Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:27

Als zusje het forum opheft, maakt een ander toch weer een nieuwe aan? Lijkt mij tich niet de moeilijkste klus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:28

Carrie schreef:
Fruity schreef:Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Wat een onzin, ik wil helemaal niet naar het No-café, jij kan er wel zo luchtig over doen, maar ik zou het echt heel jammer vinden.

Ik sluit me helemaal bij Carrie aan...er zijn hier zoveel meiden die ik echt waardeer, dat ik het doodzonde zou vinden als het hele forum ineens uit de lucht is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:28

Het is toch logisch dat we Zusje in vertrouwen nemen. Zij heeft dit forum opgericht, is Admin, en ik heb tot zaterdag ALTIJD gedacht dat niemand wist wie de Biechtjes waren. Natuurlijk mezelf wel eens afgevraagd of iemand het kon zien, maar ik ging er van uit van niet.
Noem me naïef, maar ik had daar echt vertrouwen in. Ik vind het heel, heel erg jammer dat dat blijkbaar werd doorgespeeld naar elkaar. Ik heb ook best wat onder het Biechtaccount gepost en ik ben nu ook bang dat ik over de tong gegaan ben.

Maar goed, ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat er überhaupt waar is, het is Zusjes verhaal tegen die van Smikkell.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:28

Carrie schreef:
Fruity schreef:Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Wat een onzin, ik wil helemaal niet naar het No-café, jij kan er wel zo luchtig over doen, maar ik zou het echt heel jammer vinden.

Kalm kalm. Het was een grapje. Iedereen hapt hier nu op elkaar? Jottem! Bak hier je taart.  - Pagina 31 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:29

Lejow schreef:Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken Smikkel?
Anderen nog zwarter maken dan jij op dit moment gemaakt bent (want wat jij doet, doet ikkie lekker oooooohooook)?
Je boven de rest willen zetten, omdat jij lekker zoveel roddels weet?
Puur om het rellen?
Ik snap niet zo goed waarom je nu zo door gaat, en werkelijk iedereen er bij gaat halen.

Lejow, doe eens even rustig en maak jezelf niet zo gek. Jij blijft doorgaan op Smikkell, laat haar toch? Dat Smikkell deze dingen over Zusje hier neer gooit, wil ik absoluut niet goed praten. Ik vind het laag. Máár, ik snap het wel. En weet je, als ik van veel dingen beschuldigt werd, terwijl ik onschuldig zou zijn, zou ik waarschijnlijk ook alles online gooien. Niet heel gek toch? Ik zie nergens in haar posts terug dat ze het puur om het rellen doet, ze legt namelijk alles heel uitgebreid uit. Smikkell verdedigt zich, dat is haar goed recht. Dat niemand haar geloofd, tja, daar kan ik ook niets aan doen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  SuperGrover ma 17 sep 2012 - 7:29

Smikkell, dit is echt onverstandig. Ik snap je boosheid absoluut, dat het oneerlijk is dat jij nu de gebeten hond bent. Maar dit lost niets op. Ga offline, ga een stuk hardlopen ofzo, of smijt wat servies aan diggelen. Op deze manier worden ruzies verder opgelaaid. Laat dit alsjeblieft niet verder escaleren. En het is zo zonde om hierom je vriendschap met Zusje te ruineren. Koel even af en denk hier nog even over na. Deze boze woorden kunnen je nog heel lang achtervolgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:30

Smikkell schreef:
Confusion schreef:
Joan schreef:
Carrie schreef:Ik denk dat als jullie zo doorgaan dat Zusje het hele yesforum opheft. Is dat wat jullie willen? Dat zou ik echt heel erg jammer vinden.

Hier ben ik ook bang voor inderdaad.

Ik ook...
Wil je op zo'n forum zitten dan?

Nouja, prettig is het niet als het waar is. Maar, ik vind het wel naïef van de biechtjes dat ze denken dat niemand kan achterhalen wie ze zijn. Tuurlijk kan dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Admin ma 17 sep 2012 - 7:30

Smikkell schreef:
Fruity schreef:Smikkell heeft haar hele computer vol staan met informatie over anderen, incl. foto's. Hoe ziek is dat dan smile
Ik heb niet eens een computer. Dat is een idee dat weer in jullie clubje is ontstaan. Er zijn idd mensen die dat hebben.

Ja, Zusje gaf me informatie door. Over forummers, over biechtjes, over mensen die onder dubbele accounts posten. Omdat ik ook snel mensen herken, kreeg ik bevestiging. Ze heeft ook eem aantal mensen het wachtwoord van admin gegeven. O.a. ik kon daar dus op. Net als dat Zusje wel eens heeft gepost onder Doedel haar account en een deel van de opmerkingen van Smikkell naar PS kwamen ook van Zusje. Ze wilde alleen niet rellen onder Zusje ivm haar goede naam, rol en burgemeesters.

Ik weet wie de burgemeesters zijn. Daar heb ik verder niets op aan te merken, behalve dat ze op een na niet vallen onder onbekenden.

Wat ben jij een naar mens dat je mensen dit wijs gaat zitten maken. Ik heb je 1 keer mijn wachtwoord gegeven toen er een grote rel gaande was en ik dingen niet op het forum wilde hebben. Deze heb je die avond zitten verwijderen en daarna heb ik mijn wachtwoord gewijzigd. NIEMAND anders heeft ooit mijn wachtwoord gehad.

Roddelen? Ja, dat heb ik vast weleens gedaan. Wie niet? Moet ik inderdaad maar heilig zijn dan? Je brengt het nu zo alsof je je er jaren lang aan hebt geërgerd. Wellicht vergeet je even je eigen aandeel hierin. En dan dit, van de een op de andere dag besluit je maar dat het allemaal open en bloot moet? De dingen die Doedel geplaatst heeft zijn zeker niet allemaal afkomstig van mijn hand. En dan nog zou ik ze niet zo hier neer hebben gezet en was het ook nooit iets waar ik me zo veel mee bezig hield. Al helemaal niet zo veel als jij dat deed en waarschijnlijk nog doet.

Heb ik jou zoveel informatie doorgespeeld? Serieus? Jij gaat wel heel laag en ik snap echt niet waar ik dit aan te danken heb. Eerder gaf je nog aan dat je mijn eerste alinea wilde beamen en daarin staat toch echt heel iets anders. Heel jammer en ja, teleurstellend. Ik wil dat je me met rust laat, op alle mogelijk manieren. Ik wil helemaal niets meer met jou te maken hebben. Ik heb je meerdere malen gevraagd wat ik je heb aangedaan en heb er nul keer antwoord op gehad. Ik doe me niet heilig voor en ben al helemaal nooit tegen jou geweest. Sterker nog, ik heb na het desbetreffende reltopic ook in het MT aangegeven dat ik jouw rol hierin niet zag en dat als mensen dat wel zagen, ze mij een PM mochten sturen. Resultaat; NUL PM's.

En nee, het eerste topic gaat zeker niet terug. Dat staat vol kwetsende dingen die helemaal niet out in the open hoeven te staan. Ook al worden ze miljoenen keren besproken onder andere forummers.

PS. Ik zal het forum niet opheffen, daar hoeven jullie echt niet bang voor te zijn.


Laatst aangepast door Admin op ma 17 sep 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 7:30

Zelda er is altijd een beheer wat alles kan zien, dat is op iedere site zo. Als je het ook wilt zien is een tweede en om het door te spelen nouja daar zal ik maar niks over zeggen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:31

Fruity schreef:
Carrie schreef:
Fruity schreef:Gaan we toch naar het No-café? Is die überhaupt nog in de lucht?

Wat een onzin, ik wil helemaal niet naar het No-café, jij kan er wel zo luchtig over doen, maar ik zou het echt heel jammer vinden.

Kalm kalm. Het was een grapje. Iedereen hapt hier nu op elkaar? Jottem! Bak hier je taart.  - Pagina 31 281626781

Joh, doe eens niet zo kinderachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow ma 17 sep 2012 - 7:31

Roza schreef:
Lejow schreef:Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken Smikkel?
Anderen nog zwarter maken dan jij op dit moment gemaakt bent (want wat jij doet, doet ikkie lekker oooooohooook)?
Je boven de rest willen zetten, omdat jij lekker zoveel roddels weet?
Puur om het rellen?
Ik snap niet zo goed waarom je nu zo door gaat, en werkelijk iedereen er bij gaat halen.

Lejow, doe eens even rustig en maak jezelf niet zo gek. Jij blijft doorgaan op Smikkell, laat haar toch? Dat Smikkell deze dingen over Zusje hier neer gooit, wil ik absoluut niet goed praten. Ik vind het laag. Máár, ik snap het wel. En weet je, als ik van veel dingen beschuldigt werd, terwijl ik onschuldig zou zijn, zou ik waarschijnlijk ook alles online gooien. Niet heel gek toch? Ik zie nergens in haar posts terug dat ze het puur om het rellen doet, ze legt namelijk alles heel uitgebreid uit. Smikkell verdedigt zich, dat is haar goed recht. Dat niemand haar geloofd, tja, daar kan ik ook niets aan doen.

Oh geloof me, ik maak mezelf absoluut niet gek hoor. Ik vraag me alleen af waarom ze alles er bij moet halen.
Kat in het nauw?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:31

Rush schreef:Zelda er is altijd een beheer wat alles kan zien, dat is op iedere site zo. Als je het ook wilt zien is een tweede en om het door te spelen nouja daar zal ik maar niks over zeggen.
Dat wist ik niet, maar goed, ik heb dan ook weinig verstand van fora....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  SoGood ma 17 sep 2012 - 7:31

Omg, wat een ellende hier zeg.. Bak hier je taart.  - Pagina 31 1270000679 Als je al dacht het ergste gehad te hebben..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 7:32

Zelda schreef:Het is toch logisch dat we Zusje in vertrouwen nemen. Zij heeft dit forum opgericht, is Admin, en ik heb tot zaterdag ALTIJD gedacht dat niemand wist wie de Biechtjes waren. Natuurlijk mezelf wel eens afgevraagd of iemand het kon zien, maar ik ging er van uit van niet.
Noem me naïef, maar ik had daar echt vertrouwen in. Ik vind het heel, heel erg jammer dat dat blijkbaar werd doorgespeeld naar elkaar. Ik heb ook best wat onder het Biechtaccount gepost en ik ben nu ook bang dat ik over de tong gegaan ben.

Maar goed, ik weet eigenlijk ook helemaal niet wat er überhaupt waar is, het is Zusjes verhaal tegen die van Smikkell.

Ik weet ook wel zeker dat het bij veel mensen bekend is. Ik heb ook een keer gebruik gemaakt van het biechtaccount.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 7:34

Zelda schreef:
Eucalypta schreef:Great people talk about ideas, average people talk about things, small people talk about other people.



Ik quote je onderschrift maar even antibes. Dat vat het aardig samen.
Ik vind dat echt zo'n onzin. Iedereen praat wel eens over een ander, dat maakt je nog niet meteen 'small'.

Het gaat om de verhouding natuurlijk.. Wink Het viel mij laatst met een vriendin op dat we echt de halve dag samen aan het praten waren en we echt serieus alleen maar over "dingen" praatten, terwijl ik andere vriendinnen heb waarbij het al heel snel meer sociale praat wordt qua weetjes (niet eens roddels hoor) over anderen. Ik heb zelf die neiging echt bijna niet.

Nu ben ik ook een beetje sociaal gestoord en niet erg geinteresseerd in mijn medemens, dat is volgens mij meer de oorzaak. Ik weet hier ook nog steeds van de meeste forummers niet wie wie is, naamwisselingen volg ik helemaal niet (wie is Luce, wie is Zelda, wie is Watermeloen, wie is Stuiterbal - oh gelukkig, PurpleSparkle heeft net duidelijk gemaakt wie ze was) en als ik het al hoor onthoud ik het niet, laat staan welke verhalen erbij horen.. laughcry Meer onvermogen dan onwil, want zo'n leuk persoon ben ik niet eens.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:34

Admin schreef:
PS. Ik zal het forum niet opheffen, daar hoeven jullie echt niet bang voor te zijn.

Gelukkig want ik heb het hier gewoon naar mijn zin smile

Kom allemaal gezellig naar beauty en mode.. Daar is het bere gezellig.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:35

Punk'd schreef:
Admin schreef:
PS. Ik zal het forum niet opheffen, daar hoeven jullie echt niet bang voor te zijn.

Gelukkig want ik heb het hier gewoon naar mijn zin Bak hier je taart.  - Pagina 31 561177

Kom allemaal gezellig naar beauty en mode.. Daar is het bere gezellig.. Wink
Love, peace and happiness Bak hier je taart.  - Pagina 31 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga ma 17 sep 2012 - 7:35

Zelda, bij elke biecht die ontzettend opvalt, wordt er geroddeld en onderling besproken wie 't zou zijn. Ik heb me hier ook schuldig aan gemaakt; whatsappen naar andere forummers van 'Joh heb je die of die biecht gelezen, zou 't die of die zijn?'

Punt is alleen, zoals, geen idee wie eigenlijk, dat al opmerkte; dat gebeurde altijd al, op 't oude forum al. Alleen niemand heeft 't ooit openbaar gegooid, dus is er niks aan 't handje geweest.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 7:35

Zelda schreef:
Rush schreef:Zelda er is altijd een beheer wat alles kan zien, dat is op iedere site zo. Als je het ook wilt zien is een tweede en om het door te spelen nouja daar zal ik maar niks over zeggen.
Dat wist ik niet, maar goed, ik heb dan ook weinig verstand van fora....
Geeft niks, maar daarom moet je ook altijd zo oppassen wat je online zet!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 7:36

Het lijkt mij wel heel logisch dat zij kan zien wie de Biechtjes zijn, ze kan toch zien onder welk IP-adres iemand post en of dat IP-adres overeenkomt met dat van een vaste gebruiker? Ze zal vast niet de hele dag zitten uit te vogelen welke biecht door wie is gedaan, maar ze kán het dus wel, in geval van nood maakt ze er misschien gebruik van en dat ze incidenteel wel eens spiekt puur uit nieuwsgierigheid kan ik haar ook niet kwalijk nemen. Dat is nou eenmaal het voorrecht dat je hebt als je de hele boel runt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 7:36

Zelda schreef:
Rush schreef:Zelda er is altijd een beheer wat alles kan zien, dat is op iedere site zo. Als je het ook wilt zien is een tweede en om het door te spelen nouja daar zal ik maar niks over zeggen.
Dat wist ik niet, maar goed, ik heb dan ook weinig verstand van fora....

Zover ik weet, als het gaat zoals op het forum dat ik beheer, dan staan IP adressen niet automatisch gekoppeld aan gebruikersnamen. Dus als er een vermoeden zou zijn wie een biechtje was, dan kunnen ze a.d.h.v. dat biecht-bericht het IP adres zien, dan een bericht opzoeken van de betreffende forumster dan dat IP adres checken en dan een link leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:37

Lejow schreef:
Roza schreef:
Lejow schreef:Wat wil je hier nu eigenlijk mee bereiken Smikkel?
Anderen nog zwarter maken dan jij op dit moment gemaakt bent (want wat jij doet, doet ikkie lekker oooooohooook)?
Je boven de rest willen zetten, omdat jij lekker zoveel roddels weet?
Puur om het rellen?
Ik snap niet zo goed waarom je nu zo door gaat, en werkelijk iedereen er bij gaat halen.

Lejow, doe eens even rustig en maak jezelf niet zo gek. Jij blijft doorgaan op Smikkell, laat haar toch? Dat Smikkell deze dingen over Zusje hier neer gooit, wil ik absoluut niet goed praten. Ik vind het laag. Máár, ik snap het wel. En weet je, als ik van veel dingen beschuldigt werd, terwijl ik onschuldig zou zijn, zou ik waarschijnlijk ook alles online gooien. Niet heel gek toch? Ik zie nergens in haar posts terug dat ze het puur om het rellen doet, ze legt namelijk alles heel uitgebreid uit. Smikkell verdedigt zich, dat is haar goed recht. Dat niemand haar geloofd, tja, daar kan ik ook niets aan doen.

Oh geloof me, ik maak mezelf absoluut niet gek hoor. Ik vraag me alleen af waarom ze alles er bij moet halen.
Kat in het nauw?

Geen idee, of ze in het nauw zit. Mijn post komt over, zie ik nu, alsof ik Smikkell voor 100% geloof. Nee, dat doe ik niet.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Caro ma 17 sep 2012 - 7:38

Poeh poeh.. Een mens moet maar iets te doen hebben..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Admin ma 17 sep 2012 - 7:38

Watermeloen schreef:
Zelda schreef:
Rush schreef:Zelda er is altijd een beheer wat alles kan zien, dat is op iedere site zo. Als je het ook wilt zien is een tweede en om het door te spelen nouja daar zal ik maar niks over zeggen.
Dat wist ik niet, maar goed, ik heb dan ook weinig verstand van fora....

Zover ik weet, als het gaat zoals op het forum dat ik beheer, dan staan IP adressen niet automatisch gekoppeld aan gebruikersnamen. Dus als er een vermoeden zou zijn wie een biechtje was, dan kunnen ze a.d.h.v. dat biecht-bericht het IP adres zien, dan een bericht opzoeken van de betreffende forumster dan dat IP adres checken en dan een link leggen.

Ik hoef alleen maar op 1 knop te drukken om te zien of een dergelijk bericht nog gekoppeld is aan een ander maar zoals ik al eerder aangaf is het echt niet zo dat ik dat bij elk Biechtje doe, ik hou dat topic niet echt bij.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Roza ma 17 sep 2012 - 7:39

Antibes schreef:Meer onvermogen dan onwil, want zo'n leuk persoon ben ik niet eens.. laughcry

Wel joh, je bent hartstikke gezellig!

Om het toch nog positief te houden hier

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 31 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum