr 18 jan 2013 - 1:05

PiP schreef:Dit is zo`n goed topic, dan kan ik mijn man gewoon af en toe laten zien dat het bij ons allemaal wel meevalt Laughing
+1 Very Happy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor vr 18 jan 2013 - 1:39

studie ik ga volgende week de kledingkast laten zien als mijn man alles mee heeft gebracht. ik meld er wel alvast bij dat hij dan helemaal vol zit met kleding vanaf maat 80, 86, 92 en 98/104 hahaha. Mijn man heeft echt veel gekocht volgens mij.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aagje! zo 20 jan 2013 - 1:09

Dit is de kast van mijn dochter. er missen nog twee truitjes.

links onder liggen kleren voor de wintersport, dat heeft mijn schoonmoeder allemaal gekocht pas.

ik vind het wel meevallen hoeveel kleren ze heeft Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 561177

*weg*

Laatst aangepast door Aagje! op ma 21 jan 2013 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jezzie zo 20 jan 2013 - 1:23

*weg*

Laatst aangepast door Jezzie89 op zo 20 jan 2013 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Schism zo 20 jan 2013 - 1:31

Dacht dat t wel meeviel met K z'n kleren, maar volgens mij heeft ie best veel Laughing
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor ma 21 jan 2013 - 8:35

weg

Laatst aangepast door Floor op ma 21 jan 2013 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 8:37

Leuk floor! Hij heeft goed uitgepakt.

En nou ben ik ook reuze nieuwsgierig naar wat hij voor jou heeft gekocht. Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  studiebol ma 21 jan 2013 - 8:38

Zo die heeft zich goed uitgeleefd daar in de winkels! Leuk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor ma 21 jan 2013 - 8:46

Leuke smaak heeft hij he, vind ik tenminste. Dat van mij zit al in de wasmand Very Happy ik wil het zo snel mogelijk aan.
3 hoodies/truien van Gap, een vest, 2 nette truien en een broek allemaal van tommy.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 8:56

Echt lief dat hij dat allemaal mee neemt! En hij heeft het zelf allemaal uitgekozen of heb jij hem instructies gegeven wat je leuk vindt?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Floor ma 21 jan 2013 - 8:59

Ik heb alleen gezegd dat ik wat wou van tommy voor mezelf (ik had er afgelopen jaar al wat broeken van gekocht maar ik ben 18 kilo afgevallen nu dus die broeken zijn te groot. Helaas is de broek die hij mee heeft gebracht net te strak dus ik hoop dat ik nog wat kan afvallen. hij is wel super leuk een knalrode). Verder heeft hij gewoon alles uitgezocht, ik heb wel maten doorgegeven dus voor onze zoon is de kleding soms voor 2 jaar soms voor 3 jaar.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Linda ma 21 jan 2013 - 9:01

Leuk hoor! En als je zoveel bent afgevallen dan heb je ook zeker wat kleding verdiend!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Floor ma 21 jan 2013 - 9:03

ahh dank je smile
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Jade ma 4 feb 2013 - 7:34

Even een upje, want ik kan ook eindelijk ons kastje showen!

Er moeten nog meer kleertjes gekocht worden Laughing, maar het begin is er!

de commode:

wij hebben maar een kleine commode, dit zit er in de kastjes:

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 161hs8y

Wikkeldekens, pyjama, mandje met speentjes, flesje etc. hydrofiel luiers

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 33mpr4n

rompers korte mouw, lange mouw, hydrofiel washandjes, monddoekjes

Ook een klein kledingkastje:

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 Zj8pcz

Hanggedeelte (hangt op maat)

Daaronder broekjes (voor klein, achter groter), leggings en rokjes

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 10o09c4

hanggedeelte met grotere shirtjes (68) en vestjes

daaronder mandjes met sokken, mutsjes en maillots

Beddengoed en dergelijke ligt gewoon in de gangkast op de overloop.

Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 10zwbrd

In de ruimte tussen de kastjes en het aankleedkussen liggen luiers en dergelijke.

De kastjes boven de commode zijn nog leeg (iemand tips??)

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Star007 ma 4 feb 2013 - 8:51

Mooie kamer / meubela Jade! Ik zou boven de commode crempjes ed zetten. Of leuke knuffels.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Jade ma 4 feb 2013 - 9:06

Star007 schreef:Mooie kamer / meubela Jade! Ik zou boven de commode crempjes ed zetten. Of leuke knuffels.

dankjewel!

verzorgingsspullen heb ik nu nog in het mandje naast het aankleedkussen, maar misschien kan ik dat inderdaad beter in het kastje erboven zetten (gebruik je toch niet elke dag).

Het lijken trouwens allemaal andere kleuren (de meubeltjes), maar de buitenkant is van alle meubeltjes hetzelfde! De binnenkant van t kledingkastje is alleen niet mee gewit Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 1270000679.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you ma 4 feb 2013 - 9:18

Mooi hoor Jade!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 5:04

Zo op de foto's lijkt het heel weinig, maar het is toch best wel veel.

De kledingkast, bovenin rompers en broekjes, shirtjes en bopakjes hangen. Eronder ligt nog wat speelgoed en mijn kraampakket. Er zijn nog 3 planken, daar ligt niks.
Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 IMAG1228_zpsc8596bec

De commode, in de bovenste la vooral troepjes en luiers
Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 IMAG1227_zpsce86edf1

In de tweede la liggen de verzorgingspullen, sokjes en mutsjes
Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 IMAG1224_zpsc86eaa03

En de onderste, helemaal vol met lakentjes, dekens en badcapes
Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 IMAG1226_zpscb165a4f
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  NoName88 di 5 feb 2013 - 5:22

Weinig Caroow? En Jade ook, zoveel had ik echt niet van te voren. Scheelt misschien wel dat wij van te voren het geslacht niet wisten.
Ik geloof dat K zijn kast nu (bijna 2 mnd oud) ongeveer zo vol zit als de kast van Caroow. Het meeste daarvan is er afgelopen 3 weken bij gekomen.

Sowieso ben jij mooi op tijd klaar geloof ik Jade. Heb je alles al gewassen en zo?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Jade di 5 feb 2013 - 5:24

NoName88 schreef:Weinig Caroow? En Jade ook, zoveel had ik echt niet van te voren. Scheelt misschien wel dat wij van te voren het geslacht niet wisten.
Ik geloof dat K zijn kast nu (bijna 2 mnd oud) ongeveer zo vol zit als de kast van Caroow. Het meeste daarvan is er afgelopen 3 weken bij gekomen.

Sowieso ben jij mooi op tijd klaar geloof ik Jade. Heb je alles al gewassen en zo?

Ik vind de kast van Caroow ook vol! haha

Wat je in het kastje ziet hangen is 56/62/68 (68 onderin of achterin). Maat 50 moeten we nog kopen, maar ik heb ook nog niet echt veel lekkere zachte pakjes is 56.

Ik denk dat het wel scheelt als je het geslacht weet Wink, daardoor hangen er ook al grotere maatjes in de kast!

Ziet er leuk uit hoor jullie kastjes Caroow! Handig dat je zoveel ruimte hebt in de commode, dat mis ik stiekem wel een beetje!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 5:30

Ik heb 44/50/56 en een klein beetje 62 in de kast, groter ligt in een ladekast op onze slaapkamer. En er is nog een pakket van de h&m onderweg Embarassed Ik vind het ook niet weinig hoor, maar het lijkt wel minder dan het is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade di 5 feb 2013 - 5:32

Caroow schreef:Ik heb 44/50/56 en een klein beetje 62 in de kast, groter ligt in een ladekast op onze slaapkamer. En er is nog een pakket van de h&m onderweg Embarassed Ik vind het ook niet weinig hoor, maar het lijkt wel minder dan het is.

heerlijk toch?! Ik geniet ook lekker van het shoppen hoor! Ik heb 68 nu even onderin gelegd, maar denk dat dat straks gewoon naar de overloop gaat.

Wij 'moeten' er nog wel wat bij hebben (oa. rompers, maat 50, eerste pakje en wat zachte pakjes).

Verder zijn we geloof ik ook aardig compleet. Kwam er alleen achter dat ik vergeten ben om molton hoeslakentjes te kopen Nieuwe show de kledingkast van je kindje! - Pagina 7 827601

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: