Onmisbare beautyproducten
+9
Arwyn
Niekske
Eris
Jules
Beachgirl
Guus
Blond
Zora
Pannetoet
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Onmisbare beautyproducten
Maple schreef:Oh, die handcreme heb ik ook en ik ben nog altijd op zoek naar een goede dagcreme. Heb er weleens over nagedacht om 'm op m'n gezicht te smeren, maar voor mijn gevoel ruik ik dan helemáál naar een wandelend pak chocoladevla.Punk'd schreef:
Die onderste gebruik ik trouwens als dagcreme. Krijg er wangetjes van zo zacht als een babybil
haha ja de eerste 5 minuten is het inderdaad niet geweldig, maar dan ben ik mijn huis toch nog niet uit
Gast- Gast
Waar ik niet zonder kan zijn concealer en mascara.
Ik ben niet zo merkvast, wissel graag af. Qua deze dingen, maar ook qua zeep, shampoo ed.
Ik ben niet zo merkvast, wissel graag af. Qua deze dingen, maar ook qua zeep, shampoo ed.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Powerbabe schreef:oohh CKC bedankt voor de tip. Die moet ik hebben!
Wat is er zo fijn aan dat julep masker?
Zie nu pas je vraag, sorry!
Het masker is erg fijn want hij werkt goed tegen onzuiverheden! Hij zuigt je porien echt helemaal leeg. Heb zelf snel last van zwarte puntjes op mijn neus,(vuile poriën? Mee-eters? ) en na dit masker zijn die allemaal weg!
Daarna wel even lekker smeren met een dag/nacht creme want het is een heftig masker.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Mimpie schreef:Powerbabe schreef:oohh CKC bedankt voor de tip. Die moet ik hebben!
Wat is er zo fijn aan dat julep masker?
Zie nu pas je vraag, sorry!
Het masker is erg fijn want hij werkt goed tegen onzuiverheden! Hij zuigt je porien echt helemaal leeg. Heb zelf snel last van zwarte puntjes op mijn neus,(vuile poriën? Mee-eters? ) en na dit masker zijn die allemaal weg!
Daarna wel even lekker smeren met een dag/nacht creme want het is een heftig masker.
Oh wauw die wil ik dan ook hebben, want heb ook allemaal zwarte puntjes op mijn neus.
Gast- Gast
5,95 verzendkosten! Dat vind ik te duur. Bijna net zo duur als het masker zelf!
Gast- Gast
Jen_ schreef:5,95 verzendkosten! Dat vind ik te duur. Bijna net zo duur als het masker zelf!
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik was al verder aan het zoeken naar wat ik nog meer kon bestellen om de verzendkosten te drukken, maar ik kan niks vinden wat ik echt wil hebben. Een afrowinkel heb ik hier ook niet in de buurt.. nog even verder zoeken dus!
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Jules schreef:Jen_ schreef:5,95 verzendkosten! Dat vind ik te duur. Bijna net zo duur als het masker zelf!
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik was al verder aan het zoeken naar wat ik nog meer kon bestellen om de verzendkosten te drukken, maar ik kan niks vinden wat ik echt wil hebben. Een afrowinkel heb ik hier ook niet in de buurt.. nog even verder zoeken dus!
Ja, veel he? Ik woon in ee groot dorp waar geen afro winkel is, maar 7 minuten met de trein in de stad wel. Dus ga 'm daar dan maar kopen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Jules schreef:Jen_ schreef:5,95 verzendkosten! Dat vind ik te duur. Bijna net zo duur als het masker zelf!
Ja, veel he? Ik woon in ee groot dorp waar geen afro winkel is, maar 7 minuten met de trein in de stad wel. Dus ga 'm daar dan maar kopen.
Zal ik dat ook in een potje stoppen kan je het ook uitproberen..
Gast- Gast
Ik haal mijn gezichtproducten Yves Rocher vandaan.
Voordat ik dit gebruikte had ik mijn hoofd altijd vol met pukkels, en na 4 dagen proberen was ik verkocht. En wil ik niet meer zonder
verder kan ik niet zonder
en lippenbalsem. Maar dan wel de roze.
Voordat ik dit gebruikte had ik mijn hoofd altijd vol met pukkels, en na 4 dagen proberen was ik verkocht. En wil ik niet meer zonder
verder kan ik niet zonder
en lippenbalsem. Maar dan wel de roze.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
CKC schreef:Jen_ schreef:Jules schreef:Jen_ schreef:5,95 verzendkosten! Dat vind ik te duur. Bijna net zo duur als het masker zelf!
Zal ik dat ook in een potje stoppen kan je het ook uitproberen..
Hahah ok vet! Doe maar, stop alles maar in een potje voor me. Lief!
Gast- Gast
[b]Letten jullie bij het kiezen eigenlijk ook op of het op dieren is getest? Of kijk je gewoon welk merk je fijn vindt? Ik probeer er een combinatie in te maken.
Roze25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11
Roze25 schreef:[b]Letten jullie bij het kiezen eigenlijk ook op of het op dieren is getest? Of kijk je gewoon welk merk je fijn vindt? Ik probeer er een combinatie in te maken.
Eigenlijk let ik daar nooit op. Best wel slecht van me.
Gast- Gast
Baby Cake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 02-02-11
Baby Cake schreef:
Deze gebruik ik ook. Ik heb krullen, en dit spul vind ik daar heel fijn bij. Ik word alleen helemaaaaal niet blij van die cocosgeur die de hele dag om me heen hangt. Bah! Bestond er maar zo'n goeie wax/olie, met de geur van fructis
Roze25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11
Deze coverstick van dr Van der Hoog. Dekt goed, en er zit een spulletje in die puistjes uitdroogt. Dan heb je in elk geval niet het idee dat je je huid verder de vernieling in helpt als je plekjes/puistjes probeert te verdoezelen. En voor mijn wallen werkt het eigenlijk ook best goed!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» "Huis, tuin en keuken" beautyproducten.
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
» Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
» Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: