Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
+11
vlinder19
Beachgirl
Caresses
Sterre
Atelier Madame
Niekske
Lavendel
SoGood
Bay
Nala
Antibes
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
Titel zegt het al, ik zal beginnen:
En mocht ik uitgaan:
En mocht ik uitgaan:
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
Vitalumiere poeder Chanel
4 ombre ooschaduw Chanel (gisteren aangebracht gekregen en heeft serieus de hele dag prefect gezeten, zelf door de regen )
Max factor age renew. (bijna op.. in oktober ga ik ook over naar de chanel foundation denk ik haha.. ben verslaafd )
Rexona deo de groene!
Deze hema bodylotion (deze foto is de scrub maar ik bedoel de bodylotion maar kon er geen foto van vinden)
Purol vaseline achtig spul voor op m'n lippen en droge stukjes huid in de winter.
Ben nog op zoek naar een "Die hard" ik blijf zitten maar geef geen klonten mascara die ontzettend zwart is. Iemand tips?
4 ombre ooschaduw Chanel (gisteren aangebracht gekregen en heeft serieus de hele dag prefect gezeten, zelf door de regen )
Max factor age renew. (bijna op.. in oktober ga ik ook over naar de chanel foundation denk ik haha.. ben verslaafd )
Rexona deo de groene!
Deze hema bodylotion (deze foto is de scrub maar ik bedoel de bodylotion maar kon er geen foto van vinden)
Purol vaseline achtig spul voor op m'n lippen en droge stukjes huid in de winter.
Ben nog op zoek naar een "Die hard" ik blijf zitten maar geef geen klonten mascara die ontzettend zwart is. Iemand tips?
Gast- Gast
Ik vind mijn mascara echt heel fijn, geen klontjes en blijft perfect zitten. Geen panda-ogen als ik het 's nachts er niet afhaal en met warm water (onder de douche) veeg ik het zo van mijn ogen af.
Hij heeft alleen geen false-lash-effect ofzo, hij is niet heel overdreven. Wel goed zwart!
Hij heeft alleen geen false-lash-effect ofzo, hij is niet heel overdreven. Wel goed zwart!
Antibes- Ratel
Klinkt goed.. En wat kost 'ie
Gast- Gast
Oefff, Clinique. Niet heel goedkoop, maar zeker niet duur (helemaal niet als je Chanel gewend bent haha). Ik denk 15-20 euro ofzo?
http://www.cosmopinie.nl/product/clinique_high_impact_mascara.html
Ben niet de enige die positief is haha!
http://www.cosmopinie.nl/product/clinique_high_impact_mascara.html
Ben niet de enige die positief is haha!
Antibes- Ratel
Bronzer voor in de zomer
Chanel Inimitable Intense mascara, beste ooit!
Foundation
Wimperkrultang, kan echt niet meer zonder.
Silk Therapy van Biosilk voor m'n haar zacht en glanzend te maken.
Chanel Inimitable Intense mascara, beste ooit!
Foundation
Wimperkrultang, kan echt niet meer zonder.
Silk Therapy van Biosilk voor m'n haar zacht en glanzend te maken.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Die chanel mascara is echt the bomb maar ik heb gewoon het geld niet om elke 2/3 maanden 27 euro voor een mascara uit te geven.
Ben nog steeds opzoek naar een goede rond de 10 euro.. dus het liefste in het segment van L'oreal, maxfactor, rimmel o.i.d.
Ga toch even die reacties op clinique lezen.
Ben nog steeds opzoek naar een goede rond de 10 euro.. dus het liefste in het segment van L'oreal, maxfactor, rimmel o.i.d.
Gast- Gast
Clinique en/of make-up is bij de Ici best vaak in de aanbieding trouwens, tot zaterdag ofzo ook weer 2 artikelen = 25% korting. Dus ik heb weer een poedertje en mascara op voorraad gehaald haha, scheelde zo weer ruim een tientje!
Antibes- Ratel
Punk'd schreef:Die chanel mascara is echt the bomb maar ik heb gewoon het geld niet om elke 2/3 maanden 27 euro voor een mascara uit te geven.
Bij mij heeft de Telescopic van L'oreal hetzelfde effect als de Chanel. Maar kan natuurlijk voor iedereen verschillen.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Dan probeer ik die eerst een keer (als er weer een leuke aanbieding bij kruidvat komt).
Heb nu de max factor masterpiece die vind ik opzich ook wel fijn, maar het kan altijd beter
Heb nu de max factor masterpiece die vind ik opzich ook wel fijn, maar het kan altijd beter
Gast- Gast
Punk'd schreef:Dan probeer ik die eerst een keer (als er weer een leuke aanbieding bij kruidvat komt).
Die vond ik ook altijd fijn ja! Alleen heb ik het gevoel dat je bij veel mascara's moet kiezen tussen dan wel niet uitlopen, dan wel goed verwijderbaar. Als je normale niet-waterproof mascara's hebt, lopen ze toch wel snel uit, helemaal als je een keertje in je ogen wrijft of een stortbui op je hoofd krijgt. Maar als je dan een flinke waterproof hebt kun je 's avonds boenen en dan vaak alsnog met mascarawallen wakker worden.
Nee, mij krijg je op geen enkele andere mascara meer over. Dit is de eerste waarbij ik op beide gebieden geen concessies hoef te doen!
Antibes- Ratel
Heerlijk voor mijn haar (helaas op en niet in NL te koop...)
Sephora
Nivea
Sephora
Nivea
Gast- Gast
Waterproof gebruik ik never meer.. Daar vielen al mijn wimpers van uit
Die is mijn mascara van nu.. Maar ik mis echt het 'hoogte' effect en het zwarte.. Hij zet wel goed de wimpers aan en geeft ook goed volume.. maar ik wil LANGEE wimpers faken haha.. Misschien kan dat gewoon niet hoor en wil ik iets waar mijn wimpers gewoon niet voor geschikt zijn
weg
En ik wil dus meer deze lengte
weg
Die is mijn mascara van nu.. Maar ik mis echt het 'hoogte' effect en het zwarte.. Hij zet wel goed de wimpers aan en geeft ook goed volume.. maar ik wil LANGEE wimpers faken haha.. Misschien kan dat gewoon niet hoor en wil ik iets waar mijn wimpers gewoon niet voor geschikt zijn
weg
weg
Laatst aangepast door Punk'd op do 28 jul 2011 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Antibes- Ratel
Punk'd schreef:Die chanel mascara is echt the bomb maar ik heb gewoon het geld niet om elke 2/3 maanden 27 euro voor een mascara uit te geven.
Ik heb de roze van Max Factor en die vind ik heel fijn dus is rond de 15 euro.
En die van Clinique weet even niet welke het is maar die is ik dacht 18 euro.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Een goede wimperkruller vind ik nog belangrijker dan een goede mascara voor echt mooie, lange en volle wimpers.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Een goede wimperkruller vind ik nog belangrijker dan een goede mascara voor echt mooie, lange en volle wimpers.
TUURLIJK!! Helemaal vergeten dat die dingen ook nog bestaan!
Die ga ik binnekort weer eens aanschaffen
Jee haha hopelijk krullen ze dan wat meer!
Gast- Gast
Als ik dat ding gebruik komen mijn wimpers tegen mijn wenkbrauwen aan. Echt geen gezicht.Sogood schreef:Een goede wimperkruller vind ik nog belangrijker dan een goede mascara voor echt mooie, lange en volle wimpers.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Waterproof gebruik ik never meer.. Daar vielen al mijn wimpers van uit
weg
weg
Als je meer lengte wil waarom neem je geen winperextensions?
Wat ook wil helpen voor meer volume en zwarte wimpers is je wimpers zwart verven.
Dit doe ik zelf en zie echt verschil!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Van verven worden ze alleen echt niet langer en dikker. Bij mijn tenminste niet. Ik verf ze, zodat ik ze kan zien om er mascara op te doen want mascara heb ik nog steeds nodig om lekkere volle wimpers te krijgen.Zilver* schreef:
Wat ook wil helpen voor meer volume en zwarte wimpers is je wimpers zwart verven.
Dit doe ik zelf en zie echt verschil!
Gast- Gast
Nepwimpers en verven dat gaat 'te ver'. Heb geen zin om er zoveel tijd/moeite voor te nemen.
Ben opzich best tevreden en heb niet weinig wimpers.. Maar de lengte mag wel wat meer geaccentueerd worden. Wie weet lukt het me met een wimperkruller.
Ben opzich best tevreden en heb niet weinig wimpers.. Maar de lengte mag wel wat meer geaccentueerd worden. Wie weet lukt het me met een wimperkruller.
Gast- Gast
Ik krul altijd heel mooi mijn wimpers voor ik mascara op doe. Dan zitten ze echt perfect. Maar daarna maak ik een lijntje met eyeliner en dan is alles verpest. En andersom werkt ook niet want dan smeert de wimperkruller de eyeliner weer uit. Iemand een tip?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Joh, je eigen wimpers kun je 10 minuten zelf geverft hebben.Punk'd schreef:Nepwimpers en verven dat gaat 'te ver'.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ik krul altijd heel mooi mijn wimpers voor ik mascara op doe. Dan zitten ze echt perfect. Maar daarna maak ik een lijntje met eyeliner en dan is alles verpest. En andersom werkt ook niet want dan smeert de wimperkruller de eyeliner weer uit. Iemand een tip?
Kun je niet eerst je eyeliner laten drogen .. Of een waterproof eyeliner nemen.. Die zijn meestal in een paar seconde al droog.
Gast- Gast
Purple schreef:Joh, je eigen wimpers kun je 10 minuten zelf geverft hebben.Punk'd schreef:Nepwimpers en verven dat gaat 'te ver'.
Hahaha ik durf dat nooit denk ik
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» "Huis, tuin en keuken" beautyproducten.
» Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Onmisbare beautyproducten
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
» Weet jij, uit je hoofd, wat je vaste lasten zijn?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Onmisbare beautyproducten
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: