Ik ben blij en jij?
+24
Puggle
girli
silly-one
Sweety
Sugarfall
Parisienne
mo-lola
Tinus
mzcharlotte
SoGood
Stuiterbal
Ibbeltje
Blond
M@niek
Jasmine
Snoes
Eris
CCC
loura
Kowalski
Annemoontje
Takkie
Middleme
Poubelle
28 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ik ben blij en jij?
Vandaag voor de 2e keer dit jaar mijn boodschappen gratis mee mogen nemen van de supermarkt. Ik had er een beetje de pest in dat ze de Cola Light aanbieding niet (meer) hadden en toen ik bij de kassa ook nog 4e in de rij was, kon ik het gewoon niet laten om er iets van te zeggen. Met als gevolg dat ik het weer gratis meekreeg.
Vanavond komt een vriend langs en ik kan zeggen dat zowel het eten als het drinken is gesponsord door Jumbo Supermarkten.
Zijn jullie vandaag nog blij?
Vanavond komt een vriend langs en ik kan zeggen dat zowel het eten als het drinken is gesponsord door Jumbo Supermarkten.
Zijn jullie vandaag nog blij?
Gast- Gast
Re: Ik ben blij en jij?
Haha door jouw vorige verhaal let ik altijd extra goed op bij de Jumbo hoeveelste in de rij ik ben!
En ja ik ben enorm blij vandaag!
En ja ik ben enorm blij vandaag!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Lekker, Maura! Scheelt toch weer hoop euries
Ik ben niet zo blij, ik ben snotverkouden/hoesterig en ik begin m toch wel te stressen voor volgende week.. (Laatste stukken voor mn afstuderen inleveren maar moet nog goedkeuring krijgen voor mn scriptie, krappe sokken werk....)
Ik ben niet zo blij, ik ben snotverkouden/hoesterig en ik begin m toch wel te stressen voor volgende week.. (Laatste stukken voor mn afstuderen inleveren maar moet nog goedkeuring krijgen voor mn scriptie, krappe sokken werk....)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is een lekkere meevaller! Had je veel boodschappen? Ik was toevallig ook in de Jumbo vandaag, maar ik mocht gewoon de volle mep afrekenen. Ik heb ook geen meevallers ofzo of iets waar ik blij om zou kunnen zijn.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Megara schreef:Dat doe je goed. Hoe zit dat precies met de vierde in de rij?
Als alle kassa's open zijn, dan is het overmacht als ik 4e wachtende in de rij ben. Maar verzaken ze het om een extra kassa open te doen, terwijl er een vierde wachtende is, dan krijgt de 4e wachtende de boodschappen gratis.
En eigenlijk kan ik wekelijks wel iets van boodschappen gratis meekrijgen, want het is een warboel met het openen en openhouden van kassa's in deze supermarkt. Maar zo nu en dan vind ik het al leuk genoeg. Anders krijgen ze me straks in de gaten.
Gast- Gast
Takkie schreef:Dat is een lekkere meevaller! Had je veel boodschappen? Ik was toevallig ook in de Jumbo vandaag, maar ik mocht gewoon de volle mep afrekenen. Ik heb ook geen meevallers ofzo of iets waar ik blij om zou kunnen zijn.
20,15 euro. Dus dat is altijd fijn.
Gast- Gast
Ik ben blij, omdat ik vandaag veel heb gedaan. Het waren allemaal dingen waar ik geen zin in had, maar het voelt lekker dat het klaar is.
Gast- Gast
Maura schreef:Takkie schreef:Dat is een lekkere meevaller! Had je veel boodschappen? Ik was toevallig ook in de Jumbo vandaag, maar ik mocht gewoon de volle mep afrekenen. Ik heb ook geen meevallers ofzo of iets waar ik blij om zou kunnen zijn.
20,15 euro. Dus dat is altijd fijn.
Relaxed!
Ik ben blij omdat ik maandag jarig ben en morgen mijn verjaardag ga vieren. En verder ben ik blij dat het weerkend is. Eigenlijk moest ik nu nog werken, maar het bedrijf waar ik werk, had besloten dicht te blijven vandaag, dus heb ik lekker weekend nu.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Dat is wel lekker Maura!
Ik ben eigenlijk nergens blij om vandaag. Ben gewoon, gewoon, net als altijd.
Ik ben eigenlijk nergens blij om vandaag. Ben gewoon, gewoon, net als altijd.
Gast- Gast
Dat is beter Maura! Goed dat je zelf zo alert bent geweest, ben daar nooit zo goed in
Ik ben niet zo blij. Ik heb heel veel zin in een vrij weekend met veel borrels, maar ik moet helaas het hele weekend werken. Al heb ik morgenavond wel even een feestje, dus ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren:roll:
Ik ben niet zo blij. Ik heb heel veel zin in een vrij weekend met veel borrels, maar ik moet helaas het hele weekend werken. Al heb ik morgenavond wel even een feestje, dus ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren:roll:
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Word tijd dat er eens een Jumbo bij ons in de buurt komt!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb soms wel het gevoel dat ik er een beetje boel op aas. Maar ik vind de regel ook zo mooi en vind het altijd leuk om in de gaten te houden hoe personeel reageert als het echt druk word. Want meestal zien de meeste personeelsleden dat er iets gebeurd, maar doet niemand iets, tot een leidinggevende terugkomt van koffiebreak of een lastige issue met een andere klant. Toch jammer. Voor hun.
Ik weet natuurlijk niet hoe Jumbo omgaat met eigen initiatief. Maar ik zou het als leidinggevende fijn vinden als mijn collega's ook meedenken. Maar ja, wie ben ik, denk ik dan.
Ik weet natuurlijk niet hoe Jumbo omgaat met eigen initiatief. Maar ik zou het als leidinggevende fijn vinden als mijn collega's ook meedenken. Maar ja, wie ben ik, denk ik dan.
Gast- Gast
Haha lekker je niet druk om maken en gewoon lekker profiteren als het kan Maura. Anders hadden ze die regel maar niet moeten bedenken. Ik geef je groot gelijk hoor dat je daarvan profiteert
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
loura schreef:Word tijd dat er eens een Jumbo bij ons in de buurt komt!
Hier gaan alle C1000 zaken dit jaar nog over op Jumbo, een enkele op AH.
Is dat niet overal zo?
Gast- Gast
Dat is wel heeeeel erg chill Maura! Helaas ga ik nooit naar de Jumbo, die ligt echt niet in de buurt hier... Ik ben blij omdat alles bij de verloskundige helemaal goed was, en de baby helemaal goed ingedaald ligt... Denk dat ik er een soort klaar voor ben allemaal!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is mooi meegenomen Maura.
Mijn mood is neutraal tot nu toe vandaag.
Mijn mood is neutraal tot nu toe vandaag.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben ook blij, zomaar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben niet blij, integendeel.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Ik ben niet blij, integendeel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Maura, ik moet hier echt om lachen! Hahaha! Ik vind het heul cool voor je
Gast- Gast
Wat goed dat je ze gratis hebt gehad!
Ik ben op het moment zeker niet blij. Vandaag bij de kaakchirurg geweest, verdoofd een uur geboord en gemieterd en nu een hoofd als een olifant en dat allemaal voor niks pfff kan echt wel janken..
Ik ben op het moment zeker niet blij. Vandaag bij de kaakchirurg geweest, verdoofd een uur geboord en gemieterd en nu een hoofd als een olifant en dat allemaal voor niks pfff kan echt wel janken..
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker Maura!
Ik ben niet blij, ik ben strontchagerijnig.. Ik had heel veel foto's op mijn geheugenkaart staan. Ook allemaal van de eerste dagen van onze jongste zoon, ook van dat hij net uit de buik was enzovoort. Maakt mijn man vandaag een foto met die camera, zegt de camera ineens dat de geheugenkaart kapot is... De computer herkent ''m ook niet meer. Ik allemaal programma's al geprobeerd om iets terug te halen, maar niks.. Kan echt wel janken. Die foto's zijn me zo dierbaar...Zo van het een op het andere moment was de kaart ineens niet goed meer. Had 'm net 2 weken , die kaart..
Ik ben niet blij, ik ben strontchagerijnig.. Ik had heel veel foto's op mijn geheugenkaart staan. Ook allemaal van de eerste dagen van onze jongste zoon, ook van dat hij net uit de buik was enzovoort. Maakt mijn man vandaag een foto met die camera, zegt de camera ineens dat de geheugenkaart kapot is... De computer herkent ''m ook niet meer. Ik allemaal programma's al geprobeerd om iets terug te halen, maar niks.. Kan echt wel janken. Die foto's zijn me zo dierbaar...Zo van het een op het andere moment was de kaart ineens niet goed meer. Had 'm net 2 weken , die kaart..
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: