Ik ben blij want:...!!!
+15
me-girl
Jeanette
Pluk
Bliss
Flinder
M-G
VeryCherry
MiKa
Shadowfax
Blond
Chocolate Cookie
Caroow
Sjaantje
Zwerver
Pompoen
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik ben blij want:...!!!
Waarom ben jij blij?!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik ben blij want:...!!!
Ik heb vakantie, heb kleren besteld en naar de kapper geweest. Ik voel me dus gewoon weer even happy!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij omdat ik vorige week een potentiële opdrachtgever heb gemaild, die was enthousiast over mijn werk en vroeg mij om ideeën op te sturen voor mogelijke illustraties. Ze vonden vervolgens alle ideeën leuk en vroegen me 1 idee verder uit te werken. Ik heb vervolgens behoorlijk wat tijd gestoken in dat uitwerken, een beetje een gok natuurlijk. In feite heb ik gewoon het helemaal uitgewerkt en afgewerkt totdat ik vond dat het te publiceren was. Gisterenavond heb ik het opgestuurd.
En vandaag kreeg ik een hele enthousiaste reactie terug dat ze het mooi vonden, goed, dat er niets aan veranderd hoefde te worden eigenlijk en dat het gewoon al klaar was om geplaatst te worden en of ik dat zou willen. En zo ja of ik dan even mijn gegevens en bankrekening nummer wilde opsturen.
Ik verdien er niet veel mee, maar het is mijn allereerste opdracht en ik geloof in eerst investeren dan oogsten. Ik ben er zo blij mee! Ook omdat ze gewoon onverdeeld enthousiast zijn!
Wiehooo!!!
En vandaag kreeg ik een hele enthousiaste reactie terug dat ze het mooi vonden, goed, dat er niets aan veranderd hoefde te worden eigenlijk en dat het gewoon al klaar was om geplaatst te worden en of ik dat zou willen. En zo ja of ik dan even mijn gegevens en bankrekening nummer wilde opsturen.
Ik verdien er niet veel mee, maar het is mijn allereerste opdracht en ik geloof in eerst investeren dan oogsten. Ik ben er zo blij mee! Ook omdat ze gewoon onverdeeld enthousiast zijn!
Wiehooo!!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
... ik heb net gebeld voor een afspraak bij de fysio en kan morgen al terecht!
... ik heb gisteren eindelijk de kerstboom versierd.
... ik heb gisteren eindelijk de kerstboom versierd.
Gast- Gast
Wat leuk Pompoentje! Gefeliciteerd!
Laatst aangepast door freakielief op ma 20 dec 2010 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
... ik ben er vandaag achter gekomen dat engelen dan tóch lijken te bestaan. Want voor de tweede keer in een week tijd kan ik zomaar bij de Ford-garage terecht voor hulp en advies over iets waar ik met een andere garage niet uit kom (een garantie-reparatie). Vorige week heeft het me helemaal niets gekost (behalve een doos Merci ) en hopelijk valt de rekening me straks ook mee!
En ik ben blij omdat er zo'n mooi pak sneeuw ligt en de lucht hier helemaal is opengetrokken en de zon nu lekker schijnt waardoor alles er zo mooi uitziet (nouja, de derrie op de weg is iets minder mooi). Me loves snow!
@тыквашка (hoe spreek ik dit in hemelsnaam uit?? of mag ik je nog bij je vorige naam noemen?):
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
En ik ben blij omdat er zo'n mooi pak sneeuw ligt en de lucht hier helemaal is opengetrokken en de zon nu lekker schijnt waardoor alles er zo mooi uitziet (nouja, de derrie op de weg is iets minder mooi). Me loves snow!
@тыквашка (hoe spreek ik dit in hemelsnaam uit?? of mag ik je nog bij je vorige naam noemen?):
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik ben blij omdat mijn rijles net echt heel goed ging, ik mijn vriend de hele week zie en het bijna kerst is!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat mijn stage toch door kan gaan, maar wel onbetaald en dus mijn opleiding af kan maken
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat gaaaaf jijdienietgenoemdwiltwordenmetmoeilijkenaambovenmij!! Super!
Ik ben blij omdat ik een hele leuke dag achter de rug heb, deze week halve dagen werk en 't daarna lekker kerst is en daar heb ik zooo'n zin in....
Ik ben blij omdat ik een hele leuke dag achter de rug heb, deze week halve dagen werk en 't daarna lekker kerst is en daar heb ik zooo'n zin in....
Laatst aangepast door Trisha op ma 20 dec 2010 - 3:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
- Straks sushi eten met twee vrienden
- Het gaat hier niet meer sneeuwen vandaag
- Nog een uurtje, dan klaar met stage voor vandaag
- Zaterdag werken (ik werk graag met Kerst, wat moet ik anders de hele dag doen)
- Het gaat hier niet meer sneeuwen vandaag
- Nog een uurtje, dan klaar met stage voor vandaag
- Zaterdag werken (ik werk graag met Kerst, wat moet ik anders de hele dag doen)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik alsnog een stageplek heb voordat de kerst begint! Dus ik kan lekker rustig kerst vieren!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
TYK-watsj-ka, zo spreek je het uit, alleen die Y houd het midden tussen Y, OI en I... Liever niet bij mijn vorige naam noemen! Maar het betekend pompoentje.
Dank je! Fijn dat ze bij die garage zo behulpzaam zijn!
@freakylief ook bedankt.
Het fijne is dat het waarschijnlijk ook geld als stageopdracht en dan heb ik mijn stage afgerond...wiehooo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
@Trisha, wil je alsjeblieft mijn naam weg halen? Ik deed er op het vorige forum nooit moeilijk over, maar wil hier toch wat anoniemer proberen te zijn. Of op z'n minst niet zo googlebaar.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Heeft niet zoveel nut hé als Freakielief je oude naam gewoon laat staan?тыквашка schreef:@Trisha, wil je alsjeblieft mijn naam weg halen? Ik deed er op het vorige forum nooit moeilijk over, maar wil hier toch wat anoniemer proberen te zijn. Of op z'n minst niet zo googlebaar.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben blij, want ik ben zo goed als klaar met mijn opleiding! Alles is ingeleverd moet alleen mijn eindwerk nog presenteren en dan direct daarna meteen mijn diploma in ontvangst nemen
Gast- Gast
тыквашка schreef:@Trisha, wil je alsjeblieft mijn naam weg halen? Ik deed er op het vorige forum nooit moeilijk over, maar wil hier toch wat anoniemer proberen te zijn. Of op z'n minst niet zo googlebaar.
Done!
Gast- Gast
тыквашка schreef:
TYK-watsj-ka, zo spreek je het uit, alleen die Y houd het midden tussen Y, OI en I... Liever niet bij mijn vorige naam noemen! Maar het betekend pompoentje.
Dank je! Fijn dat ze bij die garage zo behulpzaam zijn!
Ik ga mijn best doen het te onthouden... maar ik garandeer niks
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb heerlijk 2 daagjes achter elkaar vrij!!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik heb een heerlijk weekend gehad, buiten is het lekker en mijn vriend komt zo thuis
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
omdat ik vandaag vrij ben en dit jaar nog maar 6 dagen hoef te werken
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Purple schreef:Heeft niet zoveel nut hé als Freakielief je oude naam gewoon laat staan?тыквашка schreef:@Trisha, wil je alsjeblieft mijn naam weg halen? Ik deed er op het vorige forum nooit moeilijk over, maar wil hier toch wat anoniemer proberen te zijn. Of op z'n minst niet zo googlebaar.
Haha, dat had ik niet eens gezien! 't is voor mij ook even wennen hoor ;-). Maar Freakie heeft het ook al aangepast zie ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Trisha schreef:тыквашка schreef:@Trisha, wil je alsjeblieft mijn naam weg halen? Ik deed er op het vorige forum nooit moeilijk over, maar wil hier toch wat anoniemer proberen te zijn. Of op z'n minst niet zo googlebaar.
Done!
Thanx (en freakie ook)!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: