OMG ik word echt GEK
+8
kajaka88
Tiana
Lonely Goatherd
Bazinga
Blond
Minx
Juutjepetuutje
Elliot
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
OMG ik word echt GEK
Van de schreeuwende kinderen en ouders van 2 huizen verder! NON-STOP zeiken, klikken, brullen...op een normaal volume kunnen die lui niet praten, die kinderen hebben dat natuurlijk daardoor ook nooit geleerd. Grappige is, dat het een 'sjieke' familie is en ook zo bekend staat in het dorp maar sinds ik in deze straat woon hoor ik dat het altijd maar ruzie, ruzie, ruzie is en nooit gezellig. Echt walgelijk!
Jullie nog ergernissen?
Jullie nog ergernissen?
Gast- Gast
Re: OMG ik word echt GEK
Charlie schreef:Van de schreeuwende kinderen en ouders van 2 huizen verder! NON-STOP zeiken, klikken, brullen...op een normaal volume kunnen die lui niet praten, die kinderen hebben dat natuurlijk daardoor ook nooit geleerd. Grappige is, dat het een 'sjieke' familie is en ook zo bekend staat in het dorp maar sinds ik in deze straat woon hoor ik dat het altijd maar ruzie, ruzie, ruzie is en nooit gezellig. Echt walgelijk!
Jullie nog ergernissen?
Haha, zo zie je maar weer dat het soms heel anders kan lijken dan het is.. Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is ja... Sterkte.
Nee, bij mij op dit moment geen ergernissen..
Gast- Gast
Ohh vreselijk Charlie!
Ik heb ook een ergenis, mijn buurman! Hij heeft ongevraagd hederaplantjes tegen mijn schutting aangeplant waardoor ik nu allemaal hederastengels in mijn tuin krijg. Verder bemoeit hij zich altijd met mijn tuin, we wonen in een appartement waarvan ik samen met mijn vriend de benedenverdieping heb gekocht en hij de maisonettewoning die daarboven zit. De tuin aan de voor, zij en achterkant van het huis is van mijn vriend en mij, de buurman heeft alleen een klein balkonnetje. Alleen hij bemoeit zich altijd met alles, dat ik m'n schutting niet netjes heb neergezet, dat de heg aan de zijkant van het huis water moet en ga zo maar door. Bleehh!
Ik heb ook een ergenis, mijn buurman! Hij heeft ongevraagd hederaplantjes tegen mijn schutting aangeplant waardoor ik nu allemaal hederastengels in mijn tuin krijg. Verder bemoeit hij zich altijd met mijn tuin, we wonen in een appartement waarvan ik samen met mijn vriend de benedenverdieping heb gekocht en hij de maisonettewoning die daarboven zit. De tuin aan de voor, zij en achterkant van het huis is van mijn vriend en mij, de buurman heeft alleen een klein balkonnetje. Alleen hij bemoeit zich altijd met alles, dat ik m'n schutting niet netjes heb neergezet, dat de heg aan de zijkant van het huis water moet en ga zo maar door. Bleehh!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Charlie schreef:Van de schreeuwende kinderen en ouders van 2 huizen verder! NON-STOP zeiken, klikken, brullen...op een normaal volume kunnen die lui niet praten, die kinderen hebben dat natuurlijk daardoor ook nooit geleerd. Grappige is, dat het een 'sjieke' familie is en ook zo bekend staat in het dorp maar sinds ik in deze straat woon hoor ik dat het altijd maar ruzie, ruzie, ruzie is en nooit gezellig. Echt walgelijk!
Jullie nog ergernissen?
huh, jij woont toch niet naast mij??
mijn buren zijn precies zo, om gek van te worden! zeker nu het zulk mooi weer is en we dus allemaal lekker buiten zitten..
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Juutjepetuutje schreef:Charlie schreef:Van de schreeuwende kinderen en ouders van 2 huizen verder! NON-STOP zeiken, klikken, brullen...op een normaal volume kunnen die lui niet praten, die kinderen hebben dat natuurlijk daardoor ook nooit geleerd. Grappige is, dat het een 'sjieke' familie is en ook zo bekend staat in het dorp maar sinds ik in deze straat woon hoor ik dat het altijd maar ruzie, ruzie, ruzie is en nooit gezellig. Echt walgelijk!
Jullie nog ergernissen?
huh, jij woont toch niet naast mij??
mijn buren zijn precies zo, om gek van te worden! zeker nu het zulk mooi weer is en we dus allemaal lekker buiten zitten..
Wie weet .
Ik vind het echt zo aso. Die jochies brullen zo hard als ze kunnen om aandacht te krijgen. Echt van die hese monster stemmen hebben ze al. En die vader elke 5 min terugbrullen op z'n hardst dat het de laatste waarschuwing is (yeah as if). En klikken....papaaaaaaaaaaaaaaa.....hij heeft dit gedaan....en dan die ander razend van woede WRAAAAAAAH. Ik werd er vanmorgen al wakker van.
Gast- Gast
Ik herken het, hier ook lawaaiige buren.
mijn ergernis... mijn bikini ligt nog op schiphol. morgen komt mijn koffer eindelijk terug met mijn passende zomerkleding. Dan kan ik dus de hele dag kleren wassen en vanaf vrijdag is de voorspelling een stuk slechter...
mijn ergernis... mijn bikini ligt nog op schiphol. morgen komt mijn koffer eindelijk terug met mijn passende zomerkleding. Dan kan ik dus de hele dag kleren wassen en vanaf vrijdag is de voorspelling een stuk slechter...
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb:
- Een buur-hond die niet normaal kan blaffen maar een soort korte, luide 'Wooooooeee!' brul uitstoot. Om de zoveel minuten.
- Twee buurkinderen, een jongen en een meisje. Het meisje jankt de hele dag omdat ze niet met haar broer mee mag doen en haar broer haar negeert of een klap geeft. De jongen heeft minimaal twee keer per dag een jankbui, omdat zijn zusje bij de ouders gaat klagen en de jongen dan alles op z'n kop krijgt.
- Een buurman die veelal één of andere sentimentele muziekzender op heeft staan, met liedjes als Angels van Robbie Williams, of nummers van Boyzone
- Te veel buurkatten, die in mijn tuin komen sproeien en m'n konijn angst aanjagen.
Maar verder wonen we in een leuke buurt. Vandaag zijn ze allemaal weg, heb ik het idee. Behalve de hond
- Een buur-hond die niet normaal kan blaffen maar een soort korte, luide 'Wooooooeee!' brul uitstoot. Om de zoveel minuten.
- Twee buurkinderen, een jongen en een meisje. Het meisje jankt de hele dag omdat ze niet met haar broer mee mag doen en haar broer haar negeert of een klap geeft. De jongen heeft minimaal twee keer per dag een jankbui, omdat zijn zusje bij de ouders gaat klagen en de jongen dan alles op z'n kop krijgt.
- Een buurman die veelal één of andere sentimentele muziekzender op heeft staan, met liedjes als Angels van Robbie Williams, of nummers van Boyzone
- Te veel buurkatten, die in mijn tuin komen sproeien en m'n konijn angst aanjagen.
Maar verder wonen we in een leuke buurt. Vandaag zijn ze allemaal weg, heb ik het idee. Behalve de hond
Gast- Gast
Ter info trouwens: Ik zit binnen met de ramen gesloten en die lui wonen 3 huizen verder. Echt niet normaal. Heb medelijden met hun lieve buurvrouw.
Gast- Gast
Mooi irritant Charlie. Ik zou de neiging hebben om aan te bellen of een briefje door de deur te doen, maar dat hangt er van af in hoeverre je belemmert wordt in je dagelijkse bezigheden.
Gast- Gast
Youandi schreef:Mooi irritant Charlie. Ik zou de neiging hebben om aan te bellen of een briefje door de deur te doen, maar dat hangt er van af in hoeverre je belemmert wordt in je dagelijkse bezigheden.
Ik heb de neiging om terug te schreeuwen! Nee maar het stomme is dus, ik woon in een dorp en ik ken die mensen al heel erg lang en de moeder is een leuke meid. Die krijgt volgens mij ook niet mee dat het er zo aan toegaat als ze werkt (hij is meestal thuis met de kids). Dus ik vind het een beetje lastig iets te doen. Verder ben ik sowieso te schijterig haha.
Gast- Gast
Begrijpelijk. Het gaat dan ook echt om de opvoeding en ja, wie ben jij om daar wat van de zeggen? Maar anderzijds, als jij last hebt van dat geschreeuw en je wilt, bijvoorbeeld, even slapen, dan kun je toch best even langsgaan met de mededeling of ze er rekening mee willen houden? Je bent hoogzwanger!
Gast- Gast
Ik heb van die buurmeisjes (directe buren ). Ze gillen en krijsen echt de godsganse dag, alsof het speenvarkens zijn die naar de slacht worden gebracht. Vooral de oudste, wat een ongelooflijk klotekind. Ze heeft ook zo'n naar hoofd, je ziet er gewoon al aan dat het een rotkind is. *zoo die frustratie ben ik kwijt*
Verder is de vriezer op mn werk niet goed. Al mn dubbellikkers zijn gesmolten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik heb van die buurmeisjes (directe buren ). Ze gillen en krijsen echt de godsganse dag, alsof het speenvarkens zijn die naar de slacht worden gebracht. Vooral de oudste, wat een ongelooflijk klotekind. Ze heeft ook zo'n naar hoofd, je ziet er gewoon al aan dat het een rotkind is. *zoo die frustratie ben ik kwijt*
WHAHAHAHAHAHAHA. Je je mag het eigenlijk niet zeggen maar deze twee jochies hebben hun koppies ook niet mee. Net hun vader!
Gast- Gast
Ik heb ze ook In een flat.. Op een klein balkonnetje.. En ik hoor ze treintje spelen. Wtf spelen ze voor treintje op een fucking balkonnetje?? Heen en weer? :/ En gíllen! En wat is moeders oplossing om ze stil te houden? Gillen dat ze stil moeten zijn..
For the love of.... Ik zou bijna muilkorfjes gaan doneren!!!
For the love of.... Ik zou bijna muilkorfjes gaan doneren!!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Chance schreef:Ik heb van die buurmeisjes (directe buren ). Ze gillen en krijsen echt de godsganse dag, alsof het speenvarkens zijn die naar de slacht worden gebracht. Vooral de oudste, wat een ongelooflijk klotekind. Ze heeft ook zo'n naar hoofd, je ziet er gewoon al aan dat het een rotkind is. *zoo die frustratie ben ik kwijt*
Gooi het er uit!
Dat van die dubbellikkers is trouwens wel heul erg!
Gast- Gast
Ik haal Frits nu maar steeds naar binnen. Die zit gewoon op z'n dooie akkertje op z'n krukje, maar in zicht van die koters. Die dan dus heel hard 'POEES POEEHOEES!!' zitten te blèren. 't Arme ventje zit met z'n oren plat en k word gek van dat gekrijs, want 't gaat steeds harder, terwijl mijn babyboy ze gewoon negeert... Snáp dat dan...
Ik woon op 8 hoog. Ik voorzie mogelijkheden, hoor...
Ik woon op 8 hoog. Ik voorzie mogelijkheden, hoor...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik word ook regelmatig gestoord van onze achterlijke buren met hun geklus, geblaat, geschreeuw, getoeter etc.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Onze buurvrouw laat haar honden in de tuin poepen en laat dit vervolgens weken/maanden liggen. Wij kunnen soms niet eens fatsoenlijk in onze tuin zitten omdat de geur te sterk is. En mijn moeder heeft al meerdere keren gevraagd of ze het op wil ruimen en heeft voor de 2e keer een klacht ingediend bij de woningbouw.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik heb trouwens ook een buurman met een op afstand bestuurbare auto. Daar zit een best grote motor in en dat kreng maakt me een kabaal! Elke keer als hij gaat roken, neemt ie dat ding mee. Ongeveer een kwartier lang zit je daar dan in rem-gas-en-draai-geluiden.
Laatst gilde een meisje trouwens tegen het buurjongetje (zoon van betreffende buurman): 'en mijn papa en mama vinden jullie bestuurbare auto echt stom! Mijn papa zegt dat hij hem kapot trapt als hij hem nog een keer hoort!'
Laatst gilde een meisje trouwens tegen het buurjongetje (zoon van betreffende buurman): 'en mijn papa en mama vinden jullie bestuurbare auto echt stom! Mijn papa zegt dat hij hem kapot trapt als hij hem nog een keer hoort!'
Gast- Gast
Aaargg ik irriteer me op dit moment aan hetzelfde. Wordt er helemaal kierewiet van. Die mensen wonen hier net, voorheen was het lekker rustig. Maar die kinderen schreeuwen en gillen de hele tijd. Net 'gooit' moeders ze gewoon naar buiten met de deur op slot waarop die 2 kinderen dus voor de deur staan te schreeuwen en janken...
Dat kinderen niet geruisloos spelen snap ik heus wel hoor. Maar de hele dag dat gegil en gekrijs
Dat kinderen niet geruisloos spelen snap ik heus wel hoor. Maar de hele dag dat gegil en gekrijs
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hier is het nu rustig, maar vanmiddag zaten er kinderen legertje te spelen op het balkon. Neem die arme kinderen dan even mee naar een grasveld ofzo.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb ook 3 van zulke buurjongetjes varierend in de leeftijd van 4 tot 9 ofzo.. Ze kunnen geen 5 minuten samen spelen zonder dat ze elkaar de hersens inslaan. En tussendoor moet de aandacht van de ouders ook nog worden getrokken, dit gebeurt meestal door te janken of te zeuren.. Ze hebben een tijdje gehad dat ze steeds op onze tuinmuur klommen, maar dat hebben ze eindelijk afgeleerd en gelukkig doen ze dat niet meer..
Maar echt, als ik op mijn vrije doordeweekse dag 's ochtends om kwart over 8 nog in bed lig en moeders brengt de jongetjes naar school, dan kan dat ook nooit zonder dramatische taferelen, ik verbaas me er elke keer weer over.
Naast ons wonen een jongetje van 5 en een meisje van 7/8 en hen hoor je eigenlijk nooit. Zo nu en dan vliegt er eens een bal over de schutting en dan komen ze ook altijd netjes vragen of ze 'm mogen pakken. Het is een heel verschil, die families.
Maar echt, als ik op mijn vrije doordeweekse dag 's ochtends om kwart over 8 nog in bed lig en moeders brengt de jongetjes naar school, dan kan dat ook nooit zonder dramatische taferelen, ik verbaas me er elke keer weer over.
Naast ons wonen een jongetje van 5 en een meisje van 7/8 en hen hoor je eigenlijk nooit. Zo nu en dan vliegt er eens een bal over de schutting en dan komen ze ook altijd netjes vragen of ze 'm mogen pakken. Het is een heel verschil, die families.
Gast- Gast
Ik irriteer me aan de honden van de onderburen..
Die hier al woonden hebben een grote hond die niet alleen kan zijn en dus net zolang blaft tot baasjes terug zijn (kan zomaar 3uur 's nachts zijn). Ze doen er ook bar weinig aan, want hij blaft ook veel als ze er wel zijn..
De nieuwe onderburen (flatje daarnaast) hebben nu 2 kleine keffertjes.. Die ze dus ook continu alleen laten en die ook steeds aan het keffen zijn. Verschrikkelijk! De een houd me wakker 's avonds en de ander blaft me 's ochtends wakker..
Die hier al woonden hebben een grote hond die niet alleen kan zijn en dus net zolang blaft tot baasjes terug zijn (kan zomaar 3uur 's nachts zijn). Ze doen er ook bar weinig aan, want hij blaft ook veel als ze er wel zijn..
De nieuwe onderburen (flatje daarnaast) hebben nu 2 kleine keffertjes.. Die ze dus ook continu alleen laten en die ook steeds aan het keffen zijn. Verschrikkelijk! De een houd me wakker 's avonds en de ander blaft me 's ochtends wakker..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik maak even gebruik van dit topic. Ik heb zo'n klote nacht achter de rug.
Buren zijn afkomstig uit Sri Lanka en hebben zo nu en dan een flinke delegatie van familie of vrienden of weet ik veel wat het zijn op visite, die dan ook blijven slapen. Normaal nooit zo'n probleem, vannacht was het een en al ellende. Er waren constant kinderen aan het huilen. En om dan blijkbaar de rest niet wakker te maken in het huis gingen ze buiten staan met een huilend kindje. Nu is het hier ook nog enkel glas op de bovenverdiepingen, dus je kan je lol op. Al met al kwam ik tegen half 5 eindelijk in slaap, om daarna om het uur wakker te worden van jankende kinderen, geschreeuw, getik etc. Wat kan je daar chagrijnig van worden zeg! Ik heb normaal gesproken nauwelijks contact met die mensen dus ik weet niet zo goed of ik ze er achteraf nog op moet aanspreken, maar echt gezellig wonen is anders. Heel sneu voor dat kindje natuurlijk, die kan er ook verder niets aan doen. Ik neem het vooral de ouders kwalijk dat ze niet even denken aan omwonenden.
Zo, mijn ei is weer gekakt. Kilo's lichter!
Buren zijn afkomstig uit Sri Lanka en hebben zo nu en dan een flinke delegatie van familie of vrienden of weet ik veel wat het zijn op visite, die dan ook blijven slapen. Normaal nooit zo'n probleem, vannacht was het een en al ellende. Er waren constant kinderen aan het huilen. En om dan blijkbaar de rest niet wakker te maken in het huis gingen ze buiten staan met een huilend kindje. Nu is het hier ook nog enkel glas op de bovenverdiepingen, dus je kan je lol op. Al met al kwam ik tegen half 5 eindelijk in slaap, om daarna om het uur wakker te worden van jankende kinderen, geschreeuw, getik etc. Wat kan je daar chagrijnig van worden zeg! Ik heb normaal gesproken nauwelijks contact met die mensen dus ik weet niet zo goed of ik ze er achteraf nog op moet aanspreken, maar echt gezellig wonen is anders. Heel sneu voor dat kindje natuurlijk, die kan er ook verder niets aan doen. Ik neem het vooral de ouders kwalijk dat ze niet even denken aan omwonenden.
Zo, mijn ei is weer gekakt. Kilo's lichter!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik word hier echt helemaal gestoord...
» Word
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Ik word gek
» Ik word gek.
» Word
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Ik word gek
» Ik word gek.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: