Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?

+6
Cheesegirl
-Ieniemienie-
Teddyaapje
meisjesmama
Twellie
PapillonRose
10 plaatsers

Ga naar beneden

Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten? Empty Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?

Bericht  PapillonRose wo 12 sep 2012 - 22:36

Er is al eens een topic over geweest, maar die kan ik niet vinden confused

Wat zouden jullie op een naamplaatje zetten? A. heeft er een hele tijd geleden al 1 cadeau gehad, maar ik wil voor haar verjaardag of Sint/Kerst een nieuwe vragen. Die ze nu heeft staat namelijk ons adres op, maar geen telefoonnummer. Niet heel handig dus.

Mij lijkt het zelf handig om haar naam erop te zetten en mijn 06-nummer (met +31). Adres lijkt me niet noodzakelijk? Zie ik verder nog iets over het hoofd wat handig kan zijn erop te zetten?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten? Empty Re: Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?

Bericht  Twellie wo 12 sep 2012 - 22:40

Misschien eventueel medische bijzonderheden als die er zijn (geen idee of het gebruikelijk is om erop te zetten, schiet me maar zo te binnen)?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten? Empty Re: Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten?

Bericht  PapillonRose wo 12 sep 2012 - 22:42

Dat is wel een goede inderdaad! Gelukkig zijn er nog geen medische bijzonderheden, maar ik zal 'm onthouden voor als het wel nodig mocht zijn ooit.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  meisjesmama wo 12 sep 2012 - 22:44

Handig ik wil hem ook voor de meiden maar vind het lastig.

Ik dacht:
naam achternaam
telefoonnummer
medische gegevens (voor de oudste)

Mis ik dan iets??
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose wo 12 sep 2012 - 22:49

Dat vraag ik me dus ook af meisjesmama, of er nog niets anders is wat handig is erop te zetten.

Ik laat ons adres maar wel weg denk ik, niet iedereen hoeft te weten waar we wonen. Aan de andere kant misschien juist wel weer handig als ze hier vlakbij kwijt zou raken.. Ik denk er nog even over!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje wo 12 sep 2012 - 22:51

Wij hebben T.s voor en achternaam, geboortedatum en de telefoonnummer van papa en mama wel opletten dat je +31 ervoor zet. Als ik er nog eens een moet maken zet ik ook NL erop. Wij hebben trouwens een armbandje laten maken. Weet even niet meer hoe t heette, had t hier van t forum. Volgens mij van annie24.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  -Ieniemienie- wo 12 sep 2012 - 23:31

Ik heb zon armbandje van help-if 4 kids voor allebij de kinderen.
Voor M een roze, en voor T een blauwe.
Ik heb de naam en achternaam, telefoonnummer van papa en mama, en Nederland.
Dit omdat ze geen allergieen ed hebben. Anders had ik dat ipv Nederland neergezet.

Ze heeft hem altijd om op vakantie. En als we een dagje weg gaan ook. T nog niet maar als hij wat mobieler word ook.

Heb toevallig er een foto van op de pc staan. Omdat ze op vakantie op de 1ste dag al het ringetje kwijt was. Heb zegemaild met foto en kreeg meteen een nieuwe opgestuurd.

Dogtag / naamplaatje, wat erop zetten? Img1516438973
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Cheesegirl wo 12 sep 2012 - 23:32

Misschien haar bloedgroep?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 23:42

Oh zo'n armbandje vind ik ook nog wel leuk staan.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 12 sep 2012 - 23:45

Hun namen en onze mobiele nummers, bij Ezra staat er nog: Attention: autisme.

Wij hebben trouwens ook die armbandjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  PapillonRose do 13 sep 2012 - 0:30

Leuk zeg, die armbandjes! Twijfel nu of ik een armbandje wil of een dogtag. Van de dogtag weet ik al dat ze het niet erg vindt om hem te dragen, maar een armbandje zal ook wel gaan neem ik aan. Goed idee om er Nederland op te zetten, want we gaan soms nog wel de grens over met bijvoorbeeld vakantie.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Thunder do 13 sep 2012 - 0:37

Ik heb ook de geboortedatum erop.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  meisjesmama do 13 sep 2012 - 0:40

Ik vind dat armbandje geweldig! Maar dat word hier wel dubbel een hoop geld!!
Maar eens een gelegenheid voor vinden om kado te doen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  TukTuk do 13 sep 2012 - 0:46

Misschien ook een tip om alles in het engels er op te zetten, voor als je naar het buitenland gaat? Dus ipv mama, papa en nederland, Mom, Dad, The Netherlands ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  PapillonRose do 13 sep 2012 - 0:54

Het armbandje is inderdaad wel prijzig! Maar ze gaan als het goed is wel lang mee natuurlijk, en het is voor een goed doel.. Ik ga 'm op haar verlanglijstje zetten, en anders koop ik 'm zelf.
Ik twijfel nog of het handig is alles in het Engels te doen, ik zal hem namelijk toch het meeste in Nederland gebruiken. Maar Nederlanders begrijpen Engels doorgaans ook wel natuurlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw do 13 sep 2012 - 4:53

ik heb zijn naam,achternaam geb datum en tel nummer van mij en van mijn vriend erop staan,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Teddyaapje do 13 sep 2012 - 5:40

Mama en papa is ook vrij internationaal. Daarbij maakt t eigenlijk ook niet uit. Als ik een kindje zou vinden zou t me vrij weinig uitmaken wat er voor het telefoonnr staat, dat bel je dan toch wel.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: