Nieuwe show de kledingkast van je kindje!
+49
Caroow
Mida4you
Star007
Schism
Jezzie
Aagje!
Bruintje Beer
Puggle
Parisienne
Jade
Shopaholic
mickey
tweeling
lente
Papillio
strawberry
iloverose
Sanne
Viva
Annie24
Printje
Mute_
Aimee
Flower_L
Lejow
Muppetje
Happydobby
Novalee
Liadan
Fearie
PiP
Snoes
Laced
Funk
Linda
*Lookie*
Twellie
_Lana_
Makamba
Slakje
Travelgurly
PapillonRose
Purpleflower
Gympie
Floor
Ella
studiebol
SarahKey
Parel
53 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Nieuwe show de kledingkast van je kindje!
Ik durf wel, maar H. heeft dan ook niet heel veel kleding. Wij hebben geen kledingkast i.v.m. ruimtegebrek, dus haar kleren liggen in de commode. Alles wat hier ligt, past ze wel (geloof ik). De kleding die te klein is, haal ik er vaak gelijk uit om het naar de berging te brengen.
Dit zijn de bovenste twee lades. In de onderste la ligt rommel.
Dit zijn de bovenste twee lades. In de onderste la ligt rommel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk z8 jurkje Sanne!
Links bovenin liggen haar pyjama's, onderbroekjes en hemdjes.
daaronder hangt wat en haar schoenen.
Rechts boven alle bovenkleding, voor rechts met lange mouwen, links korte mouwen, erachter lange mouw wat niet zo vaak aan gaat.
Daaronder achteraan links haar legging, rechts lange broeken. Voor de leggings haar rokjes, daarvoor korte broeken en rechts voor de lange broeken haar driekwart broeken.
Daaronder korte vestjes/bolero's en haar sokkenmandje
En daaronder dingen die ze nog niet aankan.
Moet nodig opgeruimd worden overigens ja...
Dit is voor de kleine meid. Veel zit in de was. Echt logica zit er niet in In het laatje liggen setjes, en op de plank de rest.
Links bovenin liggen haar pyjama's, onderbroekjes en hemdjes.
daaronder hangt wat en haar schoenen.
Rechts boven alle bovenkleding, voor rechts met lange mouwen, links korte mouwen, erachter lange mouw wat niet zo vaak aan gaat.
Daaronder achteraan links haar legging, rechts lange broeken. Voor de leggings haar rokjes, daarvoor korte broeken en rechts voor de lange broeken haar driekwart broeken.
Daaronder korte vestjes/bolero's en haar sokkenmandje
En daaronder dingen die ze nog niet aankan.
Moet nodig opgeruimd worden overigens ja...
Dit is voor de kleine meid. Veel zit in de was. Echt logica zit er niet in In het laatje liggen setjes, en op de plank de rest.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
leuk leuk kasten kijken,ben nu op werk maar maak.morgen ook even een foto
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Leuk
Parel durft denk ik niet meer...
Viva- Kletskop
Viva schreef:Leuk
Nee dat snap ik wel dat die niet meer durft
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Dit is B. zijn kast. Volgens mij duidelijk te zien wat wat is. De shirts rechts van de kapstokjes zijn nog te groot..... En de rol rijstwafels is voor bij opa en oma, hahaha. Die heb ik er vast neergezet, anders vergeet ik ze...
*foto weg*
*foto weg*
Laatst aangepast door Papillio op wo 16 jan 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
strawberry schreef:Viva schreef:Leuk
Papillio, ziet er wel leuk uit, rijstwafels in zijn kast, ghehe.
Viva- Kletskop
strawberry schreef:Viva schreef:Leuk
Parel werkt gewoon bikkelhard, én is na haar werk nog een rondje gaan sleeën!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn man is in het buitenland en smste net of dat de hangertjes van de kleertjes achter mochten blijven, z'n koffer werd wat zwaar om zo mee terug te nemen naar NL Volgens mij kan ik dus binnenkort mee doen met een overvolle kledingkast van onze zoon.
Hij heeft echt veel gekocht en ik heb geen idee wat dus ik ben benieuwd.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is M. haar kast;
Bovenste plank ligt beddengoed, de plank eronder pyjama's, mutsjes en vast kleding in de volgende maat. Eronder hangen links vestjes/jasjes (er mist 1 vestje en 1 jasje) en shirtjes/rokjes/jurkjes maat 56 (er missen 2 setjes). Onderop liggen broekjes en maillots. Rompers, sokjes etc. liggen in de commode. In de kast zitten ook nog 3 laatjes; 2 met kleding in grotere maten en schoentjes/snowboots (gekregen), de onderste lade is een beetje een rommella nu, dat wordt straks speelgoed/knuffels denk ik.
Bovenste plank ligt beddengoed, de plank eronder pyjama's, mutsjes en vast kleding in de volgende maat. Eronder hangen links vestjes/jasjes (er mist 1 vestje en 1 jasje) en shirtjes/rokjes/jurkjes maat 56 (er missen 2 setjes). Onderop liggen broekjes en maillots. Rompers, sokjes etc. liggen in de commode. In de kast zitten ook nog 3 laatjes; 2 met kleding in grotere maten en schoentjes/snowboots (gekregen), de onderste lade is een beetje een rommella nu, dat wordt straks speelgoed/knuffels denk ik.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Bovenin zie je links een sokkenmandje, op de voorgrond lange mouwen rompers, daarachter 2 stapels leggings en maillots (hebben een nichtje dus er ligt van 80 tot gloednieuwe krijgertjes in 92), daarnaast rokjes en jeans.
Onder van links naar rechts ; vestjes, shirts lange mouw, jurkjes, shirts korte mouw. Vanaf dat donkerblauwe jasje is een maatje (of 5 haha) groter.
Er zit nog 1 vest en 1 shirt in de was, en 2 rompers.
Is het erg shockerend?
Onder van links naar rechts ; vestjes, shirts lange mouw, jurkjes, shirts korte mouw. Vanaf dat donkerblauwe jasje is een maatje (of 5 haha) groter.
Er zit nog 1 vest en 1 shirt in de was, en 2 rompers.
Is het erg shockerend?
Parel- Ratel
Nou, ik vind het wel veel, Parel, maar shockerend? Neuh, volgens mij staan er meer zulke kasten in dit topic.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Valt toch wel mee parel.
Floor- Ratel
Ik vind het wel mee vallen hoor parel, L heeft net zo veel
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Parel ik vind het niet schokkend, bij een meisje heb je sowieso al meer in de kast door alle leggings en maillots
Ik ben benieuwd naar de kast van het meisje van papilonrose (schrijf het vast ontzettend fout) zij koopt volgens mij ook altijd veel voor haar meisje dus ik ben benieuwd hoe haar kast er uit ziet.
Ik ben benieuwd naar de kast van het meisje van papilonrose (schrijf het vast ontzettend fout) zij koopt volgens mij ook altijd veel voor haar meisje dus ik ben benieuwd hoe haar kast er uit ziet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het ook echt best meevallen!
Parel- Ratel
Lente, wauwie jouw kast is lekker netjes!
Leuk hoor
Parel, als ik jouw kast zo zie heb ik zin om erin te neuzen, zoveel leuke meiden dingen lijk ik te zien (ja van de zijkant nogwel )
Valt inderdaad mee, maar het is nu ook, ze groeien zo hard, dus je hebt steeds wel nieuwe dingen nodig. Vervelend...
Leuk hoor
Parel, als ik jouw kast zo zie heb ik zin om erin te neuzen, zoveel leuke meiden dingen lijk ik te zien (ja van de zijkant nogwel )
Valt inderdaad mee, maar het is nu ook, ze groeien zo hard, dus je hebt steeds wel nieuwe dingen nodig. Vervelend...
Viva- Kletskop
Viva schreef:Lente, wauwie jouw kast is lekker netjes!
Leuk hoor
Haha ja, en als ik iets leuks zie wat ik moet hebben koop ik gewoon een maat groter haha
Parel- Ratel
Parel, zie ik daar een tijgerprintvestje in je kast? Waar komt het vandaan ?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Floor schreef:Mijn man is in het buitenland en smste net of dat de hangertjes van de kleertjes achter mochten blijven, z'n koffer werd wat zwaar om zo mee terug te nemen naar NL Volgens mij kan ik dus binnenkort mee doen met een overvolle kledingkast van onze zoon.
floor wat leuk dat je man dat doet! Die van mij zit ook heeeeel vaak in het buitenland maar heeft pas 2x wat mee genomen
studiebol- Ratel
Jammer studie dat hij niet zo vaak wat mee brengt. Vind hij het niet leuk om te winkelen/wat voor de meiden te kopen of heeft hij geen tijd?
Mijn man zoekt vooraf uit waar de winkels zitten en vraagt naar de maten en brengt dan wat mee (ik heb het vermoeden echt veel deze keer hahaha voor mij heeft hij ook kleding gekocht)
Mijn man zoekt vooraf uit waar de winkels zitten en vraagt naar de maten en brengt dan wat mee (ik heb het vermoeden echt veel deze keer hahaha voor mij heeft hij ook kleding gekocht)
Floor- Ratel
Floor schreef:Jammer studie dat hij niet zo vaak wat mee brengt. Vind hij het niet leuk om te winkelen/wat voor de meiden te kopen of heeft hij geen tijd?
9 van de 10 keer heeft hij geen tijd, dus ik snap het ook wel hoor, maar goed als hij dan wat mee neemt is het altijd wel heel leuk. En vaak zit hij in van die afgelegen plekken dat daar niet eens fatsoenlijke winkels zijn
studiebol- Ratel
Floor, heerlijk zo'n man!! Ik ben nieuwsgierig wat hij heeft meegenomen.
Leuk om al die kasten te zien! Ik zal dit weekend ook weer eens een foto maken. Het valt op het moment reuze mee, ze heeft opeens een groeispurt gehad, terwijl ze al een poosje stil stond.
Leuk om al die kasten te zien! Ik zal dit weekend ook weer eens een foto maken. Het valt op het moment reuze mee, ze heeft opeens een groeispurt gehad, terwijl ze al een poosje stil stond.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik ben ook benieuwd wat je man geshopt heeft Floor, en zelfs voor jou! Als mijn man ergens naartoe zou gaan zou hij nooit uit zichzelf gaan winkelen, haha.
Viva- Kletskop
leuk he, ik ben ook zo benieuwd, ik weet dat ik een broek krijg, een trui, een vest en een bloes/polo en een handtas. Wat onze zoon krijgt weet ik niet.
Studie, als hij geen tijd heeft snap ik het ook wel hoor, het is natuurlijk wel extra leuk als hij een keer wat mee brengt en als hij afgelegen zit is het ook erg lastig.
Viva, mijn man gaat dus uit zichzelf daar winkelen, ook echt voor zichzelf en voor ons maar ook voor vrienden/familie als die echt iets willen hebben.
nog even wachten maar als hij terug is zal ik een foto plaatsen van wat hij mee heeft genomen maar dat duurt dus nog even.
Studie, als hij geen tijd heeft snap ik het ook wel hoor, het is natuurlijk wel extra leuk als hij een keer wat mee brengt en als hij afgelegen zit is het ook erg lastig.
Viva, mijn man gaat dus uit zichzelf daar winkelen, ook echt voor zichzelf en voor ons maar ook voor vrienden/familie als die echt iets willen hebben.
nog even wachten maar als hij terug is zal ik een foto plaatsen van wat hij mee heeft genomen maar dat duurt dus nog even.
Laatst aangepast door Floor op wo 16 jan 2013 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Kledingkast van je kindje-fototopic
» Show de zomerjas van je kindje!
» Show de winterjas van je kindje