Ik ben blij en jij?!
+18
Bliss
Rovine
Eris
mzcharlotte
Burn
Annemoontje
Sugarfall
Shisha
M_as
Marin
Paper Crown
kajaka88
Jeanette
Wenology
Oasis
Sarah1985
Pandora
Lady4
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ben blij en jij?!
Ik ben blij omdat ik weekend heb!
De eerste echte schoolweek zit erop, en ik ben kapot! Helemaal gesloopt gewoon!
Nu me nog maar even aan huiswerk zetten, zodat ik het weekend ook echt kan relaxen!
De eerste echte schoolweek zit erop, en ik ben kapot! Helemaal gesloopt gewoon!
Nu me nog maar even aan huiswerk zetten, zodat ik het weekend ook echt kan relaxen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VVVVAAAAAAKKKKKKAAAAAANNNNNNNNNTTTTTTTIIIIIIIIEEEEEEEE
Ja ik ben blij.
Ja ik ben blij.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben blij dat ik vandaag alles heb kunnen doen dat ik moest doen. Nu kan ik genieten van een ontspannen avond. En ik ben blij dat mijn vakantie in zicht komt, daar heb ik zoveel behoefte aan.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben blij met dit weer, lig lekker op de bank, in mijn nieuwe joggingbroek onder een dekentje. Henk bovenop me en ik moet helemaal niks. Alles gaat goed en daar geniet ik nu even van.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben blij omdat het WEEKEND is!! Pff was er zó aan toe! Vanavond doe ik vrij weinig meer (behalve een kapsel uitproberen, nagels lakken en spullen pakken) en morgen ga ik naar de bruiloft van de broer van mijn vriend. Heb er echt zin in! Hele dag feest en daarna blijven we in een hotel slapen vlakbij de feestlocatie, hebben zijn ouders geregeld.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook blij dat het weekend is! Zie vanavond mijn vriend weer. Morgen is hij jarig en komen er vrienden van hem die ik moet ontmoeten (spannend) en later die avond als het goed is stappen. Heb er echt onzettend veel zin in!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Sterkte Pippa!
Ik ben blij omdat het weekend is, was er echt aan toe.
Ik ben blij omdat het weekend is, was er echt aan toe.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Whaaaa, ik wil ook 800 euro, zou het zo goed kunnen gebruiken
Ik ben ook blij. Weekend begonnen, straks lekker naar mijn zusje toe en vanavond weer tegen mijn vriend aan kunnen kruipen
Ik ben ook blij. Weekend begonnen, straks lekker naar mijn zusje toe en vanavond weer tegen mijn vriend aan kunnen kruipen
Gast- Gast
Sterkte Pipa!
Ik ben blij, omdat ik weekend heb! Heerlijk twee dagen vrij, daar ben ik echt aan toe.
Ik ben blij, omdat ik weekend heb! Heerlijk twee dagen vrij, daar ben ik echt aan toe.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik baal..
Heb meer dan 10 jaar geleden een heel mooie klok van mijn ouders gekregen. Die is ook meeverhuisd en heeft toen een mooi plekje aan de muur in de woonkamer gevonden.
Hij is alleen vanavond opeens van de muur af gevallen in meerdere stukjes.. En omdat die klok al zo oud is, kan ik hem nergens meer vinden.
Misschien stom om een klok, maar ben nu echt een beetje verdrietig.
Heb meer dan 10 jaar geleden een heel mooie klok van mijn ouders gekregen. Die is ook meeverhuisd en heeft toen een mooi plekje aan de muur in de woonkamer gevonden.
Hij is alleen vanavond opeens van de muur af gevallen in meerdere stukjes.. En omdat die klok al zo oud is, kan ik hem nergens meer vinden.
Misschien stom om een klok, maar ben nu echt een beetje verdrietig.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: